* דוח מעודכן לחודש יוני 2015 של מגזין הצרכנות הנחשב בעולם, ה- Consumer Report. הדוח בודק רק את כסאות הבטיחות האמריקאים, והוא עבר התאמה לשוק הישראלי.
אירגון הקונסומר ריפורט (Consumer Report) נחשב לאחד המובילים בבחינת כסאות בטיחות לרכב בתקן אמריקאי. לאחרונה, שינו בקונסיומר ריפורט את שיטת בחינת כסאות הבטיחות והתאימו אותה (במעט מדי, יש לציין) לתקנים ולרכבים חדשים.
רשימה זו מכילה את ארבע עשר כסאות הבטיחות הטובים ביותר בקטגוריית הכסאות הדו כיוונים (Convertible Car seat). מהרשימה הוצאו הכסאות שאינם נמכרים בישראל ונוספו הערות על פי ידע אישי שנאסף מהתקנת הכסאות אצל מאות לקוחות, ומחוות דעת שהתקבלו מלקוחות לגבי השימוש בכסאות ו/או התאמתם לצרכים השונים של הצרכן הישראלי.
פרסומת: עד 30% הנחה על כסאות הבטיחות המובילים בעולם
למרות שהציון המשוכלל המקסימלי האפשרי הוא 100, הציון הגבוה ביותר שניתן לכסא עד היום הוא 75, והנמוך ביותר הוא 45. הציון משכלל ציוני ביניים בארבע קטגוריות. למרות שקטגוריית הבטיחות היא הנחשבת ביותר ועליה נוטים להסתכל במרבית המקרים, גם לשלושת הקטגוריות האחרות (קלות שימוש, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה והתאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה) יש השפעה גדולה על בטיחות הכסא.
השנה, תפסו את המקום הראשון ברשימה הכסאות מסדרת ClickTight החדשה של חברת Britax. בזכות מנגון התקנה חדשני וקל לשימוש הצליחו בברייטקס "לפצח" את אחת מהבעיות הקשות של כסאות הבטיחות האמריקאים – קלות ובטיחות ההתקנה.
מקום 14: Safety 1st Complete Air
תאור כללי: כסא בעל מערכת הגנת ראש משולבת כריות אוויר פסיביות. הכסא לוקח מקום רב ברכב בהתקנה נגד כיוון הנסיעה, ומוצלח יותר בהתקנה עם כיוון הנסיעה.
ציונים: ציון משוקלל: 57, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 1, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא:
– התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה
– מנגנון שינוי גובה של הרצועות
– מערכת הגנת הצד משולבת כריות אוויר בעלת פוטנציאל לשיפור ההגנה על הראש.
חסרונות הכסא:
– קשה להתקנה נגד כיוון הנסיעה (קיים קושי לראות את הזווית הנכונה).
– צורת הכיסא תופסת מקום רב ברכב.
נסיון אישי: בכסא זה קשה להגיע לזווית המתאימה לתינוק בגיל לידה. מומלץ יותר ככסא המותקן עם כיוון הנסיעה.
מקום 13: Peg Perego Convertible
תאור כללי: כיסא חדש יחסית של ענקית העגלות האיטלקית Peg Perego. קיבל ציון נמוך יחסית בגלל התקנה לא פשוטה באמצעות חגורת הבטיחות. ההתקנה באמצעות מערכת האיזופיקס הינה קלה ואיכותית. רמת הגימור של הכיסא מבחינת בדים איכותית ביותר.
ציונים: ציון משוקלל: 57, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 3.
יתרונות הכסא:
– מחברי איזופיק איכותיים וקלים לשימוש.
– מנגנוי שינוי גובה של הרצועות.
חסרונות הכסא:
– קשה להתקנה באמצעות חגורות הרכב
– מוליכי חגורת הבטיחות מקשים על ההתקנה
נסיון אישי: כסא מצויין להתקנה נגד כיוון הנסיעה. מגיע לזווית הדומה לסלקל. השימוש בכסא ביום יום הוא קל ונח, ואיכות הבדים עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק.
מקום 12: Evenflo Triumph
תאור כללי: סדרת כסאות הטריומף של איבנפלו קיימת בשוק כבר מספר שנים. בסדרה מספר כסאות המבוססים על אותו השלד רק ברמות גימור שונות. הכסא מותאם יותר להתקנה באמצעות האיזופיקס מאשר להתקנה באמצעות חגורת הבטיחות.
ציונים: ציון משוקלל: 58, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 3.
יתרונות הכסא:
– מנגנון שינוי גובה של הרצועות.
חסרונות הכסא:
– התקנה קשה יותר נגד כיוון הנסיעה.
– מחייב נעילה באמצעות נועל H בחגירה עם חגרות הבטיחות.
נסיון אישי: קשה להגיע עם הכיסא לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. קשה להתקנה עם חגורת בטיחות, אך מוצלח בהתקנה באמצעות האיזופיקס עם כיוון הנסיעה. מנגנון הידוק הרצועות היחודי מצויין, אך קשה לשימוש כאשר הכסא מותקן נגד כיוון הנסיעה. בסדרה החדשה נכללו בדים מווסתי חום.
מקום 11: Safety 1St Advance Se 65
ציונים: ציון משוקלל: 59, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 2, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא:
– התקנה טובה עם כיוון הנסיעה.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– ריפוד איכותי.
חסרונות הכסא:
– התקנה לא נוחה נגד כיוון הנסיעה.
– כסא רחב במיוחד התופס מקום רב במושב האחורי.
– בהתקנה נגד כיוון הנסיעה, מאלץ להזיז את המושב הקדמי עד הפיכתו ללא שמיש.
נסיון אישי: התקנת הכיסא נגד כיוון הנסיעה אינה נוחה ומחייבת נסיון ומאמץ פיזי ניכר. במכוניות קטנות לא ישאר מקום לישיבה במושב הקדמי בהתקנה מסוג זה. הכסא רחב ומגושם ומומלץ פחות לרכבים קטנים.
מקום 10: קוסקו סנרה Cosco Senera
תאור כללי: כסא "פשוט" שאינו מצוייד בטכנולוגיות החדשות של הגנת צד והגנת ראש, מחירו זול מאוד יחסית לביצועיו.
ציונים: ציון משוקלל: 62, ציון בטיחות: 5, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
יתרונות הכסא:
– מחיר אטרקטיבי.
– התאמה מצויינת לרכב בהתקנה עם כיוון הנסיעה.
– בעל פוטנציאל גבוה למנוע פציעות בהתבסס על מבחני ריסוק.
– צר יחסית ויכול לאפשר התקנה של 3 כסאות במושב האחורי.
חסרונות הכסא:
– התקנה נגד כיוון הנסיעה מצריכה מגבת להשגת זווית המתאימה לתינוק.
נסיון אישי: למרות המחיר המפתה והציונים הגבוהים הכסא נמצא הרחק מאחור מבחינת טכנולוגיתלעומת כסאות בטיחות חדשים יותר. הריפוד הוא מינימלי ואינו כולל הגנת צד או ראש. הכסא קשה להתקנה באמצעות חגורת הבטיחות ואינו מומלץ לתינוקות מגיל לידה. שינוי גובה הרצועות מחייב פירוק הכסא מהרכב. ניתן לשקול ככסא לרכב שני או שלישי.
מקום 9: Evenflo Sureride 65
ציונים: ציון משוקלל: 65, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא:
– התאמה לרכב נוחה עם כיוון הנסיעה.
– קל משקל
– מחיר אטרקטיבי יחסית לרמת הבטיחות
חסרונות הכסא:
– שינוי גובה הרצועות מחייב ניתוק הכיסא מהרכב והשחלה ידנית.
– לא קל להתקנה ללא איזופיקס.
נסיון אישי: הכסא צפוי להגיע לישראל לקראת סוף חודש יוני 2015 ואין לנו עדיין נסיון בהתקנתו. לפי ביקורות בחו"ל מדובר בכסא המעניק תמורה טובה למחיר. מרווח הרגליים נח גם לילדים גבוהים.
מקום 8: מי סייז 65 / סייז 4 מי / Size4Me מבית GRACO
תאור כללי: הכסא נמצא בשווקים שונים תחת שמות שונים (בישראל הוא נמכר תחת השם Size4Me 70 או הדגם החדש Size4Me 65). מאפשר התקנה מצויינת נגד כיוון הנסיעה וזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. ההתקנה עם כיוון הנסיעה מצריכה קצת יותר מאמץ.
ציונים: ציון משוקלל: 67, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 3.
יתרונות הכסא:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– מחברי איזופיקס נפרדים להתקנה עם ונגד כיוון הנסיעה.
– זווית שכיבה מצויינת נגד כיוון הנסיעה.
חסרונות הכסא:
– בסיס הכסא רחב.
– התקנה עם כיוון הנסיעה.
נסיון אישי: כסא בעל זווית מצויינת נגד כיוון הנסיעה. קל להתקנה לשני הכיוונים באמצעות מערכת האיזופיקס. הכסא הטוב בקטגוריה לילדים גבוהים (עד גובה 132 ס"מ). כולל ריפוד פנימי טוב לתינוקות, אבל ריפוד מינימלי לאחר הוצאת הריפוד הפנימי. תמורה טובה למחיר.
[interaction id="557c3dc384caec334b984535"]
מקום 7: – ראונדבאוט – Britax
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של Britax. זהו הדגם הבסיסי בסדרה ואין בו את מרכיבי הפרימיום הכלולים בשאר כסאות הסדרה, שהבולט בהם הוא החוסר במנגנון שינוי גובה הרצועות. למרות כל זאת, ביצועי הכסא מצויינים והוא יתאים למי שרוצה את האיכות והבטיחות של ברייטקס במחיר זול (יחסית). גרסת ה G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת כיום.
ציונים: ציון משוקלל: 67, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
חסרונות הכסא:
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עשוי להיות מבלבל.
נסיון אישי: ההתקנה של הכסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק נגד הכיוון, אם כי ההתקנה הינה קצת מורכבת. אבל, התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. על מנת לשנות את גובה הרצועות נדרש פרוק הכסא מהרכב. בחירה מצויינת למי שרוצה כיסא של ברייטקס בתקציב של מתחת ל-1000 ש"ח.
מקום 6: Marathon Britax
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של Britax. זהו הדגם הביניים בסדרה שאין בו את מערכת הגנת הראש ומרכיבי הפרימיום אחרים שקיימים בכסאות יקרים יותר בסדרה. למרות כל זאת, ביצועי הכסא מצויינים כמו הכסאות היקרים יותר. גרסת ה- G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת כיום.
ציונים: ציון משוקלל: 69, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
חסרונות הכסא:
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל.
– מגיני חזה מגושמים מעט.
נסיון אישי: התקנה מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה, אבל דורש התקנה קצת מורכבת. התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. ריפודים איכותיים קלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מנגנון ה EZ BUKLE המקל מאוד על החגירה.
מקום 5: Boulevard Britax
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של BRITAX, זהו הדגם הפרימיום הכולל מערכת הגנת ראש בנוסף לכל התכונות של הכסאות האחרים בסידרה. ביצועי הכיסא מצויינים. גרסת ה G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת.
ציונים: ציון משוקלל: 71, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא :
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
חסרונות הכסא :
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל.
– מגיני חזה מגושמים מעט.
נסיון אישי: ההתקנה של הכסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. דורש התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון, אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. מנגנון ה-EZ BUKLE מקל מאוד על החגירה. ריפודים איכותיים קלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מערכת הגנת הראש אינה חוסמת את שדה הראיה של הילד והיא קלה להתאמה.
מקום 4 –Advocate Britax
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה החדשה המשתמשת את כל הכסאות הדו-כיוונים של חברת Britax. זהו הדגם הפרימיום בעל מירב ההגנות בסדרה והוא כולל בצידו מערכת הגנת ראש וכריות אוויר חיצוניות להגברת ההגנה בשעת תאונה. ביצועי הכסא מצויינים. גרסת ה-G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת נכון להיום.
ציונים: ציון משוקלל: 71, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם גיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
– מנגנון CLICK N SAFE לחגירה אופטימלית של הילד לכסא.
– כריות אוויר (פסיביות) בצידי הכסא מעלות את הפוטנציאל להגנה צידית.
חסרונות הכסא:
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל.
– מגיני חזה מגושמים מעט.
– כריות הצד מרחיבות את הכסא והוא שלוקח מקום רב יותר ברכב.
נסיון אישי: ההתקנה של הכסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. ההתקנה נגד הכיוון הינה קצת מורכבת, אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. מנגנון ה-EZ BUKLE מקל מאוד על החגירה. הריפודים הם איכותיים, וקלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מערכת הגנת הראש אינה חוסמת את שדה הראיה של הילד והיא קלה להתאמה. כסא רחב משאר כסאות הסדרה ועלול שלא להשתלב במקרה של התקנת שלושה כסאות בטיחות במושב האחורי.
מקום 3: צ'יקו נקסט פיט / Nextfit – Chicco
תאור כללי: המנצח הגדול של שנה שעברה (2014) aנדחק השנה למקום השלישי. הכסא מקבל ציונים טובים במבחני הריסוק, קל לשימוש, ומאפשר התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה וזוית שכיבה טובה מאוד נגד כיוון הנסיעה. קיבל את הציון המשוכלל הטוב בקטגוריה. מנגנון הידוק האיזופיקס (SUPER CINCH) מקל על הידוק הכיסא לרכב.
ציונים: ציון משוקלל: 74, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 4.
יתרונות הכסא:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– מנגנון הידוק איזופיקס מקל על ההתקנה.
חסרונות הכסא:
– נועלי חגורת בטיחות קשים לשימוש בהתקנה עם הכיוון.
– קשה להחזיר את בדי הכיסא לאחר הסרה לניקוי.
– כסא כבד יחסית.
נסיון אישי: זווית השכבה נגד כיוון הנסיעה מעולה. קל מאוד להתקנה באיזופיקס לשני הכיוונים, אך יותר קשה להתקנה באמצעות חגורות. ריפודים נוחים, אך קשים להסרה והרכבה חזרה לצורך ניקוי. תופס מקום רב יחסית בהתקנה נגד הכיוון.
מקום 2: בולווארד קליקטייט – Boulevard ClickTight**
תאור כללי: מבוסס על פלטפורמת הקליק טייט החדשנית של חברת Britax. דגם ה-Boulevaed דומה לדגם המרתון, אך הוא מצוייד בנוסף במערכת הגנת ראש (הגנה דו שכבתית). מערכת הקליקטייט מפשטת את התקנת הכסא ומאפשרת לכל אחד להתקין אותו בצורה קלה ובטוחה. לכסא 8 מצבי שכבה/ישיבה וזווית השכיבה המקסימאלית נוחה מאוד לתינוק מגיל לידה.
ציונים: ציון משוקלל: 75, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
יתרונות הכסא:
– מערכת הקליק טייט מאפשרת התקנה מצויינת עם או נגד כיוון הנסיעה.
– בצד הכיסא מד זווית המציין את זוית ההתקנה האופטימאלית בכל מצב.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– מערכת הגנת ראש וצד.
– קל לתפעול.
– תוקף שימוש ארוך של 10 שנים.
– אבזם קדמי בעל מנגנון המקפיץ אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
– בדים קלים מאוד להסרה, לניקוי ולהחזרה.
– מנגנון CLICK N SAFE להידוק אופטימלי של הילד לכסא.
– שינוי מיקום האבזם הקדמי קל ולא מצריך הוצאת הכיסא מהרכב.
חסרונות הכסא:
– קשה לפתוח את מנגנון הקליק טייט כשהוא תחת לחץ.
– השימוש באיזופיקס בכיסא לא נח (ויש לציין שממש מיותר בגלל מנגנון הקליק טייט).
– הכסא כבד לנשיאה.
נסיון אישי: לאחר מספר חודשים של התקנת כסאות מסוג זה אין ספק שזוהי פריצת דרך בכל הנוגע להתקנה ותפעול של כסאות בטיחות. מנגנון ההתקנה החדשני מאפשר לכל הורה עם מעט נסיון להתקין את הכסאות בקלות, במהירות ובבטיחות. זווית ההשכבה מעולה, ןהבדים ניתנים להסרה ולהחזרה בקלות.
** מבחן הריסוק בוצע לדגם ה-Marathon עקב דמיון בין הדגמים.
מקום 1: מרתון קליקטייט – Marathon ClickTight
תאור כללי: מבוסס על פלטפורמת הקליק טייט החדשנית של חברת Britax. דומה לשאר הדגמים הכוללים את בטכנולוגיית ההתקנה. הדגם ה"פשוט" יותר בסדרה עם הגנת צד (וללא הגנת ראש) זכה לדירוג גבוה יותר בגלל מחירו ובגלל העובדה שמערכות הבדיקה הקיימות כרגע ב-Consumer Report אינה מאפשרות בדיקה של הגנת צד. מערכת הקליקטייט מפשטת את ההתקנה ומאפשרת לכל אחד להתקין כסא בטיחות בצורה קלה ובטוחה. לכסא 8 מצבי שכיבה/ישיבה. זווית השכיבה המקסימאלית נוחה מאוד לתינוק מגיל לידה.
ציונים: ציון משוקלל: 75, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
יתרונות הכסא:
– מערכת הקליקטייט מאפשרת התקנה מצויינת עם או נגד כיוון הנסיעה.
– בצד הכסא מד זווית המציין את זוית ההתקנה האופטימאלית בכל מצב.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קל לתפעול.
– תוקף שימוש ארוך של 10 שנים.
– אבזם קדמי בעל מנגנון המקפיץ אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
– בדי הכסא קלים מאוד להסרה, לניקוי ולהחזרה.
– מנגנון CLICK N SAFE להידוק אופטימלי של הילד לכסא.
– שינוי מיקום האבזם הקדמי קל ולא מצריך הוצאת הכסא מהרכב.
חסרונות הכסא:
– קשה לפתוח את מנגנון הקליק טייט כשהוא תחת לחץ.
– השימוש באיזופיקס בכיסא לא נח (ויש לציין שממש מיותר בגלל מנגנון הקליק טייט).
– הכיסא כבד לנשיאה.
נסיון אישי: לאחר מספר חודשים של התקנת כסאות מסוג זה אין ספק שזוהי פריצת דרך בכל הנוגע להתקנה ותפעול של כסאות בטיחות. מנגנון ההתקנה החדשני מאפשר לכל הורה עם מעט נסיון להתקין את הכיסאות בקלות, במהירות ובבטיחות. זווית ההשכבה מעולה, והבדים ניתנים להסרה ולהחזרה בקלות.
שלום רב, יש לנו ילדה בת שנה ו8 חודשים ותינוקת בת חודש. יש לנו ברייטקס ״קליק טייט״ בו יושבת הילדה הגדולה וחשבנו לרכוש עוד כסא בטיחות זהה או אחר עבור הגדולה ולהעביר את הקטנה לכסא הקיים. בעלי טוען שניתן להוזיל עלויות בלי להתפשר על בטיחות ולרכוש לבת הגדולה כסא שהוא לא ברייטקס קליק טייט מגיל אפס אלא משהו שמתאים לגיל שלה ולמשקל ( 12 ק״ג, בת שנה ו8 חודשים כאמור). אני טוענת שהכי בטוח הוא קליק טייט מגיל לידה.
מה המלצתך ? תודה
שלום,
אנחנו מעוניינים לרכוש כיסא בטיחות כאשר ישנם מספר פרמטרים בהם מריך להתחשב
1. רכב מ 2007 ( הבנתי איזופיקס לא מתחבר)
2. בע״ה נזדקק גם לסלקל כולל והרכב מאחורה אינו גדול ורחב בען הפרונט ל- באק אין הרבה מקום ולכן זקוקים למשהו נוח ושיחגר בקלות . מה ההמלצות
3. הקטנה 8 קילו ובת 10 חודשים ובסלקל מאוד לא נוח לה
מחיר כרגע לא משחק תפקיד בטיחות ונוחות בטופ
אשמח להמלצות ובבקשה לא כיסאות שהיה ריקול בעבר
שלום רב. מחפשת 2 כסאות שיתאימו לתאומות בנות שנה וחצי. כרגע לרכב סיטרואן c4. עם בוסטר לאח הגדול בינהן. בקרוב נעבור לרכב 7 מקומות לא ידוע איזה עדיין. חשבנו על כיסא ציקו נקסט פיט האם יכנסו כך במושב האחורי של הc4?
ועוד שאלה. כשאסע עם ארבעת ילדיי מתכננת שהבכור בן ה8 יישב מקדימה כשכרית האוויר מנוטרלת ועל בוסטר. האם תקין?
שלום רב,
אנחנו מעונייניםלרכוש את הכיסא המומלץ ביותר לבננו בן השנה וחודשיים. אני חא מצליחה לבחור בין הצ׳יקו לפראג פרגו ואשמח אם תוכל לעזור לי להגיע להחלטה המבוססת שיהיה גם נוחיות לבייבי וגם כיסא בטיחות ברמה הגבוהה וגם שהרצועות בטיחות יסגרו במהרה
תודה מראש
שלום שגיא,
באם ההתלבטות שלי היא בין הbritax advocate clicktight לבין הchicco nextfit כאשר איננו שמים מגבלה כספית לבטיחות ילדתינו, על אילו מהשניים היית ממליץ?
האם ישנו דגם נוסף מעודכן יותר שמומלץ אף יותר?
שום מילה על כך שברייטקס / britax קראו להחזרות של המוצר שלהם משנים 2014 – 2015 ?
הנה הודעה של החברה
https://us.britax.com/service-support/recall-sites/click-tight-remedy-kit-registration
באמת חשוב לכם הכיס שלכם ושל הספונסרים שלכם יותר מהתינוקות שבהם אתם עלולים לפגוע?
איפה האזכור לכך שברייטקס החזירו את הדגמים האלו בגלל שהמושב יכול להרוג תינוקות בעת תאונה?
הישמרו לכם מדגם זה חברים !!!
מה מומלץ בין נקסט פיט לנקסט פיט זיפ לנקסט פיט cx ?
יש לי מנוי לאתר של consumer report. הדירוג שאתם מציגים אינו מדויק. במקום הראשון נמצא הצ'יקו נקספיט עם 82 ואחריו הברייטקס מרתון עם 81. אחריהם שניים של איוונפלו עם 74.
אשמח להבהרה.
תודה
שלום רב,
1. בתי בת 5 חודשים ובעוד חודש אנחנו מעבירים אותה לכיסא בטיחות כיוון שאנחנו צריכים להחזיר את הסלקל שלא היה שלנו…
אנחנו מתלבטים בין chicco netfix zip לבין britex bulvard CT. אנחנו רוצים כיסא מגיל 0 שישרת אותנו נאמנה ושיהווה את התמורה המלאה למחירו… 2.אנחנו נשמח לדעת אם יש אפשרות לחבר את הכיסאות הללו במושב הקדמי(כאשר כרית האוויר מנותקת)
תודה רבה יש לכם אתר מדהים..
אלעד
שלום רב,
אני מעוניינת לקנות כסא בטיחות לבני בן ה 2.5. אנחנו מגדירים אותו כהודיני קטן כי הוא מצליח להשתחל ולצאת מכל הקשירות מאז שקטן מהלול, עגלה, סלקל.
חשוב לנו קשירה מאוד טובה, בטיחות, נוחות, ניידות קלנ מרכב לרכב בקלות והתאמה גם לרכבים קטניםמכמו i10 שכן אמור להיות עוד סל קל ובוסטר לבת 6
אשמח מאוד לעזרתך
נימה
היי קרן, דגם הפינקל זהה לדגם ה-FRONTIER, רק עם תוספת של כריות אוויר בצד. שתי הערות: 1. דגם זה אינו משווק בארץ, 2. זהו כסא רחב מאוד – יש לקחת זאת בחשבון אם צריך לשים ברכב יותר מכסא אחד.
מה עם כסא הבוסטר של BRITAX – PINNACLE?
זה נבחן גם עם הכסאות בטיחות מאחר ויש לו רתמות?
היי עדנה, לכל דגמי הטריומף אין הגנת ראש (רק צד). באותו טווח מחירים יש את כסאו ה-SIZE4ME של גרקאו שקיבל ציונים מצויינים במבחני הבטיחות האחרונים. יכולה למצוא קשיור בכתובת הבאה: http://www.toyland.co.il/?q=SIZE4ME.
בכל חודש בפרואר אנו עורכים בחנות שלנו באינטרנט ובבייבי אאוטלט בכפר סבא את "חודש הבטיחות", במסגרתו ניתן למצא הנחות משמעותיות על מגוון עצום של כסאות, בוסטרים וסלקלים.
שלום,
מחפשת כיסא בטיחות לתינוקת בת שנה, עם ונגד כיוון התנועה, עם מצבי שכיבה/ישיבה ומגן ראש, קל לתפעול.
אין לי איזופיקס ברכב.
1. חברה המליצה על טריומף 65LX אוונפלואו אוריון 2015, האם הוא בטוח?
2. במידה ולא, איזה כיסא מומלץ?
3. בנוסף, האם יש לכם סניף באיזור הדרום?
4. האם יש לכם מבצעים לרגל חודש הבטיחות כמו לחברות אחרות?
תודה מראש
היי ימית. איו התיחסות למחיר משום שבבטיחות המחיר הוא פקטור משני. ההמלצה שלי היא שכל אחד ירכוש את הכסא הטוב ביותר בתקציב שהקצה לכך.
אין פה שום התייחסות למחיר לעומת מה שמקבלים
שגיא,
בתשובתך להדר רשמת כי משקלו של ה-Nextfit הוא 8 ק"ג בלבד, מה שלא מתיישר עם המדידה של ה-Consumer Reports של 25 פאונד (כ-11.4 ק"ג).
מעבר לכך בחוברת המשתמש של ה-Nextfit רשום במפורש לא להשתמש בעיגון ה-Latch, קרי האיזופיקס, מעבר למשקל ילד של 18 ק"ג.
רק אם תבחר מושב קל יחסית מקטגוריה זו, כמו הטריומף שאכן שוקל קצת מעל 8 ק"ג, נקבל מגבלה יותר גבוהה של כ-22 ק"ג עם כיוון הנסיעה בשימוש באיזופיקס.
החשש של הדר רלוונטי בהחלט.
בברכה, אבי.
יש לקחת את כל הסקירות בערבון מוגבל.
הרבה פונקציות נמדדו בצורה סובייקטיבית כגון בסיס רחב, תופס הרבה מקום וכו'.
בכל אופן אני ממליץ על האתר http://carseatblog.com אשר קיים בו מידע רחב אודות המון מושבי בטיחות והתאמתם לרכב – במיוחד באלו המותקנים נגד כיוון הנסיעה (CONVERTIBLE CAR SEAT).
בברכה
הדר שלום,
כסא הנקסט פיט שוקל כ-8 ק"ג ולכן עד שהילד לא יגיע למשקל של 22 ק"ג (בערך גיל 5). אין בעיה לחבר את היסא ברכב באמצעות איזופיקס. התקנת הדגם הזה באמצעות חגורות היא לא מסובכת ויש לו נועלים פנימיים שמקילים על ההתקנה.
גם לכל דגמי ברייטקס מסדרת ה-G4.1 יש נועלים פנימיים וניתן להתקינם בקלות יחסית ללא איזופיקס. סדרת ה-CLICKTIGHT של ברייטקס פותרת את הבעיה לחלוטין.
שלום רב,
אני מעוניינת קנות את הציקו נקסט פיט. החשש היחיד שלי הוא משום שהבנתי שמערכת האיזופיקס לא בנויה לשאת מעל 30 ק"ג, וכשמשקל הילד והכיסא עוברים את 30 הק"ג יש להעביר את ההתקנה לחגורות הבטיחות של הרכב. במקרה של נקסט פיט בגלל שמדובר במושב כבד בפני עצמו שקשה להתקין באמצעות חגורות בטיחות זה לא ימנע את השימוש במושב לחלוטין כבר כשהילד מגיע ל 19 ק"ג?
תודה
הדר
לא כל כסאות הבטיחות נסקרים על ידי גופי המחקר בגלל חוסר יכולת לכסות מגוון כ"כ גדול של כסאות. במקרה של ה-HERO מדובר בגרסא "משופרת" של דגם ה-YOUNG SPORT הוותיק שקיבל ציון בינוני כשנבחן בשנת 2012 ע"י ה-ADAC.
תודה רבה אבל יש כיסאות שהרמת בטיחות גבוהה והם לא רשומים פה אפשר לדעת למה
למשל אני רוצה ליקנות כיסא לילד של חברתRECARO Young Sport HERO 2015