• כסאות בטיחות
  • טיפים והמלצות בטיחות
  • ביקורת בטיחות
  • בוסטרים
  • אזהרות בטיחות
  • סלקלים
  • כסאות בטיחות
  • טיפים והמלצות בטיחות
  • ביקורת בטיחות
  • בוסטרים
  • אזהרות בטיחות
  • סלקלים
נוסעים בטוח
  • כסאות בטיחות
  • טיפים והמלצות בטיחות
  • ביקורת בטיחות
  • בוסטרים
  • אזהרות בטיחות
  • סלקלים
  • כסאות בטיחות
  • טיפים והמלצות בטיחות
  • ביקורת בטיחות
  • בוסטרים
  • אזהרות בטיחות
  • סלקלים
ביקורת: כסא בטיחות דו-כיווני ברייטקס בולווארד קליק טייט
ראשי » ביקורת בטיחות » ביקורת: כסא בטיחות דו-כיווני ברייטקס בולווארד קליק טייט

ביקורת: כסא בטיחות דו-כיווני ברייטקס בולווארד קליק טייט

134 תגובות

Boulevard ClickTight

כסאות בטיחות חדשים יוצאים לשוק בתדירות גבוהה, כאשר כל החברות מנסות להציג חדשנות ועליונות טכנולוגית על מתחרייהם ומציגות פיתוחים שישפרו את הכסאות, יגבירו את ההגנה על התינוק, יציגו רמת מחיר תחרותית ועוד.

לאחרונה, השיקה חברת ברייטקס את טכנלוגיית הקליק טייט ( CLICK TIGHT) שאמורה לשנות לחלוטין את האופן שבה כסאות הבטיחות מותקנים ולפי כך לצמצם את הגורם מספר אחת לפגיעת ילדים בתאונות דרכים. האם טכנולוגיה זו היא אכן מהפכנית? האם "השתנו חוקי המשחק" וכסאות בטיחות בטכנולוגיה זו אכן התגברו על המכשול הבעייתי ביותר בכסאות בטיחות – ההתקנה?

הסנונית הראשונה של כסאות בטכנולוגית הקליק טייט (CT) הגיע לארץ בדמות הכסא המשולב בוסטר FRONTIER 90, ולאחר ציפיה ארוכה הגיעו הכסאות הדו-כיווניים (מגיל לידה) הבולווארד והאדווקט (דגם המרתון צפוי להגיע גם הוא בקרוב).

בכתבה זו נסקר את דגם הבולוארד CT, ובהמשכה נביא את ההבדלים שבין הדגמים השונים.

כל הכסאות בסדרה מגיעים עם ריפודי כסא הניתנים להסרה בקלות לכביסה וללא צורך בפירוק הרצועות, מנגנון EZ BUCKLE ששומר על האבזם התחתון קדימה כל הזמן ומאפשר חגירה נוחה וקלה של הילד, כרית פנימית לתינוקות מגיל לידה (הניתנת להוצאה לאחר מספר חודשים), מגיני רצועות הניתנים להסרה, מגיני חזה סופחי אנרגיה (נתייחס אליהם בהמשך), ורצועת לעיגון הכסא נגד כיוון הנסיעה לפי שיטת "החגירה השוודית".

קיימים מגוון של אביזרים נוספים אותם ניתן לרכוש בנפרד, כגון: מתקן לכוס תינוק, מגן מושב פנימי חסין נוזלים, מגן מושב מסיליקו ועוד.

פרסומת: כסא הבטיחות המתקדם בעולם

נתונים טכניים של כיסא הבטיחות BOULEVARD CT

• מתאים לתינוקות נגד כיוון הנסיעה מגיל לידה ועד משקל 18 ק"ג.
• מתאים לפעוטות ממשקל 9 ק"ג (וגיל שנה לפחות) ועד משקל 29.4 ק"ג וגובה של 125 ס"מ עם כיוון הנסיעה.
• מגבלת הישיבה נגד כיוון הנסיעה מבחינת גובה הפעוט היא עד שראשו יגיע ל 2.5 ס"מ מתחת לשיא גובה מגן הראש (כל עוד הוא לא עבר משקל של 18 ק"ג). בכיסא זה יתאפשר גם לילדים גבוהים במיוחד לשבת נגד הכיוון בנוחות עד גיל 3 ואפילו 4..
• מגבול התקנה באיזופיקס LATCH – עד משקל 16 ק"ג נגד כיוון הנסיעה ועד משקל 18 ק"ג עם כיוון הנסיעה (משקל הילד בלבד).
• הכיסא מאושר לשימוש בטיסה על ידי סוכנות התעופה האמריקאית ( FAA).
• תוקף שימוש 10 שנים מתאריך היצור.
• מיוצר בארה"ב.
תכונות כיסא הבטיחות BOULEVARD CT:
• מערכת התקנה קליק טייט (CLICK TIGHT( שמשמשת גם כנועל חגורת הבטיחות.
• מערכת הגנת ראש עם 14 מצבי גובה.
• מערכת שינוי גובה רצועות הכסא ביד אחת.
• 2 מצבי אבזם מפשעה.
• מערכת הגנת צד PLUS – צידי הכסא עמוקים, מערכת הגנת ראש סופחת אנרגיה.
• מערכת EZ BUCKLE מכוונת את אבזם המפשעה קדימה בכל זמן ומאפשר חגירה נוחה וקלה של הילד.
• שלדת מתכת לחיזוק.
• בסיס הכיסא בטכנולוגיית SAFE CELL – מתכווץ בשעת תאונה ובכך מנמיך את מרכז מימד הגובה של הכיסא ומקטין את התנועה קדימה של הראש.
• רצועת עגינה אחורית vTether בעלת מנגנון תנועה/קריעה להפחתת הסיכוי לפגיעה בצוואר
• חומר סופח אנרגיה EPP בתוך מערכת הגנת הראש
• 7 מצבי שכיבה ישיבה להשגת זווית שכיבה אופטימלי בכל גיל
• בסיס הכיסא מצופה בחומר רך שמונע החלקה ומגן על ריפוד המושב

מידות הכסא
רוחב (בנקודה הרחבה ביותר) – 45.7 ס"מ
רוחב הכיסא בבסיס – 35.5
משקל הכיסא – 12.5 ק"ג

התקנת הכסא

התקנה עם חגורת בטיחות – פה בא לידי ביטוי הייתרון הגדול (ענק אפשר להגיד) של טכנולוגיית ה-CT. אפשר כמעט לומר שהכסא מתקין את עצמו. זו אולי הגזמה קלה, אבל בהחלט קל מאוד להתקין את הכסא בשני מצבי הנסיעה ואיכות ההתקנה אינה נופלת מזו של מתקין מקצועי. הדעה הרווחת היא שהתקנה באמצעות ISOFIX היא חזקה יותר (היא לא!). למעשה, חיבורי האיזופיקס ברכב מוגבלים ביכולת נשיאת המשקל שלהם לעומת חגורת הבטיחות (30 ק"ג לחיבור איזופיקס לעומת 130 ק"ג לחיבור באמצעות חגורה). אז למה בכלל המציאו ואימצו את האיזופיקס? כי הוא, אמור היה, להקטין את הסיכוי להתקנה לא נכונה. בפועל התקנה של מושבים אירופאים (שמושב זה לא נמנה עליהם) אכן השתפרה באופן משמעותי ואילו מושבים אמריקאים, שמאוד נפוצים בישראל, נשארו על כ 70% (!) סיכוי להתקנה שגויה.

תהליך ההתקנה פשוט ביותר: מניחים את הכסא במצב שאותו רוצים להתקין, עם או נגד כיוון הנסיעה כאשר כפתור הקליק טייט ממוקם בחלקו הקדמי של הכסא, מסובבים את הכפתור חצי סיבוב עם כיוון השעון וחזית הכסא נפתחת למעלה (יותר נח לפתוח את הכסא שמערכת הגנת הראש לא נמצאת במצב התחתון ביותר), מעבירים את חגורת הבטיחות דרך החריצים בכיסא לפי כיוון ההתקנה – חריצים המסומנים בכחול נגד כיוון הנסיעה, סימון בירוק עם כיוון הנסיעה. וזהו אגב הסימון התקני שיופיע בכל הכסאות המותאמים לתקן הבטיחות החדש. מוודאים שלא נשארה יתרת חגורה לא מתוחה (אין צורך להדק את החגורה חזק מדי או להפעיל לחץ על הכסא, ההפך הידוק של החגורה חזק מדי יקשה על סגירת המכסה). סוגרים את הכסא בהפעלת לחץ קל ומנסים להזיז את הכסא מצד לצד וקדימה אחורה בחזקה. כסא שהותקן נכון לא יזוז בכלל ויהיה מהודק מאוד למושב הרכב. המקסימום המותר לתזוזת הכיסא הוא 2.5 ס"מ.

התקנת כסא Click Tight             סוגרים את מכסה הכיסא         מעבירים את הרצועה         פותחים את מכסה הכיסא

כמה טיפים ונקודות שייש לשים אליהם לב

במידה ומתחתם את החגורה חזק מדי לפני סגירת המכסה יהיה קשה לנעול את מנגנון הקליק טייט. פיתחו את המכסה, שחררור במעט את החגורה וסיגרו שוב. שימו לב שאין יתרת חגורה שאינה מתוחה בשני צידי הכסא.

בחגירת הכסא נגד כיוון הנסיעה, לאחר סגירתו חלק מזווית השכיבה שקבעתם מראש עלולה להתבטל במעט. זה קורה עקב הידוק הכיסא למושב שבחלק גדול מהרכבים אינו שטוח אלא בזווית של 5-7 מעלות. הדרך לפתור זאת היא לקבוע מראש זווית שהיא גדולה במעט מזו שתרצו לקבע. במידה וגם לאחר ההידוק לא הגעתם לזווית הרצויה ניתן להניח מגבת על המושב מתחת לכיסא הבטיחות על מנת "ליישר" את הזווית של מושב הרכב. יש לשים לב לא להגיע לזווית הגדולה מזו המותרת. מכוון הזווית בשני צידי הכסא קל לקריאה ומראה בצורה ברורה מהיא הזווית המותרת לכל צורת התקנה.

מכוון זווית 1מכוון זווית 2
לפעמים, לאחר סגירת המכסה קשה לפתוח אותו עקב הלחץ שנוצר במערכת הקליק טייט. הדרך הפשוטה לפתור זאת היא לשחרר את חגורת הבטיחות מהאבזם ואז המכסה יפתח בקלות.

התקנה באמצעות ISOFIX LATCH

באופן עקרוני, אין ממש סיבה להתקין כסאות בטכנולוגיית CT באמצעות איזופיקס. סביר להניח שברייטקס ציידו את הכיסא באפשרות התקנה זו רק בגלל שהתקינה מחייבת שכל כיסא יוכל להיות מותקן בשתי השיטות (חגורת בטיחות ואיזופיקס LATCH). רצועת ה LATCH מאוכסנת בחלקו האחורי של הכיסא בתא מיוחד. זו רצועה רגילה עם שני מחברים בצידיה, בשונה מרצועות בכסאות מסדרת ה-G4 אין אילו מחברים עם ניתוק מהיר.

התקנה באמצעות ISOFIX LATCH
התקנה דומה מאוד לחגורת בטיחות, מעבירים את הרצועה במסלול הכחול או הירוק לפי כיוון ההתקנה, מוודאים שהחגורה מתוחה (אין צורך להדק) וסוגרים את מכסה הכיסא.

שיחרור החגורה במקה זה קשה יותר, מכיוון שאין מחבר עם שיחרור מהיר. על גבי אחד המחברים יש לחצן אפור שבהפעלת לחץ משחרר את החגורה. לעיתים יש להפעיל לחץ רב והשחרור קשה ומסורבל. אולי ברייטקס יחזירו את המחברים היותר נוחים שלהם בגרסאות הבאות של כסאות הסדרה.

כפי שאמרנו, אין כמעט סיבה לחבר את הכיסא באמצעות איזופיקס עם כל מגבלות המשקל שלו כאשר מערכת הקליק טייט מאפשרת חגירה נוחה יותר עם חגורת בטיחות. מקרה אחד שאפשר לחשוב עליו שמצריך להתקין את הכסא באמצעות איזופיקס הוא שלצד הכסא יושב ילד על גבי בוסטר שחוגר ומשחרר את עצמו עצמאית ויש חשש שהוא ישחרר בטעות את החגורה שלצידו במקום את שלו. גם לכך יש פתרון באמצעות מכסה פלסטיק שמונע שחרור של החגורה.

חיבור רצועת עיגון עליונה – TETHER

כמו לכל הכסאות האמריקאים, גם לסדרת כסאות הקליק טייט רצועת חיבור עליונה. בדומה לכסאות ברייטקס האחרים, גם לא מסדרה זו, הרצועה מחוברת בטכנולוגיית תפירה מיוחדת שגורמת לה לעצור את הכסא מלנוע בשלבים ולא במכה אחת כמו רצועות דומות בכסאות של חברות אחרות, ובכך להקטין את הסיכוי לפגיעה "צליפת השוט" האופיינית לתאונות חזית או פגיעה חזקה מאחור. חיבור רצועת עיגון עליונה – TETHER

חיבור רצועת ההידוק האחורית הוא חובה בכל כסא ובכל רכב בו מתקנים רצועה ונקודת עיגון אחורית. ברוב הרכבים המודרניים יש חיבור כזה ואין לוותר על חיבורה.

בסדרת כסאות ה-CT רצועת החיבור האחורית נמצאת בתא מיוחד בגב הכסא. באותו תא נמצאת גם רצועת ה-"D" שמאפשרת חיבור של הכסא גם שהוא עם הפנים אחורה לנקודת עיגון שלישית. שיטת התקנה זו נקראת "השיטה השוודית" והיא מייצרת עיגון חזק מאד של הכסא גם שהוא מותקן נגד כיוון הנסיעה ואין את גב המושב שיתמוך בו. יש לשים לב שרק כסאות שנבנו במיוחד להקשר בשיטה זו (כרגע בישראל מדובר על כל כסאות ברייטקס האמריקאים וכסא PEG PEREGO CONVERTIBLE) מורשים להקשר כך ואין לקשור כיסא שלא נבנה לשיטת קשירה זו.

חגירה נגד כיוון הנסיעה – כורכים את רצועת ה-D סביב אחת מהמסילות של המושב הקדמי ואליה מחברים את רצועת העיגון ומהדקים. יש להקפיד לא לעבור את הזווית המותרת של הכיסא לאחר ההידוק.

חגירה נגד כיוון הנסיעהחגירה נגד כיוון הנסיעה 2

חגירה עם כיוון הנסיעה – מחברים את וו הרצועה ישירות לנקודת האיזופיקס היעודית לחגורה עליונה (אין להשתמש ברצועת ה -D), שבדרך כלל ממוקמת מאחורי גב המושב או ברצפת הרכב מאחורי המושב או בגב תא המטען, ולפעמים בתקרת הרכב. ומהדקים

חגירה עם כיוון הנסיעה

מצבי שכיבה/ישיבה
לכל הכסאות בסדרת קליק טייט החדשה 7 מצבי שכיבה ישיבה. זה שיפור משמעותי למול סדרת ה-4G הקודמת בה היו 3 מצבים בלבד (1 נגד הכיוון ועוד 2 עם כיוון הנסיעה). שינוי המצבים מתבצע באמצעות ידית שממוקמת בחלקו הקדמי של הכסא. כמו בכל כסאות הבטיחות האמריקאים של כל היצרנים, גם בסדרה זו שינוי המצבים מתבצע אך ורק לפני הידוק הכסא למושב. לאחר הידוק הכיסא לא ניתן לשנות מצבי שכיבה ישיבה. מצב השכיבה המקסימלי של הכיסא מעניק לו זווית כמו של סלקל והיא מתאימה לתינוק מגיל לידה. בשני צידי הכיסא מד זווית שמראה בכל רגע את הזווית וכן את מגבולות הזווית המותרת (בצד אחד הכיתוב באנגלית ואילו בצד השני בספרדית).

מכוון זווית 1

חלקו העליון של הפס בשני גווני כחול והוא מסמן את הזווית ההתקנה המותרת נגד כיוון הנסיעה, כאשר חלקו התחתון ירוק מסמן את הזווית המותרת להתקנה עם כיוון הנסיעה. יציאה של הסמן השחור לתחום האדום מעידה על זווית התקנה שאינה מותרת. המד ברור לשימוש וקל לקריאה.

חגורות הכיסא ואבזמים
ליסא מערכת חגורות שמחוברת למערכת הראש והיא בעלת 14 מצבי גובה הניתנים לשינוי באמצעות לחיתה על הלחצן בחלקו העליון של מערכת הראש. שינוי מצבי הגובה של מערכת הראש משנה גם את גובה הרצועות ומקל על התאמת הכיסא לילד.חגורות הכיסא ואבזמים

לכיסא מערכת הידוק חגורות CLICK & SAFE שנותנת חיווי קולי (צליל קליק ברור) כשהרצועות מהודקות היטב על גוף הילד. זוהי מערכת מאוד חשובה שתקל על ההורים להבין מה היא מידת ההידוק הנדרשת. מערכת זו לא נמצאת בחלק ניכר ממושבי הבטיחות ולכן רוב ההורים לא מהדקים מספיק את רצועות הכסא ובכך פוגעים ביכולות כסאות הבטיחות להגן על הילד. יש לשים לב שלאחר שמיעת הקליק הראשון צריך לתת הידוק ידני של הרצועה ואז למשוך שוב עד השמע הקליק בפעם השניה. למרות מערכת הקליק סייף, יש לבדוק שהרצועות אכן מהודקות ואין יתרת רצועה.

במבט ראשון נראה שחגורות הכסא קצת קצרות ולא יאפשרו להכניס ילד במשקל גבוה, אבל לאחר קריאה בחוברת מסתבר שהכיסא מגיע עם הרצועות במצב "קצר" כשהוא יוצא מהמפעל וכשרוצים להאריך את הרצועות יש לבצע פעולה קצרה של שיחרורן מהכיסא וחיבורן במצב "ארוך". זוהי פעולה פשוטה שלוקח לבצע כ-2 דקות ואי צורך לפרק את הכסא מהרכב על מנת לבצע אותה (סרטון הסבר איך לשנות את אורך הרצועות).

ברייטקס גם איפשרו שני מצבים לאבזם הכסא: קדמי ואחורי, על מנת שיותאם בצורה אופטימלית לילד בכל משקל. כאשר הכיסא מותקן נגד כיוון הנסיעה ניתן לבחור מצב קדמי או אחורי בהתאם לגודל הילד, וכאשר הכסא מותקן עם כיוון הנסיעה יש להעביר את האבזם למצב "קדמי". גם פעולה זו פשוטה מאוד לביצוע, הזמן שלוקח לעשותה הוא כחצי דקה והיא אינה מצריכה הוצאת הכסא מהרכב. יש לפתוח את מכסה הכסא לסובב את האבזם חצי סיבוב ולהעבירו לחור השני. כפתור שחרור הרצועות נמצא בחזית הכיסא קצת מעל כפתור ה-CLICK TIGHT והוא נגיש מאוד. זהו שיפור ניכר מהכפתור שהתחבא" מתחת לריפוד בכסאות הבטיחות מסדרת ה-4G.

חגורת כסק ואבזמים 2

טיפול וניקוי

בכסאות רבים הוצאת בדי הכסא קשה ומסובכת והחזרתם חזרה לעיתים כמעט בלתי אפשרית בלי לטעות בחיבור הרצועות חזרה. בסדרת הכסאות החדשה הבדים יוצאים בקלות ובלי צורך לפרק את רצועות הכסא. בהתקנה עם כיוון הנסיעה גם אין צורך לפרק את הכסא מהרכב אלא רק לפתוח את המכסה.

החזרת הבדים פשוטה באותה מידה ויש להקפיד להחזירם למקום המדויק שממנו הם יצאו, על מנת שלא יפריעו למנגנון הכסא. על גבי הכיסא מדבקה ברורה שמסבירה איפה צריך לעבור הבד. בדי הכסא מרגישים נעימים ורכים למגע ונראה שהם יתאימו למזג האוויר הישראלי ולדרישה בשוק לבדים שהם פחות "מזיעים".

תוקף שימוש

בסדרת קליק טייט החדשה הוארך תוקף השימוש של הכסאות ל-10 שנים וזה לטענת ברייטקס עקב שימוש בחומרים מתוחכמים ועמידים יותר ושילוב של שלדת מתכת בגוף הכיסא שמחזקת אותו. מדבקה עם תאריך היצור נמצאת מתחת לבד שבקדמת הכסא.

ההבדלים בין הכסאות בסדרת ה-CLICKTIGHT

ברייטקס מרתון קליק טייט – כסא בעל מערכת שינוי גובה רצועות חזה עם רפידות גומי. הכיסא בעל מערכת הגנת צד.
ברייטקס בולווארד קליק טייט – כל התכונות של המרתון ובנוסף רפידות גומי סופחות אנרגיה, מערכת הגנת צד והגנת ראש (דירוג בטיחות PLUS ע"פ ברייטקס), רצועות הכיסא ניתנות לשינוי – גובה ארוך ב-5 ס"מ מכיסא המרתון והוא מצוייד במערכת קליק סייף לחיווי קולי בהידוק הרצועות.
ברייטקס אדווקט קליק טייט – כל התכונות של יסא הבולווארד ובנוסף כריות אוויר פסיביות בצידי הכיסא (דירוג בטיחות MAX ע"פ ברייטקס).

ברייטקס אדווקט קליק טייט 1ברייטקס אדווקט קליק טייט 2ברייטקס אדווקט קליק טייט 3

סיכום

יתרונות כסא הבולווארד של קליק טייט (וסדרת הקליק טייט כולה)

• התקנה קלה ביותר עם ונגד כיוון הנסיעה.
• מנגנון הקליק טייט משמש גם כנועל הרצועות ואן צורך להשתמש בנועל H או נועלים אחרים.
• מערכת שינוי הגובה של הרצועות ביד אחת מקילה על התאמת הכסא לכל ילד בקלות ובנוחות.
• שימוש בחומרים איכותיים ועמידים מאריך את זמן השימוש בכיסא ל-10 שנים.
• 7 זוויות התקנה ומד הזווית הקבוע בכסא מאפשרים להגיע לכל זווית שרוצים ולהתאימה לתינוק וילד בכל גיל.
• אפשרות לחיבור בשיטה השוודית בעגינה נגד כיוון הנסיעה מעניק לכסאות הסדרה חיזוק משמעותי ויתרון בטיחות על פני כסאות אחרים.
• קל להוציא ולהחזיר את ריפודי הכסא.
• בדים איכותיים ונעימים.
• מערכת ה-EZ BUCKLE מקילה מאוד על חגירת הילד, ואין צורך "לחפור" על מנת למצוא את האבזם.
• הכיסא לא לוקח מקום רב ברכב ומאפשר גם ברכבים קטנים עדיין להשתמש במושב שלפני הכסא.
• מיוצר בארה"ב.
• הכיסא מגיע עם חוברת מצויינת וצבעונית בעברית ואנגלית, ובאתר ברייטקס סרטונים קצרים שמראים איך לבצע כל פעולה הקשורה בכסא (ולא רק איך להתקין, אלא גם איך להוריד את הריפודים או איך לשנות את אורך הרצועות).

חסרונות

• חגירה פחות נוחה באמצעות איזופיקס (לא שייש צורך להשתמש בו).
• הכיסא כבד יחסית.
• כסאות ברייטקס אף פעם לא היו זולים, וסדרת הקליק טייט יקרה מעט יותר מסדרת ה-4G.

מסקנות ועדכונים
הסדרה החדשה היא כנראה הדבר הבא בתחום חגירת ילדים ברכב. אין ספק שברייטקס מצאו פה פתרון לבעיה הקשה ביותר בה נתקלים הורים בהתקנת כסאות בטיחות אמריקאים. לפחות לשעה זו אני לא מכיר אף פתרון אחר שמשתווה למערכת ה-CLICK TIGHT של BRITAX, ובשילוב עם מערכות ההגנה המוטמעות בכיסא אני סקרן מאוד לדעת איזה ציון יקבלו כסאות הסדרה במבחני הריסוק של הקונסיומר ריפורט. הערכה שלי – גבוהים מאוד!

עדכון – כיסאות הבטיחות מסדרת ה ClickTite של ברייטקס נבחנו ע"י הקונסיומר ריפורט, בתוצאות שפורסמו ביוני 2015 קיבלו הבולווארד והמרתון את הציון הגבוה ביותר בקטגוריית הכסאות הדו-כיוונים (Convertible Car Seat) ונבחרו לכסאות הטובים ביותר לשנת 2015

פרסומת: כסא הבטיחות המתקדם בעולם.

[interaction id="5549c0fe103be6e070850129"]

3.2 6 votes
Article Rating
פורסם ב: ביקורת בטיחות, כסאות בטיחות
« הקודם
הבא »

אודות


להציג את כל הפוסטים של

הצטרף
Notify of
guest

guest

134 Comments
הכי מדורג
הכי חדש הכי ישן
Inline Feedbacks
View all comments
אשרת
אשרת
25/02/2018 06:45

שגיא שלום רב,
כבר הרבה זמן אני חוקרת את עניין כסאות הבטיחות.
תודה לך על הבלוג המושקע.
יש לי תינוקת בת 3 חודשים. בהנחה שאין בעיית תקציב, מהו הכיסא הטוב ביותר כיום שיוכל להיות שימושי זמן רב עד מעבר לבוסטר?
תודה מראש!

2
הגב
צפיה בתגובות (1)
אשרת
אשרת
25/02/2018 06:45

שגיא שלום רב,
כבר הרבה זמן אני חוקרת את עניין כסאות הבטיחות.
תודה לך על הבלוג המושקע.
יש לי תינוקת בת 3 חודשים. בהנחה שאין בעיית תקציב, מהו הכיסא הטוב ביותר כיום שיוכל להיות שימושי זמן רב עד מעבר לבוסטר?
תודה מראש!

2
הגב
צפיה בתגובות (1)
שיר
שיר
11/07/2019 08:16

היי שגיא, קנינו את כיסא הבטיחות ברייטקס בולווארד והתקינו לנו אותו בחנות נגד כיוון הנסיעה לתינוק שרק נולד.
הבעיה שזה נראה שהכיסא לא מספיק שוכב והתינוק נמעך. הראש לא מגיע למגן ראש
יכול להיות שהמצב הראשון הוא לא מספיק בשכיבה? או שלא התקינו נכון? איך אפשר לדעת?

1
הגב
צפיה בתגובות (1)
דנה
דנה
07/03/2018 08:38

במידה ואני רוצה להתקין את הכיסא הזה במושב הקדמי (שכרית האוויר מנוטרלת) האם ניתן או שהכיסא הזה מצריך עוד סוג של התקנה קדמית בנוסף על הקליק טייט?

1
הגב
צפיה בתגובות (1)
אפרת
אפרת
26/04/2025 08:02

שלום שגיא,
אני מעוניינת לרכוש כיסא לתינוק שרק נולד. קראתי את ההמלצות הרבות על הכיסא  Britax Boulevard ClickTight שגם אתה ממליץ.
במקביל להמלצות, קראתי שייצור הכיסא הופסק. מה הדגם שמחליף אותו?
תודה, אפרת

Untitled
0
הגב
צפיה בתגובות (3)
נעה יפה
נעה יפה
08/04/2024 11:46

היי שגיא, אנחנו מתלבטים בקניית כיסא בטיחות (לילד שעוד לא נולד). בהנחה שעלות היא לא פונקציה בבחירת הכיסא, אך בטיחות לעומת זאת היא הפונקציה החשובה לנו ביותר וכן גם נוחות ויעילות הינה פונקציה חשובה לנו. קיבלנו הרבה המלצות על ברייטקס one for life. להבנתי הגיע לשוק כיסא חדש של ברייטקס שנקרא swivel 360. לגבי הSWIVEL הבנו שאין עוד ציון למבחני הריסוק מכיוון שחדש, האם זה בעייתי? כי בכל מקרה קיבל את התקן ISIZE מה שאומר שכן עמד במבחני ריסוק לא? אשמח לדעתך בהשוואה בין שני הכיסאות האלו ביחס לפונקציות שהזכרתי לעיל? איזה תקן עדיף לדעתך? אמריקאי או אירופאי? האם יש… המשך קריאה »

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
עידן
עידן
08/10/2022 23:24

הי שגיא
קנינו ברייטקס אדווקאט לקראת לידה של תינוק ראשון, וגילינו בבית שתאריך הייצור הוא 17.09.2019. האם זה אומר שהתוקף של הכסא הוא לעוד 7 שנים בלבד? יש איזושהי בעיה עם כסא בטיחות שישב במחסנים ככ הרבה זמן ללא שימוש? האם ריאלי לתכנן להשתמש בכסא 10 שנים או שבכל מקרה סביר להניח שיהיה צורך להחליף בתקופה של 7 שנים?

תודה מראש על המענה, ובכלל על כל המידע החשוב והנגיש שאתה מביא לכאן.

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
שני
שני
08/02/2022 10:24

כמה קיבל הבולבארד במבחני הריסוק האירופאים האחרונים? וכמה באמריקאים?
האם גם בכסאות בטיחות יש תקן isize או שזה רק בסלקלים? (והאם הבולבארד עומד בו אם כן)

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
עודד
עודד
23/06/2021 17:12

היי שגיא
אשמח לקבל את עצתך איזה כסא בטיחות לרכוש. ברייטקס one4life או boulevard או advocate?
תודה רבה

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
הדר
הדר
08/06/2021 14:58

היי,
מתלבטת בין הברייטקס בולווארד לבין הגרקו 4Ever TrueShield שראיתי שגם קיבל תגובות טובות והמחיר שלו נמוך יותר. האם לדעתך יש הבדלים בין משמעותיים בין השניים? בעיקר בהיבט הבטיחותי?

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
אלונה
אלונה
21/05/2021 09:10

הי שגיא, אני לא מצליחה להבין איזה סדרה טובה יותר ומומלצת. הלכתי לאיבוד מרוב סדרות של אותו
כיסא. כמו כן איזה כיסא קיבל ציון גבוה יותר במחני הריסוק הבוולוארד או המרתון ואיזה דגם

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
טלי
טלי
15/05/2021 18:39

שלום שגיא
ביתי בת שנתיים ואני מעוניינת להעביר את הכיסא למושב האמצעי ועם כיוון הנסיעה. (יש לי את הברייטקס בולוארד) האם קשירת הכיסא עם חגורת הבטיחות מספיקה או שיש דבר נוסף שעליי לעשות? תודה

0
הגב
צפיה בתגובות (6)
מעיין
מעיין
10/01/2021 03:42

שגיא שלום יש לנו כסא ברייטקס אדוקט שנקנה בשנת 2019 שמש 2 ילדות במצב מעולה, לא עבר תאונות , שמור , האם תוקפו של הכסא גם 10 שנים?

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
קרן
קרן
09/09/2020 21:57

היי, אשמח לקבל את עצתך איזה כסא בטיחות לרכוש. ברייטקס one4life או boulevard או advocate?
כמובן משיקולי בטיחות, נוחות לתינוק ואציין כי בשלב זה יש לי רכב קטן.
תודה רבה.

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
רחלי
רחלי
07/08/2020 15:48

שגיא שלום,
יש לי כיסא ברייטקס בולווארד:
כשאני מהדקת את התינוק שלי (newborn, רק נולד) הרצועות מהודקות על הכתפיים שלו חזק (עם פדים שחורים רכים כאלה) אבל מבחינת החזה וכל האזור מקדימה הוא רופף קצת בכמה ס"מ ולא מהודק עליו. האם זה בגלל המגיני חזה סופחי אנרגיה (רצועות סיליקון אפורות מקדימה)? לא יודעת מה לעשות זה כאילו הוא לא מהודק מקדימה וזה מפחיד.
האם להוציא אותם יעזור והאם זה מותר? ומה עם הפדים הרכים השחורים?

תודה מראש.

Last edited 5 years ago by רחלי
0
הגב
צפיה בתגובות (3)
רועי
רועי
05/08/2020 15:39

שגיא שלום, אנו מעוניינים לקנות את הכסא בריטקס בולוורד.
מהמאמר שלך וממה שהוסבר לנו יש כמה חיבורים לכסא: איזופיקס, קליקטייט CT, ורצועת עיגון עליונה TETHER.
לא הבנו לגמרי מתי צריך לחבר מה.
ממה שכן הבנו:

  1. שהכסא נגד כיוון הנסיעה אפשר או איזופיקס או קליקטייט ולא חייב רצועת עיגון עליונה (בכל מקרה פחות מ18 ק"ג).
  2. שהכסא עם כיוון הנסיעה אפשר איזופיקס עד 18 ק"ג וללא רצועת עיגון עליונה, או קליקטייט עם חובה לרצועת עיגון עליונה(מתחת ומעל 18 ק"ג)

אודה להבהרך

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
טלי
טלי
02/06/2020 12:01

היי שגיא, מתלבטים בין הברייטקס לגרקו 4Ever DLX. ככל הנראה נלך על הברייטקס בולווארד- רציתי לשאול:
1. נראה שהברייטקס גדול מדי ולא מספיק עוטף לגיל לידה. באחת החנויות הציעו לנו לקנות מקטין לכסא לחודשים הראשונים שיתמוך בתינוק. האם זה מומלץ? האם זה לא פוגע בצורה כלשהי בבטיחות?
2. אני מבינה שהברייטקס קל יותר להתקנה מהגרקו, אבל השאלה שלי- במידה והגרקו מותקן בצורה מיטבית- מי יותר בטיחותי?
3. מה בנוגע לדגם one 4 life? הבנתי שהוא מתאים עד גילאים של 10-11, השאלה אם זה באמת כדאי? פחות מצאתי מידע על הדגם הזה.
תודה!

Last edited 5 years ago by טלי
0
הגב
צפיה בתגובות (1)
דניאל
דניאל
03/05/2020 11:48

היי שגיא,

רכשנו ברייטקס בולבארד. יש לנו שתי שאלות:

1. לאחר שקיבלנו עצות מגוונות לגביי המיקום המועדף על הכסא, התקשרנו לברייטקס עצמה שאמרו שנכון למקם את הכסא באחד מהמושבים הצדדיים מאחור ולא באמצע. האם אתה מסכים לקביעה זו?

2. גילינו גם שיש דעות חלוקות לגביי חיבור הTether שהכסא מותקן נגד כיוון הנסיעה. נאמר לנו שזה מיותר ויש צורך לחברו רק שהתינוק יושב עם כיוון הנסיעה.

תודה,

דניאל

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
גאולה
גאולה
24/04/2020 16:37

הי שגיא
הורדנו לכיסא ברייטקס בולווארד שבשימוש תקופה את הכיסוי בכדי לכבס אותו וגילינו שאחת מכנפי הקלקר נקרעה. כשמכניסים את החלק הקרוע לתוך הכיסוי ומלבישים אותו חזרה אי אפשר לדעת אפילו שהקלקר קרוע. יש לזה איזושהי משמעות בטיחותית ואם כן אז מה ניתן לעשות? תודה

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
אפרת
אפרת
30/11/2019 10:57

היי שגיא
בהנחה שהמחיר אינו קובע
איזה כיסא היית ממליץ של ברייטקס את המרתון או את הבולאוורד
והאם יש לכיסא עצמו כל מיני דגמים
(שואלת כי יש מבצע כרגע שמוזיל את המחיר של הבולאוורד בכמעט 1000 של ורוצה לראות שזה לא איזו מהדורה פחות איכותית של הכיסא )
לתינוק תיכף בן חצי שנה

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
דניאל
דניאל
28/10/2019 20:56

היי שגיא,
התקנו את הכסא ואנחנו לא יודעים מהי הזוית הנכונה להושבה. האם יש הנחיות לפי גיל/משקל?
כרגע התינוקת בת 5 חודשים ושוקלת כ7 ק"ג, שמנו נגד כיוון הנסיעה על השלב השני (לא הכי שוכב, שלב אחד מעל)

תודה!

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
ענבל
ענבל
09/10/2019 19:56

שלום,
האם זה נכון שבכיסא הבטיחות בולוורד ברייטקס יש להסיר את רצועות הסיליקון האפורות כאשר מדובר בפעוט ולהחזירם רק כשמגיע למשקל 7 קג? אם כן כיצד מסירים?

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
אביטל
אביטל
20/09/2019 13:12

שלום! יש לי שאלה לגבי זוית הכיסא. התינוקת בת שלושה חודשים, למרות הריפוד הפנימי שיש לכיסא בריטקס הוא עדיין במנח של 90 מעלות. תינוקת בגיל הזה שעוד לא יושבת עלולה להיפגע מהושבה בצורה הזו שאינה טבעית לה עוד. למרות האפשרות להשכיב את הכיסא, עדיין רוב המשקל שלה מכוונת לישבן ויוצרת לחץ בגב התחתון והרגליים.
מה ניתן לעשות עם הכיסא כדי לשפר את מנח התינוקת? שיהיה דומה יותר לנח של סלקל לדוגמה, או כיסאות אחרים..

0
הגב
צפיה בתגובות (4)
dolypooh
dolypooh
19/09/2019 13:05

היי שגיא, אני מתלבט בין כיסא בטיחות ברייטקס בולווארד לבין צ'יקו נקטספיקס. הפרמטר הכי חשוב עבורי הוא בטיחות ולכן אני הולך למקם את הכיסא במושב האחורי במקום האמצעי. אני מבין (לפי אחת מהתגובות שכאן) שבנושא הבטיחות בלבד הצ'יקו עדיף, אך במכלול הפרמטרים (נוחות הברייטקס עדיף. האם זה נכון? כי מצאתי דו"ח באחד מקבוצות הפייסבוק (לא יודע כמה הוא אמין) שמראה ששניהם קיבלו את ציון Best. – אני מתייחס רק ל consumer report שכן הם המדד המרכזי של התחום. – נוחות מהווה פרמטר שני לאחר הבטיחות. – העברה של הכיסא לא תהיה בתדירות גבוהה. – תקציב מהווה פרמטר משני שכן שניהם… המשך קריאה »

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
רותם
רותם
26/02/2019 17:59

הי שגיא, אני מעוניינת לרכוש את הכסא ברייטקס בולווארד. ראיתי בחנות שהוא מגיע ללא כרית הקטנה. נראה לי כסא די גדול לתינוקת קטנטנה שיוצאת מבית החולים… מה אתה ממליץ? האם יש צורך בכלל? ואם כן, האם בטיחותי לקנות כרית מקטינה בנפרד שלא שייכת לכסא עצמו?

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
Chen
Chen
27/01/2019 21:37

היי שגיא.
אני מעוניינת לרכוש כסא תינוק מגיל לידה, איזה כסא הכי מומלץ מבחנת מבחני ריסוק?

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
הילה אל
הילה אל
14/01/2019 09:52

שלום. כיצד באה לידי ביטוי העובדה שהכיסא מגיל אפס? יש מעין רתמה (שכבת בד) נוספת שאנחנו לא מצליחים לחבר. האם זה הכרחח?
נדמח לתמונה או הסבר.

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
נטע
נטע
25/12/2018 22:06

היי שגיא אנחנו מעוניינים לקנות לבת שלנו כיסא בטיחות של איזה חברה הכי טוב שיש ? הבנתי שהברייקס אבל יש כמה סגנונות שלו אתה יכול בבקשה להגיד לי מה ההכי טוב שיש ומה כדאי מכול הבחינות..

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
רן כ
רן כ
07/11/2018 11:15

היי שגיא,
האם המרתון/בולווארד גדולים מדי בשביל רכבים קומפקטיים? יש לי סקודה פאביה.
הדאגה שלי היא שכאשר הכסא פונה אחורה בזווית שכיבה (גיל 0) לא יהיה ניתן לשבת בכלל בכסא הקדמי.

0
הגב
צפיה בתגובות (2)
אלינור
אלינור
01/11/2018 15:25

הי שגיא
לתינוק בן חצי שנה שיושב במושב הימני מאחורה – האם האדווקט עדיף בעיניך מהבולוורד? בהנחה שההפרש הוא 130 שח (באילת).
כמו כן, האם אתה יודע האם האדווקט נכנס במושב הימני של סיאט איביזה? אני יודעת שהוא יותר רחב מהבולוורד שכן נכנס שם
תודה

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
אלינור
אלינור
01/11/2018 13:22

הי שגיא
לתינוק בן חצי שנה שיושב במושב הימני – האם האדווקט עדיף בעיניך מהבולוורד? בהנחה שההפרש הוא 130 שח (באילת).
כמו כן, האם אתה יודע האם האדווקט נכנס במושב הימני של סיאט איביזה? אני יודעת שהוא יותר רחב מהבולוורד שכן נכנס שם
תודה

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
טל אש
טל אש
29/10/2018 09:49

הבן שלי בן שנה ו9 . הכסא שלו כבר קטן ורוצה להחליף. ראיתי שאבי ורון דירג את נברייטקס כbasic ולא כbest. השאלה על מה בדיוק מת מסתכלים. הוא נגד כיוון הנסיעה וכרגע במושב הקדמי לידי. אודה לעזרתך האם נברייטקס אכן מצויין ולמה רשמו עליו basic?

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
מיכל
מיכל
15/10/2018 19:20

שלום שגיא,
בהנחה שאין בעיית תקציב ורוצים לקנות כסא בטיחות מגיל לידה- איזה כסא עדיף – בריטקס בלווארד או ציקו נקסטפיט IX?

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
שלומית
שלומית
01/10/2018 21:07

הי שגיא הרכב שלי נפגע על ידי רכב מאחורנית כאשר בתוכו 2 כיסאות ברייטקס שנת 2016 (או סוף 2015 לא זוכרת בדיוק). המכה הזיקה בעיקר לתא המטען אבל לדעת המוסך לא היתה פגיעה פנימית יותר ברכב. כיצד והיכן אני יכולה לבדוק האם נגרם נזק כלשהו לכיסא והאם גם כיסאות של 2015 – 2016 הם בעלי תוקף של 10 שנים? תודה רבה

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
מיכאל
מיכאל
23/07/2018 19:14

לא מזמן הייתי נעול על נונה ראבה עד שנתקלתי בברייטקס מרתון/בולווארד ועכשיו אני מתלבט מה עדיף? עלות הנונה כ-1000 ש"ח לעומת 1500-2000 ש"ח עבור הברייטקס.

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
אולגה שוסטר
אולגה שוסטר
19/07/2018 11:46

שלום שגיא.
יש לי תינוקת בת 4.5 חודשים. נראה שמאוד לא נוח לה לשבת בסלקל, כולה מכווצת. אני מתלבטת איזה כסא לקנות? האם כדאי בשלב זה לקנות כסא שמתאים מגיל לידה? יש לנו 2 רכבים- אחד שלי משמש יותר ליומיום ושל בעלי שאיתו אנחנו נוסעים בעיקר בסופי שבוע- האם כדאי לרכוש 2 או יש כסא שניתן להעברה פשוטה יחסית? תודה רבה!!

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
הילה
הילה
07/07/2018 17:59

שגיא שלום,
לאחרונה בדקתי בגרסא המעודכנת של ה consumer reports, והברייטקס בולוורד קליקטייט מקבל ציון בייסיק ב crash protection.
איך זה הגיוני לכיסא שכיכב ב 2015 והוגדר ככסא הטוב ביותר?
האם הוא עדיין כסא מומלץ?
תודה,
הילה

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
שליי
שליי
26/06/2018 13:15

האם חובה להגיע עם התינוק?

0
הגב
מיכל
מיכל
16/04/2018 23:20

שלום שגיא,
תודה על הכתבה המעניינת.
יש לי סוזוקי אלטו, ואני מתלבטת איזה כיסא לרכוש עבור תינוקת שעתידה להיוולד אוטוטו.
אני מעוניינת בכיסא הבטיחותי ביותר, ואם אפשר- גם שתופס פחות מקום- אם זה מתנגש, אז הבטיחות קודמת למקום.
תודה!!

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
דוד טייב
דוד טייב
12/04/2018 10:29

שלום שגיא,
האם הבולווארד יכול להתאים מגיל לידה או שעדיף סל קל מגיל לידה עד שנה? והאם הבולווארד יכול לשמש גם כבוסטר?

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
אביבית
אביבית
07/04/2018 06:44

חג שמח.
בני בן אוטוטו 3.יש לי כיסא של ג'ואי.
עם לא מעט בעיות.
קשה מאוד לקתום הרצועות מאחר וקצרות מדי.(הארכנו למקסימום).בטח לא עפ חולצה נוספת או מעיל.דבר נוסף זה אם הילד ישן אז זה ממש בישיבה מלאב ולא נח.האם יש כיסא התאים לגיל זה ונעתן לכוונן מצבי ישיבה? ובעל רצועות ארוכות יחסית? וגם שלא אצטרך להחליף שוב בעוד שנה.

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
אפרת
אפרת
02/04/2018 18:38

היי שגיא
מאמר מפורט ומעניין, תודה.
שאלה לגבי הכסא, בני בן חצי שנה ושוקל כ11 קילו, הוא מאוד גבוה – בערך כמו ילד בן שנה. כרגע בסל קל עד משקל 13 של מקסי קוזי. כבר נראה פחות נוח, הוא מונח מכווץ בכיסא בגלל גובהו. האם הכסא הנל מתאים גם לילדים מתחת לגיל שנה? מבחינה בטיחותית עדיף שישאר בסל קל? מתלבטים מאוד אם להעביר אותו לכסא , כמובן נגד כיוון התנועה.
תודה
אפרת

0
הגב
צפיה בתגובות (3)
מיכל
מיכל
20/03/2018 17:59

היי שגיא,
קודם כל תודה על המאמר הזה. מפורט הכי שאפשר ומאוד עוזר. ציינת שיש סרטון הסבר על איך מעבירים את הרצונות ממצב קצר למצב ארוך אך לא מצאתי את הסרטון הזה. תוכל בבקשה להגיד לי איפה אוכל למצוא אותו או לשלוח לי קישור?
תודה רבה!
מיכל

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
דנה ריכטר
דנה ריכטר
08/03/2018 08:48

שלום שגיא,
לא הבנתי את הקטע של המערכת הידוק חגורות CLICK & SAFE שנותנת חיווי קולי (צליל קליק ברור) כשהרצועות מהודקות היטב על גוף הילד.
כשהייתי בחנות ומשכתי את הרצועה אכן שמעתי קליק. האם זה אמור להיות אוניברסלי? כלומר-
אם לבת שלי יש בטן גדולה/רזה זה לא משפיע על כמה שהחגורה אמורה להיות מהודקת?
לא יכול להיות שזה אוניברסלי- שעל כל הילדים החגורה מהודקת אותו דבר?

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
דנה ריכטר
דנה ריכטר
08/03/2018 08:10

אחדד את שאלתי-
האם יש אפשרות לחיבור רצועת עיגון עליונה (THETHER) גם כשמרכיבים את הכיסא במושב הקדמי?
איך קושרים את רצועת הD במצב זה?
(נגד כיוון הנסיעה).

התשובה לשאלות הללו תקפה גם לגבי דגמי מרתון או אבוקייט? (מתלבטים בין שניהם)

המון תודה לך!

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
שרון
שרון
25/02/2018 08:43

שלום, מתלבטת על קניית כסא יד 2 מדגם מרתון שיוצר ב 2010 כיצד אפשר לדעת האם עדיין בתוקף .

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
מתניה
מתניה
10/12/2017 20:31

שלום,
אהבנו את המרתון. אבל קצת מדאיגה אותי העובדה שאין לו הגנת ראש. האם יש מנגנון אחר בכסא שמפצה על העניין? (כרגע ההתלבטות היא בין הmarthon CT ל Chicco Nextfit CX)
תודה

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
כלילה
כלילה
27/11/2017 20:21

שלום, מהם ההבדלים בין סדרת הCT לסדרה של ה-4G של ברייטקס?

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
עדי
עדי
09/08/2017 16:22

שלום,
באתר של הCR טוענים כי כסא המרתון בטיחותי יותר מכסא הבולווארד. איך אתה מסביר את הפערים בין המבחנים של חברת ברייטקס לבין הCR?
תודה רבה לך על כל ההסברים!
עדי

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
יעל
יעל
22/01/2017 11:59

שלום ,
קניתי את הכסא לפני שנתיים וחצי . והקלקר שלו התפרק ונשבר משני הצדדים . האם ניתן להשיג קלקר חדש ? אשמח לעדכון לאיך ומאיפה ….. תודה … יעל

0
הגב
צפיה בתגובות (1)
קטגוריות
  • אזהרות בטיחות
  • בוסטרים
  • ביקורת בטיחות
  • טיפים והמלצות בטיחות
  • כסאות בטיחות
  • סלקלים
פוסטים אחרונים
  • דונה לעומת Evenflo Shyft DualRide
  • האם בטוח או מסוכן להתקין מושב בטיחות לילדים במרכז המושב האחורי?
  • האם זה מסוכן לרגליים לשבת נגד כיוון הנסיעה?
  • למה (מאוד) לא מומלץ להעביר פעוט בגיל 3 לבוסטר
  • עד מתי צריך לשבת על בוסטר?
  • איפה הכי נכון / בטוח להתקין כיסא בטיחות?
  • האם מותר להושיב ילד במושב הקדמי?
  • איך נכון (ולא נכון) לחגור ילד/ה בבוסטר?
  • איך נכון לחגור ילד בכיסא בטיחות?
  • חגירה נכונה של סלקל לתינוק
  • איך הכי נכון לשלב 3 כסאות בספסל אחורי?
  • למה לכסאות בטיחות יש תוקף?
  • דגשים להתקנה כיסא בטיחות ברכב
  • מה זה איזופיקס?
  • מכשיר למניעת שכחת ילדים ברכב
מחבר הבלוג: שגיא שילר
שגיא הוא המנכ"ל והבעלים של בייבי אאוטלט - האאוטלט הגדול בישראל למוצרי תינוקות וילדים ו-Toyland - אתר האינטרנט הגדול בישראל למוצרי תינוקות וילדים. שגיא הוא מתקין שהוסמך ע"י ארגון 'בטרם' ו-SafeKids העולמי
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Powered by iMazor - e-Commerce Solutions
Show Buttons
Hide Buttons
גלילה לראש העמוד
wpDiscuz
134
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
| הגב