מדי פעם עולה השאלה האם כסא משולב מגל לידה כולל בוסטר הוא פתרון מוצלח, או שמא זו השקעה מיותרת ורצוי לפצל בין הכסאות לפי שלבים. עד לפני כמה שנים, המלך הבלתי מעורער של הכסאות המשולבים היה האלפא אומגה עלית של חברת Safety 1st . וזאת, למרות ציונים לא מחמיאים והמלצות שליליות מטעם מומחים. לאחרונה הבכורה בתחום הכסאות המשולבים שייכת ל-SYMPHONY של חברת EVENFLO על שלל דגמיו. השאלה הנשאלת היא, האם דגם כסא הבטיחות גרקו 4Ever הוא מתחרה ראוי?
דגם כסא הבטיחות של גרקו הפור אבר (4Ever), שונה משאר הכסאות בקטגורית כסאות הבטיחות הכל באחד (All in one Car Seat) בכך שהוא בעל 4 שלבים ולא 3 כמו השאר: מצב נגד כיוון הנסיעה, עם כיוון הנסיעה, בוסטר גב ובוסטר ישיבה.
יתרונות הכסא:
- קל להתקנה באמצעות מערכת האיזופיקס LATCH
- לא תווצר מגבלת גובה בהתקנה נגד כיוון הנסיעה (ניתן להגיע בקלות למשקל המקסימלי של 18 ק"ג)
- הוא לוקח יחסית מעט מקום בתקנה נגד כיוון הנסיעה, ולכן מתאים יותר מכסאות אחרים בקטגוריה לרכבים קטנים.
- מתאים לתינוקות ממשקל נמוך מאוד.
- מערכת הבדים מרגישה נעימה ואיכותית.
- מערכת שינוי מצבי גובה של הרצועות בקלות וביד אחת.
- קל להסיר ולהחזיר את הכיסוים לכביסה.
- אין צורך לנתק את הרתועות על מנת לעבור למצב בוסטר (יש מקום מיוחד לאכסון בתוך הכסא).
- ניתן לחגור את היסא באמצעות האיזופיקס במצב בוסטר.
- תוקף של 10 שנים מתאריך היצור.
- היחיד בקטגוריית כסאות הבטיחות הכל באחד שניתן להפוך לבוסטר ללא גב.
חסרונות הכסא:
- אין נועלי חגורות – התקנה קשה יותר עם חגורת בטיחות.
- חוברת יפה ומוצלחת באנגלית – חבל שהיבואן לא השכיל לתרגם בצורה מלאה ורק מצרף כמה דפי תרגום די שטחיים (אפשר ללמוד מברייטקס איך מתרגמים חוברות כמו שצריך).
- מחיר – זהו אינו כיסא זול, מחירו בישראל הוא כ- 1,699 ₪, למרות שגם המתחרה ברמת הגימור הגבוהה עולה סכום דומה.
נתוני הכסא:
- נגד כיוון הנסיעה: 2-18 ק"ג
- עם כיוון הנסיעה:9-29.4 ק"ג
- בוסטר עם משענת גב: 15-45 ק"ג
- בוסטר ללא משענת גב: 54-18 ק"ג
- עם כיוון הנסיעה כסא בטיחות: מ-68.5 עד 132 ס"מ / כבוסטר גב מגובה 96.5 עד 132 ס"מ
- עם כיוון הנסיעה כבוסטר מגובה: 101.6 עד 145 ס"מ
- מערכת שינוי גובה של הרצועות ביד אחת בעלת 10 מצבים
- מכוון זוית בצד הכסא
- חומר סופח אנרגיה בצידי הכיסא EPS FOAM
- מתקן כוס בשני צידי הכסא
- שלדת הכסא עשויית פלדה
- אפשרות התקנה: איזופיקס LATCH או חגורת בטיחות
מידות הכסא:
- גובה: 61 ס"מ
- רוחב:51 ס"מ
- עומק: 55 ס"מ
- משקל: 10.5 ק"ג
- רוחב פנימי של הכיסא: 33 ס"מ
התקנת הכסא:
את הכסא ניתן להתקין ברכב באמצעות איזופיקס LATCH או באמצעות חגורת הבטיחות. הכסא מקודד צבעים לפי כיוון וסוג ההתקנה כמתחייב בתקנים החדשים: כחול – נגד כיון הנסיעה, כתום – ככסא עם כיוון הנסיעה, ירוק – בוסטר. רצועות ה- ISOFIX LATCH הן מהסוג הקל לחיבור ולניתוק שאינו שובר את האצבעות או הצפורניים בניסיון לחיבור או ניתוק. לפי התקנים החדשים, יש חובת סימון על גבי הכסא מתי יש לעבור מחיבור איזופיקס לחיבור חגורה (בכסא ה- 4Ever יש לעשות זאת כאשר הילד עבר משקל של 19 ק"ג).
הכסא מגיע לזווית התקנה טובה מאוד נגד כיון הנסיעה. זוית זו טובה בהרבה מזו שניתן להגיע אליה בכסא האלפא אומגה או הסימפוני. בצד הכסא מד זוית שמראה בצורה ברורה מתי הזווית מתאימה בכל אחד מסוגי ההתקנה.
בשונה מכסאות אחרים של חברת Graco, כסא ה-4Ever מגיע עם רצועת איזופיקס אחת להתקנה עם או נגד כיוון הנסיעה ויש להעבירה למיקום הנכון לפני ההתקנה. פעולה זו ניתן לעשות בקלות ואינה מצריכה מאמץ או מיומנות מיוחדת. לכסא רצועת עיגון עליונה (TEATHER) ויש לחברה כאשר הכסא מותקן עם כיוון הנסיעה גם במצב כסא וגם במצב בוסטר בכל רכב שבו יש נקודת עיגון עליונה. גם כשמעבירים את הכיסא להתקנה באמצעות חגורה יש להקפיד ולחבר את הרצועה העליונה.
התקנה עם חגורה: בכסא הפור אבר אין נועלי חגורה מובנים. זהו חיסרון שמצריך מיומנות התקנה על מנת לבגיע לחיבור טוב של הכסא למושב, חלק מהרכבים מצוידים בחגורת בטיחות עם מנגנון נעילה חצי אוטומטי שמופעל כאשר מושכים את החגורה עד הסוף. יש לקרוא בספר הרכב מהי הדרך הנכונה ביותר להתקין כיסא בטיחות באמצעות החגורה.
לכסא הפור אבר 6 מצבי שכיבה/ישיבה והם מחולקים לקבוצות בהתאם לגיל ומשקל הילד:
- מצבים 1-3 – נגד כיוון הנסיעה
- מצבים 4-6 – עם כיוון הנסיעה
- מצב 6 – בוסטר
הכסא לוקח מעט מקום יחסית לכיסא משולב 4 ב-1 וסבירות גבוה שהוא יתאים בצורה לא רעה גם לרכבים קטנים וצפופים יחסית.
התאמה לילד:
הכסא מותאם לילדים ממשקל נמוך מאוד, 1.9 ק"ג ומעלה, והוא מצוייד בכרית מקטינה פנימית באיכות גבוה שתפקידה להתאים את גודל המושב לתינוקות במשקל וגודל נמוכים. יש להשתמש בכרית רק כאשר הכסא מותקן נגד כיוון הנסיעה.
אצל תינוקות במשקל נמוך מאוד קיימת אפשרות שרצועות הכתף יהיו גבוהות מדי ולא יהיו ישרות עם קו הכתף של התינוק. מצב זה יכול לקרות כאשר התינוק "נוזל" קדימה ולא מספיק צמוד לגב המושב. במקרה כזה ניתן לגלגל חיתול ולשים בין התינוק והאבזם התחתון עד שהתינוק יגיע לגובה כזה שאין צורך להשתמש בחיתול יותר.
הכסא מתאים לילדים גבוהים, ולמעשה הוא הכסא היחיד בקטגוריה הזו שמתאים עם רצועות עד גובה של 132 ס"מ, כך שבהתקנה נגד כיוון הנסיעה ניתן יהיה לשים את הילד עד המשקל המקסימלי מבלי לחשוש למיצוי הגובה.
טיפול ותחזוקה:
כיסוי הכסא ניתנים להסרה בקלות לכביסה. זהו נתון חשוב מאוד בכסא שאמור לשמש את הילד/המשפחה לתקופה של 10 שנים.
מעבר בין כסא לבוסטר – בדרך כלל, בכסאות מסוג זה יש לנתק את הרצועות והאבזמים ולזכור איפה שמרנו אותם כאשר אנחנו רוצים להחזיר אותו למצב כסא בטיחות. בכסא הפור אבר אין צורך לנתק את הרצעות. ישנו תא מיוחד בגב הכסא אליו הן נכנסות וכך אין חשש לאובדן.
מעבר מבוסטר גב לבוסטר ללא גב – ניתוק הגב מהכיסא מתבצע בקלות, יש מקומות מיוחדים לקבע את החגורה כך שהיא לא תסתובב לה חופשי. בסה"כ GRACO עשו עבודה טובה בכל הנוגע לתפעול הכסא ולמעבר ממצב למצב.
סיכום:
נראה שכסא ה-4Ever של Greaco אכן מקיים את כל ההבטחות: הוא כסא בעל זווית מצויינת נגד כיוון הנסיעה ובעל התאמה טובה לתינוקות גם במשקלים קטנים במיוחד; הוא בעל התאמת הגבהים מהטובות הקיימות בכסאות הכל באחד, הוא יתאים מצויין גם לילדים גבוהים במיוחד.
תוקף הכסא הוא 10 שנים, מה שמבטיח שאכן ניתן להשתמש בו לאורך זמן בין לילד אחד מלידה ועד סוף שלב הבוסטר, או למספר ילדים ככסא בטיחות. תופעה רווחת בקרב ילדים היא שהם רוצים לעבור "לכיסא של גדולים", גם אם הכסא לא מיצה את מגבלות המשקל או הגובה. כיסא הפור אבר מאפשר את המעבר הזה באמצעות ניתוק הגב והפיכתו לבוסטר ישיבה, וכך גדלים הסיכויים שהוא אכן ישמש את הילד עד המעבר לישיבה ללא בוסטר.
ציוני בטיחות – כסא ההבטיחות של גרקו, 4Ever, עדיין לא נבחן על ידי ה-CONSUMER REPORT ואין לו עדיין ציונים. מייד שייבחן נעדכן בתוצאות המבחן.
עדכון – מבחני ה IIHS העניקו ל 4EVER את הציון המקסימלי BEST BET במצב בוסטר
פרסומת: מגוון עצום של כסאות בטיחות במחירים ללא תחרות.
היי שגיא אשמח לדעת האם הכיסא כבר נבדק. בני בן שנה ואני רוצה לקנות כיסא בטיחות. ההתלבטות העיקרית כרגע היא בין הצ'יקו נקסטפיקס לבין הגראקו פוראבר. האם על סמך נסיונך אתה יכול להמליץ לי טת איזה מהכיסאות כדאי לקנות.
אהלן שגיא עברתי פה על מס תגובות
ואני מצטרף לשאלה
יש לנו התלבטות בין הגרקו 4ever לבין צ'יקו נטפיקס
אני רוצה לקחת בחשבון תעיניין שאשתי אמורה ללדת בקרוב ולאחר מכן חושבים על עוד ילד בהפרש קטן בהמשך וגם לו נצטרך לקנות כיסא כלשהו
בהתחשב בנסיבות הללו על מה אתה ממליץ
או במידה ויש עוד כסאות שנותנים אותו פיתרון
תודה
היי שגיא, קנינו את ה-graco 4ever extend2fit. לא משנה כמה ניסינו, במצב 1 נגד כיוון הנסיעה הבועה אינה נמצאת בטווח הנכון, רק במצב 2. האם תינוקת שרק עכשיו נולדה יכולה להיות במצב 2 או שהמצב לא יתן לה מספיק תמיכה בצוואר? הרכב הוא ניסאן מיקרה 2013.
נציין שאם הכיסא במצב 1 ומרימים אותו קצת מהראש, הבועה מראה שהמצב תקין אבל מרגיש לי מאוד לא בטיחותי להכניס הגבהה כלשהי מתחת לכיסא
היי שגיא,
יש לנו את הכיסא בטיחות של גרקו פוראבר בן חודשיים.
עברנו תאונת דרכים השבוע והכיסא היה בצד השני של הרכב, הייתה תזוזה שלו, ונראה שהוא לא נפגע. אך הפרמדיק שהגיע לאזור אמר שצריך להחליף כיסא….
מה הפרוטוקול של כיסאות בטיחות בנושא זה?
תודה מראש
שלום,
האם במשקל 20 ק"ג נדרשים נועלים חיצוניים להתקנה עם חגורה?
יש לי תינוקת בת 3.5 חודשים בכסא כסא בטיחות גרקו 4EVE
1.בועה צריכה להיות תמיד באזור הכחול שיש עליו ציור בועה בצבע תכלת?
2.עד איזה גיל כסא אמור להיות בשלב 1?
היי שגיא,
מתי ניתן להוריד את הריפודים להתאמת גודל הילד לכיסא? בתי בת 9 וחצי חודשים, שוקלת 9.5 קג.
כמו כן, איפה הכי נכון לשים את כיסא הבטיחות? באמצע או באחד הצדדים?
איך משחררים את הרצועות כדי לכוון אותם מחדש ?
לא משנה כמה אני מחפשת אף אחד לא מדבר על זה
אם יש אפשרות לסירטון או הסבר מפורט אני אשמח
התינוקת שלי עם יד אחת לחוצה והשנייה בסדר
הראש שלה עף קדימה כל הזמן ואני לא יודעת מה לעשות בנידון
שלום,
הבן שלנו בן 9 חודשים ונמצא כרגע בסלקל של סייבקס. מתלבטים בין גרקו 4 ever לבין אקסטנד טו פיט. מה מומלץ יותר?
מעוניין ב: ריפוד מיוחד להתאמת הכיסא לתינוקות קטנים
ריפוד נוסף ונפרד למערכת הגנת הראש
האם ניתן לרכוש בנפרד
עברתי תאונת דרכים. הבן שלי לא היה בכסא אבל נפתחה עליו כרית אוויר. איך אני יודעת אם הכסא תקין להמשך שימוש?
הי שגיא, תוכל להגיד מה ההבדלים בין הטרושילד לטריו גרואו trio grow של גראקו ? ילד ראשון. בן 10 חודשים.. מתלבטים ביניהם
היי חש לנו כיסא בטיחות של גרקו ואני רוצה לשנות את כיוון הכיסא מכיוון הנסיעה לנגד כיוון הנסיעה ורצועת האיזופיקס לא מגיעה לחיבורים איך מעבירים רוצה מקום?
היי שגיא, יש לנו כיסא של גרקו ובטעות הוצאתי חלק פלסטיק מגב הכיסא, לאחר מכן ראיתי שכתוב עליו לא להסיר.
אני לא מצליח להחזיר את הפלסטיק בחזרה למקום.
השאלה אם זה קריטי? ומה התפקיד של הפלסטיק הזה? ואם ניתן להחזיר את הפלסטיק למקומו?
מצרף תמונה
תודה רבה!!
היי,
רציתי לשאול יש לנו רכב טויוטה היילקס ודייטסו טריוס. אין שם תופסנים לחגורה של הכסא תינוק גרקו , לא הבנו איך להתקין את הכסא בלי התופסנים האלו. זה נראה רעוע ממש… מה עושים?
שגיא שלום רב,
אנחנו לקראת לידה של ילדה ראשונה.
רוצים המלצה לכסא בטיחות שמתאים מגיל לידה. שמענו דעות שונות לגבי כסאות משולבים עם בוסטר להמשך.
חשוב לנו הבטיחות והנוחות של הילדה. מבחינת תקציב גמישים
הכסא יותקן בסקודה ראפיד ולא אמור לעבור.
שמענו המלצות על גרקו ובריטקס.
מה אתה ממליץ?
היי שגיא, יש לנו את הגרקו פור אבר והבן שלנו בן שנה ושמונה חודשים. הוא יושב עם כיוון הנסיכה ולאחרונה כשנרדם בכסיא הראש שלו נופל קדימה. ניסיתי להשכיב את הכסא על ידי משיכה בידית התחתונה אבל לא ממש הצליח לי. האם צריך להוציא את הכסא מהאוטו בשביל זה? יש פתרון אחר לראש הנופל?
שלום. יש לי כיסא גרקו 4EVER בני עכשיו בן 9 חודשים ושוקל 8400.אני לא ממש מבינה באיזה שלב צריך להיות כיסא עכשיו וממתי אפשר לסובב כיסא בטיחות עם כיוון הנסיעה.
תודה מראש על עזרתך
היי שגיא,
יש לנו כיסא בטיחות של גראקו 4 אבר משמש אותנו מעולה מגיל לידה.
הילד בן שנה.
האם אפשר לעבור מבחינה בטיחותית למצב 2/3? הוא מנסה להתרומם מהמנח של 1 וחושבים שיהיה לו נוח יותר מאונך.
תודה!
היי שגיא יש לנו את גרקו פור אבר והקטן שלני בן חצי שנה, בזמן שינה הראש ממש ממש נופל – אנחנו עדיין על שלב 1. האם יש רשימת תקינים מוסמכים עדכנית? או לחלופין מישהו מאזור באר שבע?
היי שגיא,
מתלבטים על גרקו פוראבר מגיל לידה, האם בטיחותי מספיק לגילאים קטנים ? בנוסף יש לנו עוד שני ילדים במושב האחורי. אחת עם מושב ביטחות השניה עם בוסטר , האם נוכל להכניס את שלושת הכיסאות יחדיו ? תודה .
ושאלה נוספת מהו ההבדל בין הצ'יקו נקספיט למייל פיט?
היי דורון,
מה אתה ממליץ גרקו טרושילד או גרקו פוראבר אקסטנד טו פיט? מה ההבדל העקרוני ביניהם והאם הם בעלי אותו ציון במבחני ריסוק?
תודה רבה!
היי שגיא, רכשנו את הטרושילד לתינוק כמעט בן חצי שנה. זוית הכסא היא בשלב 1. האם צריך להסיר את כרית המושב והראש? הוא יחסית גבוה לגילו. אך עדיין לא מתיישב באופן עצמאי. תודה רבה!!
היי שגיא,
מה ההבדל בין דגם ss לדגם trueshild?
מחפשת כיסא בטיחות מגיל לידה, לא רחב (טויוטה יאריס) ועם ציון בטיחות גבוה.
היי שגיא,
יש לנו את כסא הגרקו 4 אבר כבר חצי שנה . הילדה שלנו בת שנה וחודשיים ויושבת נגד כיוון הנסיעה. נראה שלא נוח לה היא בוכה הרבה. אציין שהיא שוקלת 10.5 קילו וגובה 75 סמ. האם לא נוח לה? האם יש אפשרות לשנות משהו שיהיה לה יותר נוח? או בכלל שווה לישוב להחליף כיוון נסיעה.
עוד שאלה,
בקרוב אשתי צריכה ללדת. מה היית ממליץ מבחינת סידור הושבה ברכב?
תודה!!
היי, הבת שלי בת 3 וחצי חודשים, ורציתי לדעת מהו הזמן המקסימלי שניתן להיות בכיסא בזמן נסיעה?
צריך לעשות עצירה כל 45 דק?
תודה
היי שגיא, יש לנו את הגרקו 4ever ss והיום בן השנתיים שלנו משתמש בו, עדיין יושב עם הפנים בניגוד לכיוון הנסיעה אך כבר רוצים להפוך אותו. אנחנו צריכים עכשיו לרכוש כיסא נוסף עבור תינוקת שעתידה להצטרף למשפחתנו, ומתלבטת אם לרכוש עוד גרקו או שעדיף להעביר אותה לגרקו הקיים ולרכוש לבן השנתיים כיסא אחר. הייתי שמחה לשמוע מה דעתך, ובמידה ואתה ממליץ על מעבר לכיסא אחר, לאיזה כיסא היית מעביר? במידה וזה משנה אנחנו עם סקודה פאביה. המון תודה
שלום שגיא. מתלבטים בין גרקו פוראבר טרושילד לבין ברייטקס אמבלם. ילד ראשון. רכב יונדאי i20. נשמח לדעתך. תודה רבה
שלום, הורים לבת שלושה חודשים,
יש לנו כיסא סיטי וויו – בייבי גוגר , מרגיש שהילדה ממש במצב ישיבה.
מעוניינים להחליף כיסא , רכב קטן (פיגו 206+) וללא איזופיקס ,
איזה כיסא מומלץ ?
היי שגיא, אנחנו מתלבטים לגבי הטרושילד והאקסטנד טו פיט. מה ההבדל ועל מה אתה ממליץ? השיקול שלנו הוא בטיחות בלבד.. הכי חשובה לנו בטיחות ברמה הגבוהה ביותר.. מדובר בתינוק בן ארבעה חודשים כרגע נמצא בסל קל סייבקס ברכב אחד ומחפשים כסא נוסף לרכב השני. תודה מראש!
היי שגיא, יש לי ילדה בת 4 עם הגרקו 4 אבר, ילד בן שנתיים עם הצ'יקו נקסט-פיט ובע"ה אוטוטו תינוק שישב מקדימה בדונה. עד מתי בת ה-4 יכולה להשאר בגרקו? הורדתי את הריפודים והגבהתי את משענת הראש…אך היא עדיין עם הרצועות. היא שוקלת 15 ק"ג ונראה שעדיין טוב לה שם. האם עדיף להעביר לבוסטר גב אחר? בהנחה שנרצה להעביר את הדונה למושב האחורי?
היי שגיא, יש לנו שני תאומים בני 8 חודשיים במשקל 8.5-9 ק"ג , עוד תינוק בדרך. יש לנו רכב קיה פורטה 2011 , איזה כיסא בטיחות מומלץ שיכנסו שלושה תינוקות מאחור?
הי שגיא,
יש לי תאומים בני חצי שנה
מעוניינת לרכוש כסא ביטחות
יש לנו כרגע שברולט קרוז סמארט 2014
אני מחפשת כסא בטיחות שיתאים להם. שמעתי הרבה על גרקו פואבר אך הבנתי שאין לו חיבור עם חגורת בטיחות. בנוסף גם מעוניינת שלפחות בנאדם אחד יוכל לשבת מאחורה כשנצטרך.
אשמח להמלצה תודה רבה
היי שגיא,
אני מתלבט בין graco4ever לבין evenflo symphony או everyfit
על מה אתה ממליץ?
שגיא שלום,
יש לנו ילד בן 3 וחצי עם כיסא Graco size4me (אשר יפוג תוקפו בעוד 3 שנים) אנו כרגע מצפים לילד נוסף ומתלבטים האם נכון לקנות את כיסא משולב נוסף Graco 4ever לילד שיוולד ויהפוך לבוסטר עבור הילד הגדול בעוד שנה/שנתיים או לרכוש כבר עכשיו כיסא משולב בוסטר Graco Nautilus עבור הילד הגדול.
בתגובות הקודמות לכתבה זו ראינו שהמלצת להעביר לכיסא משולב בוסטר אך בכתבה אחרת שפירסמת ההמלצה שלך היתה לא להעביר לכיסא בוסטר לפני גיל 5.
נשמח לדעתך בנושא.
היי שגיא אני רוצה לקנות כיסא בטיחות חברת גרקו מדגם כיסא בטיחות 4Ever Extend2Fi השאלה שלי אני קראתי ובדקתי שאין לו מבחני ריסוק או תקן אמריקאי והשאלה שלי כדאי לקנות אותו בלי התנאים האלו?
היי שגיא. ההפרש העתידי בין הבנות הוא שנה ושבע. לגדולה יש ברייטקס אדווקט, מתלבטים אם לקנות כיסא משולב לקטנה או להעביר את הגדולה לכיסא אחר… אשמח להמלצות ולשמטע את דעתך בנושא
הי שגיא,
מה ההבדל בין הforever
ל forever true shield?
אמרו שהוא חדש יותר אך עולה פחות…
מי יותר בטיחותי?
לילדה בת 4 אבל קטנה פיזית, ואני רוצה כיסא לא בוסטר;)
תודה רבה וחג שמח!
היי שגיא,
אנחנו מצפים לביתנו הראשונה, ואנחנו מתלבטים בין סלקל לכיסא בטיחות של גרקו פוראבר?
מה דעתך?
שלום,
האם לדגם גרקו 4EVER טרושילד יש נועלי חגורה?
לא הצלחתי להבין מה ההבדל בינו לבין ה-4EVER הרגיל..
תודה!
היי
האם ניתן להתקין את הכסא במושק הקדמי? קניתי ולא ממש מסתדר לי הוא ענדק ומסתיר את המראה הימנית
מתלבטים בין graco size4me ל graco4ever שגיא שלום וראשית כל תודה על הבלוג המעולה והמענה לשאלות אשר סייע לנו רבות גם עם הבכורה. לילדה שלנו (שנתיים ורבע) יש size4me ואנחנו מאוד מרוצים מכל הבחינות, כולל הנוחות שלה במהלך נסיעה. חשבנו לקנות אותו כסא לתינוק שבדרך (שכבר ממש מתקדם בדרכו) ואז קראנו על ה 4ever. נטיית ליבנו היא לכיוון ה 4ever, יותר חדש ויותר מצבים – אבל היום (ימי קורונה) כשחנויות סגורות, אנחנו לא יכולים ממש ללכת לראות בעיניים ולהרגיש את הריפוד, לנסות להבין האם אכן נוח באותה מידה או יותר. שאלה נוספת- האם עדיף בככל להעביר את הגדולה לכסא אחר… Read more »
שלום שגיא לגבי הגרקו 4אבר האם התקנה של הכיסא במושב האמצעי מאחור יאפשר לשני אנשים לשבת מאחור בנוחות
ומבחינת הבטיחות האם הכיסא מומלץ לרכישה גם עכשיו או שיש דגמים שמומלצים יותר
שלום שגיא, אחננו רוצים כסא מגיל לידה ואנחנו מתלבטים בין האיבנפלו סימפוני והגרקו פוראבר טרושילד, שניהם ב800 ש"ח כרגע. יש לך המלצה מי עדיף מבין 2 הכסאות האלה, או שאולי יש אופציה טובה יותר בימינו?
אין לנו בעית מקום ברכב אז זה לא שיקול. תודה
האם הכיסא נבחן?
ידועים מה התוצאות ?
היי יש כבר תוצאות למבחן בטיחות לכיסא זה?
היי שגיא מה שלומך?
קודם תודה רבה על האינפורמציה והקישורים לכתבות יעילות ומועילות.
אך עדין יש לי שאלה, נולדו לי תאומים והם בני חודשיים. כרגע הם בסלקל ואנחנו מעוניינות לקנות כיסאות.
השאלה איזה כיסא כדאי ומומלץ לקנות-מחיר לא רלוונטי עיקר הבטיחות.
ראינו שבעיקר מדברים על הצ’יקו נקסטפיקס לבין הגראקו פוראבר לבין הברייטקס מרתון.
אשמח לדעתך המקצועית.
המשך יום נפלא
גיל
היי שגיא
הילד שלי בן שנתיים, ואני מעוניינת לקנות כיסא בטיחות : מתלבטת בין ברייטקס בולואורד , צ׳יקו נקספיט מקס וגרקו 4ever טרושילד. כרגע אין רכב קבוע, ולכן בזמן הקרוב נצטרך להעביר את הכיסא מרכב לרכב. מנגד מאוד חשובה לי הבטיחות וקראתי שבבריטקס קיבלו ציון בינוני במבחני הריסוק. אשמח לחוות דעתך . תודה מראש .
איפה אפשר לאות את התוצאות של מבחני הריסוק שלו?