עדכון אחרון: דצמבר 2021
בעדכון זה התווספו כסאות חדשים בקטגוריה, גם כאלו שטרם נבחנו במבחנים השוואתיים אבל מסתמנים ככאלו שידורגו בתקופה הקרובה
מהו כסא בטיחות משולב בוסטר? זהו חיבור של שני סוגי כסאות: כסא בטיחות בו הפעוט חגור באמצעות 5 נקודות חגירה פנימיות (כמו בסלקל או בכסא בטיחות דו כיווני) שבשלב מאוחר יותר ניתן להופכו לבוסטר מגביה בו הילד חגור באמצעות חגורת הרכב. כסאות אלו הן בעלי טווח השימוש הארוך ביותר ורובם מתאימים לתינוקות מגיל שנה ועד השלב בו הילד לא זקוק יותר למושב הגבהה (גיל 8-10 בערך).
כסאות משולבי בוסטר, בשונה מכסאות הכל-באחד (באנגלית: All in One Car Seat), לא ניתנים לחגירה נגד כיוון הנסיעה ולכן הם אינם מתאימים לתינוק מגיל לידה.
משקל החגירה המקסימלי של פעוט עם רצועות פנימיות בכסאות מסוג זה לא יפחת מ-18 ק"ג ויש כסאות שמאפשרים חגירה עם רצועות פנימיות עד משקלים של 23, 29.4, 32, 36 ואף 40.5 ק"ג.
אחרי הגעת הפעוט למשקל החגירה המקסימלי שמאפשר הכסא עם חגורות פנימיות, יש להפוך אותו לבוסטר על ידי פירוק פשוט למדי של הרצועות הפנימיות. במצב בוסטר מתאפשרת חגירה של הילד עם חגורת הרכב עד משקל שלא יפחת מ-36 ק"ג ומגיע בחלק מהכסאות עד משקל של 55 ק"ג.
פרסומת: כסאות בטיחות במחירים מנצחים
מחקרים מראים שחגירה באמצעות 5 נקודות בטוחה יותר ומומלץ לחגור את הפעוט עד משקל כמה שיותר גבוה (במגבלות הכסא, כמובן) לפני המעבר לשלב הבוסטר.
הסרטון למטה מראה את ההבדל בשעת תאונה בחגירה עם חגורה (בובה קרובה) לעומת חגירה עם 5 נקודות עגינה (בובה פנימית).
לקטגוריות הכסאות משולבי הבוסטר נוספו הרבה דגמים חדשים בתקופה האחרונה וכמה מהדגמים הוותיקים והבולטים עברו שיפור ורענון. הפעם האחרונה שהכסאות בקטגוריה הזו נבחנו על ידי מגזין הצרכנות האמריקאי הקונסיומר ריפורט הייתה לפני יותר משנתיים, ולכן חלק מהכסאות שיופיעו ברשימה זו טרם נבחנו והדירוג שקבענו בכתבה מתבסס על ניסיון מצטבר וריכוז של מידע שאספתי ממקורות שונים. כרגיל, הרשימה סוננה רק לדגמים הנמכרים באופן תדיר בשוק הישראלי.
כסאות משולבי בוסטר בתקן אמריקאי
Grow With You Clicktight – ברייטקס
דגם חדש של כיסא הפרונטיר הישן יותר והמוצלח, הכיסא עבר שיפורים, חיזוקי שלדה, בדים חדשים SAFE WASH. בדומה לפרונטיר גם לכיסא זה מערכת התקנה באמצעות קליקטייט שמקלה מאוד על ההתקנה והעברה מרכב לרכב בלי צורך לדאוג למגבלות ההתקנה במשקל גבוה כאשר מתקינים באמצעות איזופיקסמשקלים בשימוש עם רצועות פנימיות: 11.5 עד 29.4 ק"ג עם רצועות (גובה 86 עד 125 ס"מ).
משקלים בשימוש כבוסטר עם גב: 18 עד 54 ק"ג עם רצועת הרכב (גובה 112 עד 160 ס"מ).
ציונים: אין, טרם נבחן
יתרונות:
קלות התקנה באמצעות מנגנון הקליקטייט.
אפשרות התקנה בהטיה או במצב ישר.
מותאם לילדים גבוהים
שינוי מצבי גובה של מערכת הראש והרצועות בלא צורך בפירוק הכסא.
אין צורך בפירוק הרצועות במעבר לבוסטר- הן מוטמעות בגוף הכסא.
בסיס סופח אנרגיה בתאונה חזיתית – הפחתת העוצמה על גוף הילד.
שימוש בחומרים סופחי אנרגיה מתקדמים EPP FOAM.
אבזם פנימי ש"קופץ" קדימה ומונע ישיבה של הילד עליו.
בדי SAFE WASH ללא חומרים מעכבי בעירה
חסרונות:
כסא רחב וכבד, עדיין ניתן לשילוב עם 2 כסאות/בוסטרים אחרים מסוימים
כסא יקר יחסית.
מיי פיט MyFit – צ'יקו Chicco
מיי פיט MYFIT מבית צ’יקו הוא בעל מערכת הגנת ראש וצד עם גובה משתנה, אפשרות בחירה בין 4 מצבי שכיבה/ישיבה (לפני ההתקנה) וטווח שימוש ארוך עם רצועות הבטיחות.
לכיסא מתקני כוס בצידיו הניתנים לקיפול או להסרה ובכך לחסוך מקום במושב הרכב, זהו כיסא משולב בוסטר צר במיוחד שיוכל להשתלב ברוב הרכבים עם 2 כסאות / סלקלים אחרים (3 במושב האחורי)בשימוש עם רצועות פנימיות: 11.3 ק"ג (גיל שנתיים) ועד משקל 29.4 ק"ג או גובה 137.1 ס"מ
בשימוש כבוסטר עם גב: 18 ק"ג (לא פחות מגיל 3 או גובה 97 ס"מ) ועד משקל 45 ק"ג או גובה 145 ס"מ
ציון ככסא בטיחות: BETTER, ציון כבוסטר: Best Bet על ידי IIHS (הציון הגבוה ביותר).
יתרונות:
מערכת שינוי מצבי גובה של הרצועות.
חיבור איזופיקס.
צר יחסית לכסאות אחרים בקטגוריה (44.5 ס"מ).
טווח משקלים גדול בשימוש עם רצועות פנימיות.
מתאים לשימוש עם רצועות פנימיות עד גובה של 137 ס"מ
נועלי חגורה מובנים בשימוש ללא איזופיקס
חסרונות:
צר יחסית
נאוטילוס סנאגלוק Nautilus SnugLock LX – גרקו
הדגם החדש והאחרון של כסא הבטיחות משולב בוסטר עטור הפרסים דגם נאוטילוס סנאגלוק Nautilus SnugLock LX מבית גראקו זוכה לציונים הגבוהים ביותר בקטגוריה
בשימוש עם רצועות פנימיות מתאים לילדים במשקל 10 עד 29.4 ק"ג עם רצועות (גובה 69 עד 125 ס"מ)
כבוסטר עם גב מתאים לילדים במשקל 18 עד 45 ק"ג עם רצועת הרכב (גובה 96 עד 144 ס"מ)
כבוסטר ללא גב מתאים לילדים במשקל 18 עד 54 ק"ג (גובה 101 עד 145 ס"מ)
ציון ככסא בטיחות: BETTER ציון כבוסטר : 5.
יתרונות:
ציוני כללי (משוכלל) הכי גבוה בקטגוריה
אפשרות התקנה במצב הטיה.
ריפוד רך ונח, כרית פנימית מקטינה.
התקנה נוחה מאוד גם ללא איזופיקס (מנגנון SNUGLOCK)
שינוי מצבי גובה של מערכת הראש והרצועות בלא צורך בפירוק הכסא.
מתאים לילדים גבוהים עם רצועות פנימיות
חסרונות:
כסא רחב וכבד, ככל הנראה לא יוכל להשתלב עם 2 כסאות/בוסטרים אחרים במושב האחורי
גרקו טרנזישנס / טרנזישנס סנאגלוק (Graco Tranzisions)
דגם בסיסי יותר מדגם הנאוטילוס הוותיק והמוצלח, מאפשר שינוי מצבי גובה של מערכת הראש, וכולל ריפוד טוב וחיבור איזופיקס.
לאחרונה הצטרף דגם עם מערכת חגירה סנאגלוק SNUGLOCK המאפשרת חגירה באמצעות חגורת בטיחות בלי להזדקק לנועל חיצוני שמסרבל ומקשה על החגירה
משקלים בשימוש עם רצועות פנימיות: 10 עד 29.4 ק"ג עם רצועות (גובה 69 עד 124 ס"מ).
משקלים בשימוש כבוסטר עם גב: 18 עד 45 ק"ג עם רצועת הרכב (גובה 96 עד 144 ס"מ).
משקלים בשימוש כבוסטר ללא גב: 18 עד 54 ק"ג (גובה 101 עד 144 ס"מ).
ציון ככסא בטיחות: BEST, ציון כבוסטר: Best Bet על ידי IIHS (הציון הגבוה ביותר).
יתרונות:
מערכת שינוי מצבי גובה של הרצועות.
חיבור איזופיקס.
אפשרות ניתוק של הגב ושימוש כבוסטר ישיבה בלבד.
צר יחסית לכסאות אחרים בקטגוריה (45 ס"מ).
טווח משקלים גדול בשימוש עם רצועות פנימיות.
חסרונות:
התקנה באיזופיקס מצריכה הפעלת כח מסוים
התקנה קשה שלא באמצעות האיזופיקס (מצריך נועל שנמכר בנפרד)
איבנפלו מאסטרו (Evenflo Maestro)
דגם בסיסי ומוצלח ככסא בטיחות אך מוצלח פחות כבוסטר (במיוחד לילדים גבוהים).
משקל בשימוש עם רצועות פנימיות: 9 עד 22.6 ק"ג (גובה 71 עד 127 ס"מ)
משקל בשימוש כבוסטר: 18 עד 50 ק"ג (גובה 110 ס"מ עד 145 ס"מ)
ציון ככסא בטיחות: 5, ציון כבוסטר: 2.
יתרונות:
מחיר אטרקטיבי.
ריפוד רך ונח.
קל משקל – ניתן להשתמש עם חיבור איזופקס עד סוף הטווח המותר.
התקנה קלה באמצעות איזופיקס.
חסרונות:
לא מוצלח כבוסטר לילדים גבוהים, בגלל חוסר יכולת לשנות את גובה מערכת הראש.
השחלה ידנית של חגורות הבטיחות מצריכה פירוק של המושב.
התקנה קשה שלא באמצעות איזופיקס (מצריך נועל שנמכר בנפרד).
איבנפלו סקיורקיד 300 / 400 / פלטינום (Evenflo Securkid)
דגם משודרג של כסא המאסטרו עם מערכת הגנת ראש בעלת שינוי מצבי גובה וטווח משקלים מוגדל.
משקל בשימוש עם רצועות פנימיות: 9 עד 29.4 ק"ג (גובה 71 עד 127 ס"מ).
משקל בשימוש כבוסטר: 18 עד 50 ק"ג (גובה 110 ס"מ עד 145 ס"מ).
ציון ככסא בטיחות: 5, ציון כבוסטר: 3.
יתרונות:
מערכת שינוי מצבי גובה של הראש.
ריפוד רך ונח.
קל משקל – ניתן להשתמש עם חיבור איזופקס עד סוף הטווח המותר.
התקנה קלה באמצעות איזופיקס.
חסרונות:
מצריך פירוק של המושב מהרכב כל פעם שצריך לשנות את גובה חגורות הבטיחות בהתאם לגובה הילד.
התקנה קשה שלא באמצעות איזופיקס (מצריך נועל שנמכר בנפרד)
גרקו נאוטילוס עלית 80 (Graco Nautilus Elite 80)
כסא בטיחות משולב בוסטר עטור פרסים, נח לשימוש ולהתקנה בכל האפשרויות, בעל טווח משקלים מוגדל ואפשרות שימוש בשלושה מצבים.
בשימוש עם רצועות פנימיות מתאים לילדים במשקל 10 עד 36 ק"ג (גובה 69 עד 132 ס"מ).
בשימוש כבוסטר עם גב מתאים לילדים במשקל 15 עד 45 ק"ג (גובה 96 עד 144 ס"מ).
בשימוש כבוסטר ללא גב מתאים לילדים במשקל 18 עד 54 ק"ג (גובה 101 עד 145 ס"מ).
ציון ככסא בטיחות (נבחן דגם קודם): BETTER, ציון כבוסטר (נבחן דגם קודם): 5.
יתרונות:
ציוני בטיחות גבוהים בשתי הקטגוריות (ככסא בטיחות וכבוסטר).
אפשרות התקנה במצב הטיה.
ריפוד רך ונח, כרית פנימית מקטינה.
שינוי מצבי גובה של מערכת הראש והרצועות בלא צורך בפירוק הכסא.
נועלי חגורות פנימים להתקנה נוחה עם חגורת בטיחות.
חסרונות:
כסא רחב וכבד, ככל הנראה לא יוכל להשתלב עם 2 כסאות/בוסטרים אחרים במושב האחורי
ברייטקס פיוניר Britax Pioneer 1.1G) G1.1)
דגם חדש ומשופר הכולל הגנת צד וראש דו שכבתית, אפשרות התקנה בהטיה ומראה "בוגר" שלא ירתיע גם ילד גדול מלשבת עם חגורות פנימיות.
בשימוש עם רצועות פנימיות מתאים לילדים במשקל 11 עד 32 ק"ג (גובה 76 עד 142 ס"מ).
בשימוש כבוסטר עם גב מתאים לילדים במשקל 18 עד 55 ק"ג (גובה 114 עד 152.4 ס"מ).
ציון ככסא בטיחות: טרם נבחן, ציון כבוסטר: Best Bet ע"י ה-IIHS (הציון גבוה ביותר).
יתרונות:
טווח שימוש ארוך עם רצועות פנימיות וכבוסטר.
אפשרות התקנה בהטיה או במצב ישר.
שינוי מצבי גובה של מערכת הראש והרצועות ללא צורך בפירוק הכסא.
אין צורך בפירוק הרצועות במעבר לבוסטר- הן מוטמעות בגוף הכסא.
בסיס סופח אנרגיה בתאונה חזיתית – הפחתת העוצמה על גוף הילד.
חסרונות:
התקנה ללא איזופיקס מצריכה שימוש בנועל (נמכר בנפרד).
כסא רחב וכבד, עדיין ניתן לשילוב עם 2 כסאות/בוסטרים אחרים מסוימים
ברייטקס פרונטיר קליקטייט (Britax Frontier ClickTight G1.1)
מערכת חיבור קליקטייט בדגם חדש ומשופר, טווח משקלים הגדול ביותר בקטגוריה, הגנת צד וראש דו שכבתית, אפשרות התקנה בהטיה ומראה "בוגר" שלא ירתיע גם ילד גדול מלשבת עם חגורות פנימיות, זהו בהחלט הכסא המוביל טכנולוגית את הקטגוריה.
בשימוש עם רצועות פנימיות מתאים לילדים במשקל 11 עד 40.8 ק"ג (גובה 76 עד 147.3 ס"מ).
בשימוש כבוסטר עם גב מתאים לילדים במשקל 18 עד 54.5 ק"ג (גובה 114 עד 157.5 ס"מ).
ציון ככסא בטיחות (נבחן דגם קודם): 4, ציון כבוסטר: Best Bet על ידי ה-IIHS (הציון הגבוה ביותר).
יתרונות:
קלות התקנה חסרת תקדים באמצעות מנגנון הקליקטייט.
טווח שימוש הגדול ביותר הקיים עם רצועות פנימיות וכבוסטר.
אפשרות התקנה בהטיה או במצב ישר.
שינוי מצבי גובה של מערכת הראש והרצועות בלא צורך בפירוק הכסא.
אין צורך בפירוק הרצועות במעבר לבוסטר- הן מוטמעות בגוף הכסא.
בסיס סופח אנרגיה בתאונה חזיתית – הפחתת העוצמה על גוף הילד.
שימוש בחומרים סופחי אנרגיה מתקדמים EPP FOAM.
אבזם פנימי ש"קופץ" קדימה ומונע ישיבה של הילד עליו.
חסרונות:
כסא רחב וכבד, עדיין ניתן לשילוב עם 2 כסאות/בוסטרים אחרים מסוימים
כסא יקר יחסית.
פרסומת: כסאות בטיחות במחירים מנצחים
שלום,
מחפשים בוסטר עם רצועות לבת שלוש שיאפשר לאדם נוסף לשבת במושב האחורי לצד צ'יקו נקסטפיט – האם יש כזה ללא התפשרות על הבטיחות?
תודה מראש,
דפנה
לילדה בת שנתיים. משתמשים ברכב אחד בsize4me ומחפשים כסא לרכב השני.
בשני הרכבים נסיעות ארוכות והבטיחות חשובה .
כרגע יושבת ליד שני אחים בני 8 עם מושב הגבהה.
נשמח להמלצה עדיף בסדר גודל של 1000 ש"ח.
היי שגיא, מה שלומך? אשמח להתייעץ איתך.. יש לנו בן בן שנתיים ו3 חודשים, כרגע יושב ברכב אחד בצ'יקו נקסטפיט וברכב השני בגרקו סייז4מי. בעוד כחודש וחצי הוא יהפוך ב"ה לאח גדול ואנחנו מתלבטים מה לעשות מכאן.. – האם עדיף לרכוש 2 כסאות בטיחות נוספים מגיל אפס (שכן לפחות על הנייר הם מתאימים עד משקל של 30 ק"ג כמעט ונחשבים – אם אני לא טועה – ליותר בטיחותיים מבוסטרים משולבים למיניהם)? או שלרכוש 2 כסאות בטיחות משולבים בוסטר עבור בן השנתיים + ולהעביר את הקיימים לאחות שבדרך? – אם התשובה היא לרכוש משולבי בוסטר – חשבנו על Chicco Myfit לרכב… Read more »
שלום שגיא ותודה על הבלוג המעולה!
הבת שלנו בת 2.3, שוקלת 14 ק"ג (גבוהה) וכרגע עם Greco 4ever ss. יש לנו תינוקת בת 4 חודשים שכרגע בסלקל ומעוניינים להעבירה לכיסא בטיחות. חשבנו להעבירה לכסא של הגדולה ולקנות לגדולה כסא משולב בוסטר. אנחנו עושים נכון?
הבטיחות מעל הכל, ויש חיבור איזו פיקס ברכב.
נשמח מאוד להמלצות שלך מה לרכוש ממש הלכנו לאיבוד באפשרויות.
שלום שגיא, אני רואה שניתן לרכוש GRACO NAUTILUS במחיר זול משמעותית מהדגם החדש ELITE 80. האם הדגם שאינו ELITE 80 נופל מהדגם החדש ברמה שמצדיקה פערי מחיר של מאות שקלים?
היי שגיא.
התלבטות על כסא בטיחות ובודטר לרכב שני, ילדה בת 1.9, ברכב הראשון יש ברייטקס מרתון.
אין בעיה של מקום לרוחב כרגע. מתלבטים בין 3 דגמים:
1. איוונפלו מאסטרו ספורט
2. איוונפלו צ׳ייס
3. סייבקס סולושן b-fix
תודה רבה!
קנינו בוסטר וזה אומר שכרגע יש לנו ברכב כסא בטיחות לתינוק, כסא בטיחות משולב בוסטר לילד, ועוד בוסטר גב לילד. כולם עם איזופיקס. הפחידו אותנו שעשינו טעות כי במושב האמצעי ברכב בעצם אין איזופיקס (מחובר לאיזופיקס שבצדדים) ושזה לא מתאים מה שעשינו כי זה יותר מידי משקל. האם זה באמת כך ועדיף להוריד לאחד מהכסאות את האיזופיקס ולקשור עם חגורה?
התבלבלנו לגמרי, חשבנו שאיזופיקס יותר בטיחותי….
היי שגיא, אשמח לדעת איזה בוסטר מומלץ ונחשב בטיחותי, אבל במחיר נמוך יחסית.
עבור ילד בן 3.9 ששוקל 14 קג בערך.
יושב כרגע בכיסא רב שלבי של גרקו אבל אנחנו רוצים אותו להעביר לאחותו התינוקת.
תודה רבה.
בהמלצתך כבוסטר להסעה לגן קנינו את הגואי Elevate
הבת שלי בת 4 . שןקלת 13 קילו וגובה 90מסנטימטר
האם החגירה של הבוסטר לרכב מגיעה למצב שהבוסטר לא זז בכלל וממש מקובע לכסא ?
אני לא בטוחה שמצליחה לחגור אותו נכון כיוון שזז ולא מקובע למןשב
שגיא שלום רב,
אשמח לעצה יש לי שני ילדים ילד בן שנה עדיין יושב בסל קל וילדה בת 3 וחצי משקל 17 קילו הילדה כרגע יושבת בכיסא בטיחות בריטקס מרתון קליק טיק,
אנחנו רוצים להעביר אתהילד בן שנה לכיסא של הגדולה ולה רכשנו בוסטר משולב רצעות של איוונפלו מאסטרו ספורט נכון לעכשיו האוטו שיש לי הוא בלי איזו פיקס הבנתי שזה מצריך נועל מסויים מה שלא נאמר לנו בעת רכישה, השאלה איפה קונים אותו או שהוא אמרו להיות בקבילה של הכיסא?
תודה מראש
אירנה
הי שגיא, התייעצנו וקנינו אצלכם בעבר. יש לנו אוונפלו מאסטרו באחד הרכבים שיש לו עוד כחודשיים לתוקף וגם נראה כבר פחות מתאים לגובה (בת שש וחצי). ממה שאני רואה פה ועם מגבלות הרכב המשמש כרכב שני (סקודה פאביה, סופר מיני) הכי מתאים זה פשוט להחליף לאוונפלו סקיור. אבל אני לא רואה אותו במלאי באתר טוילנד או בשום אתר אחר בארץ. אין? יש צפי אצלכם? משהו אחר שיכול להיכנס באותן מידות? ליד ברייטקס כסא דו כיווני מהדגם הפשוט יחסית של האלף ש"ח באמצע ובצד השני בוסטר ללא רצועות פנימיות של גרקו (בנסיונות אצלכם שלך ושל גיל לא ניתן היה להכניס שום… Read more »
היי שגיא,
אני בהיריון, מחפשת כיסא בטיחות מגיל לידה בטיחותי. הבנתי שיש כמה סוגים, ולפי כל מיני מבחנים. מה ממליץ לקנות?
שיהיה בטיחותי וישמש לזמן רב.
היי, שלושה ילדים מאחור בטויוטה אוונסיס: הגדול בן 8 יושב משמאל על בוסטר ברייטקס דיסקברי, התינוק יושבים בכיסא ברייטקס אמבלם, בת 5 יושבת באמצע בבוסטר משולב מאסטרו אוונפלו. האם היא יכולה להישאר בבוסטר מאסטרו מעל 22 ק"ג עם חגורת הרכב? לחילופין, האם ניתן להחליף לבוסטר ברייטקס דיסקברי מבחינת מקום במושב האחורי ובטיחות?
היי
מחפשת בוסטר רצועות לרכב השני שלנו שיתאים גם לבן 4.5 ששוקל 16 ק"ג גובה 110 וגם לבן 7 ששוקל 18.5 ק"ג גובה 125
שיהיה בטיחותי, שיהיה רחב ונוח ושיתאים לנו לעוד מספיק זמן קדימה
אם יש בוסטר רצועות שניתן לקשור גם את בן ה 7 אז עדיף מבחינתי או שחייבים לחגור עם חגורת הרכב?
והאם הדגמים של הקליק-טייט עדיפים על איזופיקס?
תודה🙏😊
הי שגיא , תודה על הנגשת המידע 🙂
אני מחפשת לבן שלי כסא לרכב-בוסטר .
משקל :16 ק"ג גובה 103 ס"מ . בקרוב יהיה בן 4 .
עד היום היינו עם המקסי קוזי -אקסיספיקס אך בקרוב אצטרך להחליפו כי הילד גדל .
אשמח להלמצה ,אין מגבלת תקציב .
מעוניינת בבטיחותי ביותר
תודה
היי שגיא מה שלומך? יש לי הונדה גאז' מורכבים ב3 כיסאות בטיחות. 2 ברייטקס בולוורד קליקטייט ואחד בוסטר משולב מייפיט. יש לי 3 בנות. קטנה בת שנה יושבת על ברייטקס נגד הכיוון, אמצעית בת 3 וחצי שוקלת כ15 קילו יושבת באמצע על המייפיט, והגדולה בת 5 החודש שוקלת כ27 קילו יושבת על הברייטקס הנוסף (לא נוח לה המייפיט כי הוא צר). אני מחפשת פיתרון אחר לגדולה כי בברייטקס ממש קשה לחגור אותה כבר,רצועות הידיים במקסימום והכי קשה זה הרצועה שבין הרגליים ממש קצרה וזה ממש מקשה על החגירה, אני ממש חוששת לצבות לה את הרגליים כשחוגרת אותה, וגם לא הכי… Read more »
היי שגיא, נשמח להמלצתך
יש לנו ילדה בת 2.3 שוקלת 11 קילו, אנחנו משתמשים בכיסא בטיחות ברייטקס בולווארד שקנינו אגב אחר התייעצות איתך ואנחנו ממש מרוצים מהבחירה.
בעז"ה תצטרף בקרוב ילדה נוספת ואנחנו מתלבטים מה לקנות.
האם כדאי לקנות כיסא משולב בוסטר לגדולה ואת הקטנה שתבוא לשים בברייטקס בולווארד או שעדיף לקנות כיסא בטיחות רגיל נוסף?
מה בטוח יותר?
וכמובן שנשמח לדעת איזה כיסא בטיחות או כיסא משולב הכי עדיף ובטוח..
תודה מראש,
משי
שלום שגיא, אשמח לחוות דעתך (:
בוסטר משולב לילד בן 3 שוקל 14 קילו לאוטו שני, רצוי בתקציב של 400-500 ש"ח. (אפשר לעלות גם ליותר במידה ויש הצדקה בטיחותית לאיזור ה600-700)
רצוי צר, עם חיבור איזופיקס (רק במידה ויש לזה משמעות בטיחותית),
והייתי שמחה (סקפטית שקיים בתקציב הרצוי) אם יהיה לו מצבי שכיבה- כמו שיש לנו בציקו מייפיט ברכב העיקרי.
ראיתי בהסקירה פה את המאסטרו- שבתקציב הרצוי אבל לא קיבל ציון גבוה כבוסטר.
חשוב לי מאוד נושא הבטיחות.
תודה רבה
שלום שגיא, איזה יופי שאתה נותן ככה ייעוץ לאנשים 🙂 יש ילדה בת 3.3 (כ12.5 קילו) שיושבת כרגע בBritax Dualfix Isize. ממש בקרוב הכיסא הזה יעבור לתינוקת חדשה (בע"ה). אני מחפשת כיסא בטיחות משולב בוסטר. התקציב 1000 , ניתן קצת יותר. ראיתי ש grow with you של britax מוביל ברשימות כרגע. שאלה: האם grow with you מספק או עדיף לקנות grow with you clicktight. ה – clicktight מוסיף לבטיחות או שזה יותר בשביל קלות ההתקנה? האם אוכל לשבת לפעמים מאחורה עם 2 כיסאות שציינתי באוטו ניסן ג'וק? אם לא היה הגבלת תקציב , איזה כיסא בטיחות משולב בוסטר היית ממליץ… Read more »
הי שגיא האם הgraco affix נרתם טוב למזדה 3? ראיתי שלחלק מהרכבים האיזופיקס לא מתחבר טוב.
שלום שגיא,
אשמח לעצתך לרכישת שני בוסטרים לילדים-
הקטן בן 3.5 שוקל 16 ק"ג והגדולה בת 7, גבוהה.
אנחנו רגע אחרי תאונה וזורקת את הכיסאות שהיו ברכב. אשמח להמלצה לכיסאות הבטיחותיים ביותר. תודה!
הי שגיא , אשמח לעזרתך.
אנחנו כרגע עם 2 ילדים ,הגדול בן 3 וחצי שוקל 12 קילו יושב בכסא בטיחות של גרקו . הקטן בן שנה עם סלקל ועתיד לעבור לכסא גרקו.
רוצים לקנות כסא משולב בוסטר לגדול, הלכתי קצת לאיבוד .. במשקל שלו( 12 קילו) הוא יכול להשתמש בכסא משולב בוסטר במצב ישיבה?
נשמח להמלצה . סביבות ה1000 שקל.
מעבירים לעיתים קרובות בין 2 המכוניות ,פורסטר וגולף.
תודה (:
שלום שגיא, נשמח להתייעץ אתך.
יש לנו ילדה בת 5.5, שוקלת 18 קג, 104 סמ בערך, היא כרגע בבוסטר נאוטליוס, אבל הוא מאוד רחב ואנחנו צריכים להכניס 3 כסאות מאחור.
לילד שלנו בן ה3 יש בוסטר ציקו מיי פיט חדש ולקטנה, בת 3 חודשים יש ציקו נקסטפיט.
אנחנו מחפשים בוסטר גב צר ובטיחותי , אפשר ללא חגירה פנימית, אלא כזה שאפשר לחגור עם חגורה רגילה, שיהיה בטיחותי וטוב לגילה.
תודה רבה
שני
שלום רב,
יש לי ילד בן 1.9 (גובה 84), ברכב הראשון יש לי כסא בטיחות מסוג ברייטקס בולווארד.
אני מחפשת כסא נוסף לרכב השני, די הלכתי לאיבוד בין סוגי הכיסאות (כסא בטיחות רגיל או משולב או בוסטר). אשמח קצת להכוונה, אני מחפשת כסא שהוא מומלץ מבחינת בטיחות ונוחות לילד ובמחיר סביר (בהתאם יחס לתמורה)
ערב טוב,
אני מחפש בוסטר לבן ה-3 שלי ששוקל 15 ק"ג.
אני מתלבט בין הטרנזישנס של גרקו וקידפיקס של ברייטקס.
אשמח לעצתך בבחירה בין שני אלו או המלצה על אופציה אחרת.
תודה רבה מראש,
אלכס
שגיא שלום
מה דעתך על הבוסטר trazitions sunglock 3 in 1 לילד בן 3 גובה 95
תודה
היי שגיא!
תודה רבה על המידע והעזרה בנושא כ"כ חשוב!
שאלתי- יש לנו בלי עין הרע שלושה ילדים ונוסעים בפורד פוקוס.
בת 4, 16 ק"ג, 110 גובה בערך,
בן שנתיים, 14.5 ק"ג, 100 גובה בערך
בת שנה, 8 ק"ג,
כרגע עם כסא של גואי שיושב על בסיס איזופיקס נקנה ב2017.
קוסקו סכנרה שנקנה השנה.
מתלבטת מה לקנות לגדולה (היינו עד עכשיו עם בוסטר שהתברר שפג לו התוקף) .
חשוב לי מאוד הבטיחות, וצריך גם שיכנס מאחורה שלושת הכסאות אבל תקציב מוגבל ל700 שח
שלום שגיא
מה המלצתך לבוסטר משולב לילד בן 3 גובה 95 ס"מ ומשקל 15 ק"ג
אין בעיה של מקום ברכב
שלום שגיא,
תודה על המדריך המצוין.
אנחנו צריכים כיסא בטיחות / בוסטר לבת הגדולה שלנו בת 4 ששוקלת כמעט 20 ק״ג. זהו הכיסא השלישי מאחור ולכן מתלבטים בין 2 כסאות צרים:
Chicco MyFitGraco Slimfitהאם יש לך המלצה איזה מהשניים בטיחותי יותר, או בכלל משהו אחר?
תודה רבה
הי מתלבטת האם לקנות ציקו מיי פיט או ברייטקס GROW WITH YOU קלייקטייט. מה מהם מומלץ יותר לילד בן 4.5 ? מה נחשב יותר בטיחותי חגירה עם מושב הכסא כמו בברייטקס או איזופיקס?
תודה רבה
היי שגיא, שוקלים לקנות בוסטר רצועות דגם cosco finale לרכב שני עם נסיעות קצרות. האם זה יתן מענה? האיזופיקס קל לחיבור? תודה
שלום שגיא
אשמח להמלצה לבוסטר גב עם רצועות פנימיית שניתן לחגור איתן עד לפחות משקל 30 קילו, לילדה בת 3.3, הבוסטר מיועד להסעה לגן , כך שאצטרך בוסטר קל משקל, ושלוקח תוך כמה שניות לחבר אותו . מכיון שיש לפרק ולהרכיב את הבוסטר 4 פעמים ביום. הגבלת התקציב בערך עד 500 שח.
תודה מראש
היי, מעוניינת לקנות לתינוק בן שנה כיסא בטיחות לטווח ארוך שכולל בוסטר.
אשמח לדעת מה מבין הדגמים הייתה ממליץ מבחינת נוחות, בטיחות ?
גרקו 4ever אקסדנט 2 פיט /
ציקו נקסטפיט זיפ אייר /
אוונפלו everystage ?
הבן שלי בגובה 1.33 שוקל 35 ק"ג. בן 8.5. בוסטר גב כבר קצת צר לו ולא נוח. יש לו ברייטקס. רוצה בוסטר ללא גב
האם זה משנה איזה בוסטר לקנות לו שהוא ללא גב? הכוונה מבחינת בטיחות
שגיא שלום
רוצה לנצל את הנחות אוגוסט אצלכם
לבת חמש שגובהה כ110
המלצת על graco tranzition או ברייטקס grow with u. לפני שקונה שואלת:
לרכב טויטה 2020 בלי איזופיקס במרכז רק בצדדים. ההעדפה שהיא תשב במרכז לצד שני אחיה הגדולים )11(
מה המלצתך? כסא שנותן מענה בטוח יותר במצב הזה?
אודה לחוות דעת על הדגם הזה:
Graco'20 Nautilus Art.8J899BLCEU
ערב טוב.
מתלבטת בין 2 כיסאות משולבי בוסטר-
צ'יקו מיי פיט לבין ברייטקס grow with you, קליק טייט.
תודה רבה
הי ,
כשחיפשתי בגוגל על graco nautilus elite 80 קפצה לי כתבה שהיה עליהם recall . האם המושב בטוח ?
https://edition.cnn.com/2014/02/11/us/graco-child-seat-recall/index.html
תודה
שלום שגיא
אני מחפשת כסא בטיחות לבן שנה וכיסא משולב בוסטר לבן 3.5 לרכב שני לא עיקרי שלנו. חשוב כמובן שה תקנה תהיה קלה ולא תצריך מתקין מורשה במידה ונצטרך להוציא ולהחזיר את הכסאות. על מה אתה ממליץ? ברכב הראשי אנחנו עם הברייטקס בולווארד והברייטקס grow with you שניהם בטכנולוגית קליקטייט המעולה. האם יש עוד כסאות על מערכת דומה?
תודה!
שלום.
האם התפרסמו ציוני הבטיחות של הכיסא משולב בוסטר של חברת ברייטקס-grow with youקלייק טיט. אם כן, אשמח לדעת מה הציונים שלו..
תודה רבה
היי אבי,
אשמח להתייעצות. ילד 3 בן 10 חודשים, הגדולים כבר ללא בוסטר ובוסטר מגביה בלבד. מתעניינים במושב אבנפלו every stage בעיקר בגלל חיישן הסנסור סייף. יש לנו סקודה קודיאק, איך הכיסא מבחינת התאמה לרכב? המותג עבר לרכישה ישירה ולא ניתן לראות ולהרגיש אותו בחנויות…. קצת מבאס. להבנתי הכיסא גדול יחסית.
שלום.
אני מחפשת כיסא משולב עם רתמות פנימיות.
יש לי ילדה בת 5, משקל 21, גובה1.15 וילד בן 3 שוקל 15, גובה מטר.(הילד יושב בציקו נקסטפיט)
מעדיפה בוסטר עם רתמות פנימיות כי הוא יותר בטיחותי מבוסטר ללא רתמות.
אשמח לדעת מה ההמלצה שלך, הכי בטיחותי אין בעיה של תקציב.
בנוסף, מחפשת לרכב נוסף עם אותם הנתונים אך שיהיה קל להעביר מרכב לרכב.
תודה רבה
היי שגיא
יש לי 3 בנות, בת 4 בת כמעט 3 ובת 4 חודשים
יש לי הונדה גאז . הגדולות כרגע יושבות מאחורה על שתי כיסאות ברייטקס בולוורד והתינוקת מקדימה בסלקל. המליצו לי להעביר אותה מאחורה על אחד הבריטקסים נגד הכיוןן ולקנות לאחת הגדולות אחד משתי אופציות : ציקו מייפיט אן גרקו טרנזישנס. האם הם בטיחותיים באותה המידה (במידה ומתקין מוסמך מתקין לי אותם)?
שלום שגיא, אשמח לעזרתך. אנחנו משפחה של קטנטנים. יש לנו ילד בן כמעט 4 בגובה 87 ס"מ, משקל 12 ק"ג, יושב בכסא צ'יקו אקסטנד טו פיט , עדיין נוסע נגד כיוון הנסיעה (לא התלונן על כך מעולם ולכן השארנו אותו ככה כי הבנו שיותר בטיחותי). כעת, עומד להיוולד לנו תינוק נוסף ורצינו להעביר אותו לכיסא הזה ולגדול לקנות כסא משולב בוסטר. על איזה כסא היית ממליץ במקרה שמימדיו של הילד קטנים (גם בגובה וגם במשקל) וצפויים להישאר כך? חבל לי להשקיע על כסא עם רצועות פנימיות עד משקל גדול שהילד לא יגיע שנים רבות למשקלים האלה. עם זאת, מחפשת כסא… Read more »
שלום שגיא! עברתי על התגובות ועדיין מבולבלת. אשמח מאד לסיוע שלך. ילד בן כמעט שלש ותינוקת בדרך. בבית יש ברייטקס מרתון-מרוצים ממנו מאד. חשבנו להעבירו לתינוקת ועבור הילד לקנות בוסטר איכותי. הרכב לא מאד רחב (יונדאי קונה) והייתי רוצה שמבוגר שלישי יוכל לשבת שם גם אם בדוחק. 1. ההמלצה הרווחת שלך עבור טווח גילאים זה היא צ'יקו מייפיט. אני רואה שהמחיר כמעט זהה לכסא בטיחות מגיל לידה(למשל ברייטקס מרתון עולה ממש טיפה יותר). גם לברייטקס וגם לצ'יקו יש כסאות מגיל לידה ועד 50 קילו שבעצם מייתרים את השימוש בבוסטר בהמשך. לא כך? אז למה לקנות בוסטר ולא כסא מגיל לידה… Read more »
שגיא שלום וכל הכבוד על הבלוג! לילד בן 6 עם צרכים מיוחדים, גובה 115 ס״מ, משקל 15 קילו הנוסע באוטו אחד בנוחות בכסא קוסקו סנרה. עם רכישת רכב נוסף מחפשים כסא עם בוסטר. מתלבטים בין: צ׳יקו מאי פיט, בייבי ג׳וגר סיטי ויו, ונאוטליוס סאנגלוק. בשכלול של נוחות, בטיחות ומחיר. לילדה השניה בת כמעט 3 גובה 100 ס״מ, משקל 14 ק״ג. הנוסעת באוטו הראשון גם כן בקוסקו סנרה. כמובן רוצים לרכוש כסא לאוטו החדש. לפי מה שקראתי בתגובותיך לא מומלץ בוסטר לפני גיל 5, אם כן איזה כסא היית ממליץ לשנתיים או שלא הבנתי נכון? יש לנו גם שיקול עתידי לכך… Read more »
היי שגיא! אני מחפשת בוסטר איכותי לילדה שתהיה בקרוב בת 4 (משקל 14 ק״ג, גובה 105 ס״מ): 1) לרכב העיקרי – תקציב הוא לא שיקול. לאור המאמר – נראה לי שנלך על הברייטקס grow with you? 2) לרכב של סבתא שאוספת פעם בשבוע – מחפשת דגם טוב שלא יהיה מחובר קבוע, אלא באמצעות החגורה. זאת מכיוון שכבר יש לה cosco scenera שמחובר באיזופיקס (לתינוקת בת 8 חודשים), וזה כבר סוגר לה את החלל. אגב ה cosco scenera (נרכש ב 2017) – זה כיסא טוב לתינוק? ידוע לך אם עדיין תקף? איזה בוסטר טוב? (בתקציב של עד 1,000 ש״ח) שקל להסיר… Read more »
שלום!
אשמח להתייעץ לגבי כסא בטיחות משולב בוסטר לבת 3 (כרגע יש לנו ברייטקס אדווקט ורוצים להעביר אליו את אחיה הקטן). ההתלבטות היא בין צ׳יקו מייפיט וגרקו טרנזישן. האם חייבים נועל מיוחד או איזופיקס לגרקו? איזה מהכסאות צר יותר למקרה שנרצה להוסיף כסא לעוד תינוק? ומה עדיף מבחינת בטיחות ונוחות? תודה רבה!
הי,
אני מחפשת כיסא בטיחות לרכב של "סבא וסבתא". הם מסיעים הרבה-הרבה ילדים בטווח גילאים מאוד שונים. אשמח לקבל הצעה לכיסא ש:
א. קל מאוד להרכיב ולהוציא מהאוטו (בסיס זה פחות מתאים כי צריך להוציא הרבה פעמים מהאוטו
ב. סגירה קלה ופשוטה של הרצועות
ג. מתאימה לגילאים של לידה עד גיל 3 (שיכולים כבר לשבת בבוסטר רגילה עם צריך) או מגיל שנה (יש כבר סלקל) עד גיל 3. בכל אופן, האופציות לגילאים זה משהו די גמיש, כי יהיה צורך לכולם. אפשרי שיקנו אפילו 2 לוטטח גילאים שונה זה מזה..
היי שגיא,
מסקירה של הבלוג והתגובות שלך.. החלטתי ללכת על הצ'יקוmyfit לילד בן 4 יחסית רזה.
בעיקר חיפשתי כיסא משולב בוסטר עם בטיחות מירבית וחיבור יחסית קל.
אבל כשירדתי עוד למפרט הטכני שלו, הבנתי שממשקל 18 קילו כבר לא ניתן להשתמש באיזופיקס- אם זו הדרך הטובה ביותר לחיבור הכיסא זה מוריד ממנו המון, לא?
תודה, צאלה.