במהלך מאי 2017 פירסם הקונסיומר ריפורט תוצאות של מספר מבחני ריסוק לכסאות הכל-ב-אחד (ALL IN ONE) שיצאו לשוק בשנה האחרונה – זהו עדכון מאפריל 2021
לאחר תקופה ממושכת שבראש הטבלה עמד כסא הסימפוני הנצחי על שלל גרסאותיו, נכנסו לראש הרשימה כסאות בטיחות חדישים ומתקדמים יותר. יש לזכור, שכסאות הכל באחד עוברים מבחנים רחבים יותר מכל כסא בטיחות אחר. הם נבחנים בהתקנה נגד כיוון התנועה לתינוק מגיל לידה, עם כיוון הנסיעה לפעוט מגיל שנה לפחות ולבסוף כבוסטר כאשר הילד נחגר באמצעות חגורות הבטיחות של הרכב. חלק מהדגמים אף מאפשר פירוק הגב ושימוש כבוסטר ללא גב.
הרשימה כוללת רק את הכסאות שנמכרו, נמכרים או מיועדים להמכר בישראל בזמן הקרוב. סוננו מהרשימה דגמים לא רלוונטיים לשוק הישראלי.
מה זה כיסא בטיחות משולב (הכל-באחד)?
כסא הכל-באחד (All-in-One Car Seat) הוא כסא המתאים לתינוק מגיל לידה ועד השלב בו הוא לא צריך יותר כסא בטיחות. באופן תאורטי, זהו הכסא הבטיחות היחיד שתצטרכו לרכוש עבור ילדכם מהלידה ועד המעבר למושב המכונית הרגיל. למה באופן תיאורטי? בקישור הבא תוכלו למצוא כתבה שמסבירה את היתרונות והחסרונות של כסאות בטיחות הכל באחד.
הכסאות המשולבים נבחנים במספר הרב ביותר של תתי קטוגוריות: בטיחות, קלות שימוש, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה ובטיחות במצב בוסטר.
מקום ראשון: Graco TrioGrow Snuglock (ציון כללי: 83)
דגם זה יצא לשוק האמריקאי במהלך שנת 2020, הכיסא בעל מנגנון התקנה SNUGLOCK המאפשר התקנה קלה יחסית גם ללא איזופיקס, דבר המחויב המציאות כאשר משקל הילד היושב על הכיסא גבוה מ 18 ק"ג. כיסא הטריו גרואו קיבל ציונים גבוהים וגבוהים בכל הקטגוריות הנבחנות. הוא בעל חיבור איזופיקס, מאפשר שימוש ברצועות פנימיות עד משקל של 29.4 ק"ג וכבוסטר עד משקל של כ 45 ק"ג וגובה של 144 ס"מ. במעבר לשימוש כבוסטר יש תא מיוחד לאפסון החגורות.
יתרונות הגרקו TRIOGROW:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא.
• מעניק הגנה מעולה (ציון בטיחות BEST) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר.
• התקנה ללא חגורות באמצעות מנגנון ה SNUGLOCK הקל לשימוש
• חיבור איזופיקס LATCH נח לשימוש.
• בעל זווית שכיבה טובה מאוד גם לתינוק מגיל לידה.
• בעל ריפוד פנימי לתינוק מגיל לידה.
• מחיר אטרקטיבי
חסרונות הגרקו TRIOGROW:
• קלות תפעול יום יומי טובה אך לא טובה מאוד
• התקנה מעט קשה באמצעות חגורה נגד הכיוון
• כסא רחב
מקום שני: Graco Milestone (ציון כללי: 81)
דגם זה יצא לשוק האמריקאי לפני מספר שנים, מדובר בכסא במחיר אטרקטיבי יחסית. כסא המיילסטון קיבל ציונים גבוהים ברוב הקטגוריות הנבחנות. הוא בעל חיבור איזופיקס, מאפשר שימוש ברצועות פנימיות עד משקל של 29.4 ק"ג וכבוסטר עד משקל של כ 45 ק"ג וגובה של 144 ס"מ. במעבר לשימוש כבוסטר יש תא מיוחד לאפסון החגורות.
יתרונות הגרקו מיילסטון:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא.
• מעניק הגנה מעולה (ציון בטיחות BEST) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר.
• חיבור איזופיקס LATCH נח לשימוש.
• בעל זווית שכיבה טובה מאוד גם לתינוק מגיל לידה.
• בעל ריפוד פנימי לתינוק מגיל לידה.
• מחיר אטרקטיבי יחסית לכסאות אחרים בקטגוריה.
חסרונות הגרקו מיילסטון:
• התקנה קשה עם ונגד כיוון הנסיעה בשימוש בחגורות הרכב (מצריך שימוש בנועל חיצוני)
• כסא רחב
מקום שלישי: Chicco Fit4 (ציון כללי: 79)
כיסא הבטיחות צ’יקו פיט פור Fit4 מתאים לתינוקות מגיל לידה וילווה אותם בכל השלבים עד גיל 10 שנים (מ 1.8 עד 45 ק"ג)
הכיסא מבית היוצר של כיסא הבטיחות עטור הפרסים נקסטפיט כולל מערכות בטיחות ייחודיות וחדשות
לכיסא ה פיט4 מערכת התקנה קלה לחגירה לחיבור האיזופיקס SuperCinch ובשלבים מתקדמים יותר חיבור נח לחגורת הבטיחות LockSure שמייתר את הצורך בשימוש בנועל חיצוני.
לכיסא הפיט פור מערכת ריפודים תלת שכבתי המאפשרת התאמה נוחה ובטוחה לתינוקות החל מיומם הראשון, פעוטות וילדים עד השלב בו הם לא זקוקים יותר למושב מגביה
לכיסא הפיט4 מערכת ראש עם 10 מצבי גובה ו 9 מצבי שכיבה / ישיבה הניתנים לשינוי בקלות.
מערכת ®DuoGuard להגנה מפני פגיעות צד בעלת שתי שכבות הגנה עם מסגרת פלדה וקצף סופג אנרגיה (EPS) העוטף את הראש ואת פלג הגוף העליון.
יתרונות הצ'קו FIT4:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא.
• מעניק הגנה טובה מאוד (ציון בטיחות BETTER) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר.
• התקנה ללא חגורות קלה יחסית – נועלי חגורות מובנים בכיסא
• חיבור איזופיקס LATCH נח מאוד לשימוש.
• בעל זווית שכיבה טובה מאוד גם לתינוק מגיל לידה.
• בעל ריפוד פנימי לתינוק מגיל לידה.
• כולל גם שלב בוסטר ללא גב
• מערכת ריפודים מצויינת ומודולארית
חסרונות הצ'יקו FIT4:
• קלות תפעול יום יומי טובה אך לא טובה מאוד
• התקנה מעט קשה באמצעות חגורה נגד הכיוון
• כסא כבד ורחב
מקום רביעי: Graco Extend2Fit 3 in 1 (ציון כללי: 77)
כיסא בטיחות אקסטנד טו פיט Extend2Fit מאפשר רתימת ילדים מגיל לידה ועד גיל שלוש בערך (22.5 ק"ג) נגד כיוון הנסיעה, רתימת ילדים מגיל שנה ועד גיל 6 בערך (29.4 ק"ג) עם כיוון הנסיעה והופך לבוסטר עם גב עד גיל 10 (עד משקל 45 ק"ג)
לכיסא אקסטנד טו פיט מדרך רגלים הניתן לשליפה בהתקנה נגד הכיוון ומאפשר עד 12.5 ס"מ הרחקה של הכיסא מגב המושב ובכך לאפשר לפעוט לשבת בנוחות נגד כיוון הנסיעה, יותר מבכל כיסא אחר.
לכיסא מערכת הגנת ראש מתכוננת בעלת 10 מצבי גובה ומד זווית לקביעת זוית ההתקנה האופטימאלית ברכב. לכיסא אפשרות התקנה בעזרת חגורת הרכב או בעזרת מערכת איזופיקס (ISOFIX LATCH) המותקנת ברוב המכוניות המודרניות.
יתרונות הגרקו EXTEND2FIT:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא
• מעניק הגנה טובה מאוד (ציון BETTER) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר
• חיבור איזופיקס LATCH נח לשימוש
• טווח שימוש גבוה במיוחד נגד הכיוון עם מרווח רגלים גדול
• מסלול חגורה מצויין כבוסטר
חסרונות הגרקו EXTEND2FIT:
• התקנה קשה ליישום בשימוש בחגורות הרכב (מצריך LOCKING CLIP חיצוני)
• כיסא רחב
• זווית שכיבה פחות מוצלחת בגילאי 0-3 חודשים
מקום חמישי: Graco Slimfit 3 in 1 (ציון כללי: 77)
כיסא הבטיחות הכל באחד סלימפיט SlimFit מבית גרקו מתאים לתינוקות מגיל לידה ולילדים עד גיל 10. הכיסא קל להתקנה באמצעות מערכת האיזופיקס LATCH והוא בעל 4 מצבי שכיבה/ישיבה כך שניתן להתאימו לכל גיל. לכיסא מתקני כוס צדדים הניתנים לקיפול ובכך הופכים אותו לכיסא צר (יחסית לכסאות אחרים של GRACO אך הכיסא לא צר במיוחד)
יתרונות הגרקו SLIMFIT:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא
• מעניק הגנה טובה מאוד (ציון BETTER) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר
• חיבור איזופיקס LATCH נח לשימוש לשני הכיוונים
• כיסא קל יחסית
• כיסא צר יחסית לכסאות הכל באחד אחרים
• מסלול חגורה מצויין כבוסטר
חסרונות הגרקו SLIMFIT:
• התקנה קשה ליישום בשימוש בחגורות הרכב (מצריך LOCKING CLIP חיצוני)
• כיסא רחב
• ציון בטיחות נמוך בשימוש ככיסא בטיחות עם בובת ניסוים כבדה (מדמה גיל 6 – מצב קיצון)
מקום שישי: Britax One4Life (ציון כללי: 75)
כיסא הבטיחות החדש וואן 4 לייף One4Life קליקטייט מבית ברייטקס הוא שילוב של כיסא מגיל לידה, בוסטר רצועות ובוסטר ומתאים מגיל לידה ועד גיל 10.
הכיסא בטכנולוגיית הקליקטייט ClickTight המתקדמת של BRITAX מאפשרת התקנת כיסא בטיחות ברכב בצורה פשוטה כמו חגירת חגורת בטיחות.
לכיסא הוואן 4 לייף אפשרות התקנה ושימוש מורחבים נגד הכיוון עד גיל 3, מערכת ההגנה היקפית דו שכבתית, שלדת פלדה מחוזקת, תאי SAFECELL לספיחת אנרגה בשעת תאונה, מערכת ריפודים SAFE WASH, ריפוד מקטין נשלף לתינוק מגיל לידה, 15 מצבי גובה למשענת הראש, 9 מצבי שכיבה/ישיבה, פתחי איוורור בגוף הכיסא לנידוף זיעה, 2 מתקני כוס נשלפים ועוד.
יתרונות הברייטקס ONE4LIFE:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא
• מעניק הגנה טובה מאוד (ציון BETTER) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר
• חיבור הכיסא לרכב באמצעות קליקטייט הוא נח, קל ומהיר
• ציוני קלות שימוש מצויינים
• טווח שימוש ארוך נגד הכיוון
חסרונות הברייטקס ONE4LIFE:
• כפתור שינוי מצבי שכיבה/ישיבה במיקום שונה ולא תמיד נח
• כיסא גדול, כבד ורחב
• שחרור חגורת ילד התגלה כבעייתי במספר מבחנים
מקום שביעי: Graco 4EVER (ציון כללי: 75)
כיסא הבטיחות משולב בוסטר 4 ב 1 מבית GRACO דגם פוראבר (קיים גם דגם מתקדם יותר בשם טרושילד TrueShield) מתאים לתינוקות מגיל לידה ועד גיל 10. כיסא הבטיחות פוראבר קל להתקנה בכל רכב באמצעות מערכת האיזופיקס LATCH ויש לו מספר מצבי שכיבה/ישיבה כך שניתן להתאימו לכל גיל. דגם הטרושילד בעל הגנת צד היקפית מורחבת לראש ולצד הגוף מקבל את אותם הציונים
יתרונות הגרקו 4EVER:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא
• מעניק הגנה מצויינת (ציון BEST) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר
• חיבור איזופיקס LATCH נח לשימוש
חסרונות הגרקו 4EVER:
• התקנה קשה ליישום בשימוש בחגורות הרכב (מצריך LOCKING CLIP חיצוני)
• כיסא רחב
מקום שמיני: איבנפלו סימפוני (כל הגרסאות עם מנגנון התקנה SureLATCH) – ציון כללי: 71
כסא זה זוכה לציוני בטיחות טובים מאוד (ציון BEST) הן ככיסא והן כבוסטר ובשאר הקטגוריות ציונים סבירים. נקודות החולשה של הסימפוני הן בקלות ההתקנה בעיקר באמצעות חגורת בטיחות ובגודלו (הכיסא גדול מאוד, מגושם ותופס הרבה מקום ברכב)
לכסא בטיחות זה זה ריפוד איכותי ובחלק מהדגמים הוא מגיע גם עם ריפוד פנימי כדי להתאימו לתינוק שרק נולד. לכסא מערכת הגנת ראש ובחלק מהדגמים הוא מצוייד במערכת הגנת הראש/צד המעובה של איבנפלו E3
בדגמים החדשים הכסא מרופד בבדי Outlast , האמורים למזער את תופעת ההזעה בקרב ילדים. בדגמי הסימפוני השונים זוית השכיבה לתינוקות מגיל לידה פחות מוצלחת
מקום תשיעי: איבנפלו EVERYSTAGE DLX – ציון כללי: 70
כסא זה זוכה לציוני בטיחות טובים (ציון BETTER) הן ככיסא והן כבוסטר ובשאר הקטגוריות ציונים סבירים. ההתקנה באמצעות איזופיקס באמצעות מנגנון ה EASY CLICK קלה מאוד, התקנה באמצעות חגורת בטיחות קשה ומצריכה שימוש בנועל חיצוני (הכיסא גדול מאוד, מגושם ותופס הרבה מקום ברכב)
ציון הבטיחות של הכיסא ירד עקב מספר מבחנים בהם נזק שנגרם לשלדת הכיסא אחרי מבחן ראשון מעלה חשש לבטיחות הילד בתאונה משנית נוספת.
מקום עשירי: Graco Recline 'n Ride (ציון כללי: 67)
כיסא בטיחות RECLINE N RIDE מאפשר שינוי מצבי שכיבה / ישיבה ללא צורך בהתקנה מחדש של הכיסא, זוהי תכונה יחודית לכיסא זה. ניתן להשכיב את זוית הכיסא כאשר הפעוט נרדם בקלות ובאמצעות יד אחת.
כיסא בטיחות ריקליין אנד רייד מאפשר רתימת ילדים מגיל לידה ועד גיל שלוש בערך (18 ק"ג) נגד כיוון הנסיעה, רתימת ילדים מגיל שנה ועד גיל 6 בערך (29.4 ק"ג או 125 ס"מ) עם כיוון הנסיעה והופך לבוסטר עם וללא גב עד גיל 10 (עד משקל 45 ק"ג)
לכיסא בטיחות RECLINE N RIDE מערכת הגנת ראש מתכוננת בעלת 10 מצבי גובה ומד זווית לקביעת זוית ההתקנה האופטימאלית ברכב.
יתרונות הגרקו Recline 'n Ride:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא
• מעניק הגנה טובה (ציון BETTER) גם במצב כסא וגם במצב בוסטר
• חיבור איזופיקס LATCH נח לשימוש
• נועל חגורות מובנה לחיבור באמצעות חגורת הרכב
חסרונות הגרקו Recline 'n Ride:
• זווית השכיבה נגד הכיוון לא תמיד טובה מספיק לתינוקות מגיל לידה (תלוי גם בספסל הרכב)
• כיסא רחב, גדול וכבד במיוחד
• במצב בוסטר לפעמים יש צורך להשחיל את החגורה מחדש מדי פעם לתוך מוביל החגורה המובנה
מקום אחת עשרה: Maxi Cosi Magellan (ציון כללי: 65)
כסא בטיחות מגלן XP של מקסי קוזי מתאים מגיל לידה ועד גיל 10 (54 ק"ג).
לכסא מערכת חגירת איזופיקס, 7 מצבי שכיבה/ישיבה הניתנים לשינוי באמצעות יד אחת, 3 מצבי משענת גב ו-14 מצבי משענת ראש.
בד המושב ניתן להסרה באמצעות רוכסן.
יתרונות המקסי קוזי מג'לן:
• שינוי מצבי גובה הרצועות וגב הראש בקלות וללא צורך בפירוק הכסא
• מעניק הגנה טובה (ציון BETTER) גם במצב כסא, ציון נמוך יותר כבוסטר
• חיבור איזופיקס LATCH נח לשימוש
• זווית שכיבה מצוינת נגד הכיוון לתינוק
• נועל חגורות מובנה לחיבור באמצעות חגורת הרכב
• תוקף שימוש של 12 שנים
חסרונות מקסי קוזי מג'לן:
• כיסא רחב, גדול וכבד
• במצב בוסטר השחלת החגורה למוביל לא נוחה
• מחיר יקר יחסית לביצועי הבטיחות
• אין ציון לתוקף השימוש על גבי הכיסא
מקום שתים עשרה Evenflo SafeMax All-In-One (ציון כללי 63)
סדרת ה ALL IN ONE החדשה של איבנפלו זוכה לציונים טובים בבטיחות (BEST) אבל ציון קלות ההתקנה, בעיקר נגד הכיוון, והמלצת שימוש בעיקר ככיסא עם הכיוון וכבוסטר גורעים מהציון הכללי. זווית ההשכבה הבעיתית נגד הכיוון הופכת את הכסאות בסדרה לפחות מומלצים לתינוקות מגיל לידה.
לכיסאות בסדרה מנגנון שינוי מצבי גובה של הרצועות, מערכת הגנת ראש ומערכת ריפודים עם מקטין לתינוקות. טווח המשקלים גבוה גם עם וגם נגד הכיוון
Safety 1st Grow and Go (ציון כללי: 56)
סדרת כסאות הבטיחות החדשה של Safety 1st היא המחליפה של סדרת האלפא אומגה עלית, כיסא הגרו אנד גו הוא בעל הגנת ראש, שינוי מצבי גובה של החגורה בקלות, ריפוד משופר וטווח משקלים גדול בהתקנה עם ונגד כיוון הנסיעה.
הכיסא זכה לציון בטיחות BETTER, קלות שימוש טובה וציונים בינונים בקלות התקנה נגד הכיוון באמצעות האיזופיקס. במקרים מסוימים יש להשתמש במגבת או ספוג יעודי על מנת להגיע לזווית שכיבה טובה לתינוקות, ציון הבטיחות של הבוסטר בינוני עקב יציאה בקלות של החגורה מהמוביל העליון.
Safety 1st Continuum (ציון כללי 56)
כיסא נוסף בסדרת כסאות הכל באחד של סייפטי פירסט, בשונה מדגם ה GROW & GO דגם זה בעל טווח משקלים נמוך יותר בתקנה נגד הכיוון וכבוסטר. הכיסא זוכה לציון בטיחות BETTER והוא בעל שינוי מצבי גובה של מערכת הראש. בשימוש לתינוק בן יומו יש צורך בישנוי מצבי הגובה של הרצועות בהשחלה ידנית.
כיסא הקונטיניום מקבל ציונים בינוניים על קלות התקנה נגד הכיוון באמצעות האיזופיקס. במקרים מסוימים יש להשתמש במגבת או ספוג יעודי על מנת להגיע לזווית שכיבה טובה לתינוקות, ציון הבטיחות של הבוסטר בינוני עקב יציאה בקלות של החגורה מהמוביל העליון.
היי שגיא!
רציתי לדעת אם יש לך המלצה לכסא שמה שחשוב בו זה בטיחות ורק בטיחות.
רוצים לקנות כסא נוסף לרכב של סבא וסבתא, בגדול רק לנסיעות קצרות כמעט, גן-בית.
אז נוחות, פרקטיות וכו פחות חשוב, בעיקר בטיחות..0
מה לדעתך כדאי?
שלום שגיא
זו למעשה הרכישה הראשונה שלנו לכסא בטיחות , וחשוב לנו שהרכישה הזו תשמש אותנו לשנים הבאות , גם לילדים הבאים בע"ה .
בחנות המליצו לנו לרכוש את ה GROW&GO AIR של SAFTY 1ST
ויש לנו כמה שאלות
1. האם זה באמת דגם המומלץ לתינוק בן יומו ?
2. האם כסא זה מכיל חומרי מעכבי בערה רעילים ? לא מצאתי מידע על זה
3. האם בסכום זהה (1290שח) שווה להשקיע בכסא אחר לאו דווקא "הכל באחד" ?
תודה על האתר המושקע ועל מידע יקר מפז
שגיא שלום אחרי לבטים רבים אשמח לעזרתך! יש לי בבית שני ילדים אחת בת 4 והשני בן שבעה חודשים (תינוק יחסית גבוה ושמנמן). כרגע התינוק יושב על סלקל והגדולה יושבת ברכב אחד על כיסא בטיחות סייבקס סירונה וברכב השני על בוסטר עם רצועות של גרקו . מה שאומר שאני צריכה עוד שני כיסאות אחד בשביל הילדה בת 4 במקום הסייבקס (והוא יעבור לתינוק) ואחד נוסף בשביל התינוק. אין תקציב ספציפי אך קיימים מספר דברים שחשובים לי : 1.כיסאות שעברו מבחני ריסוק ברמה גבוהה 2.יש רכב אחד קטן אז כיסאות כמה שיותר צרים 3. נוחות לילדים וגם לנו בהכנסה והקשירה של… Read more »
היי שגיא,
מתלבטים לגבי כסא בטיחות מגיל לידה.
חשובה לנו הבטיחות, זה כסא לילד שלישי, נוסעים באוטו עוד 2 ילדים, אחד כבר ללא כסא ואחד עם בוסטר גב של אוונפלו. על איזה כסא אתה ממליץ?
היי שגיא, מה שלומך?
צריכה המלצה לכסא בטיחות לבני בן ה4 , 18 קילו בערך. לרכב טיוטה קורונה . (רכב שני קאיה נירו)
אך הבעיה היא שהקטן שלי (האמצעי) הוא על הרצף בתפקוד בינוני – נמוך ומידי פעם מחליט שרוצה לצאת מהרצועות, בוסטר עם רצועות רכב פחות מתאים כי אז משתחרר וקם בזמן נסיעה , אנו עושים נסיעות של שעה בבוקר ובחזרה וזה מצב דיי מסוכן לטעמנו.
אשמח לעזרתך כסא משולב בוסטר/בוסטר/בטיחות על מנת שנעבור את הנסיעות בביטחה.
מודה מראש
מירית
היי שגיא, תודה רבה על האתר והסיוע!
אנחנו מחפשים כיסא בטיחות מגיל לידה (אמור להיוולד כל רגע)
מעבר לבטיחות חשוב לנו שיהיה יחסית צר כי יש עוד כיסא מאחור (כרגע לא מתוכנן שלישי אבל רוצים שתהיה האפשרות לפעמים לשבת מאחור עם הילדים)
ומחיר כי התקציב לא מאוד גבוה
נוחות התקנה גם חשובה אבל שולית ביחס לשיקולים האחרים
האם יש לך המלצות ספציפיות?
תודה רבה!
היי שגיא!
הבן שלי בן שנה וחצי, ואני רוצה לרכוש כיסא שימשיך איתו כמה שנים קדימה (משתמשת בצ׳יקו נקסטפיט). ילד ארוך וכבד באופן יחסי.
אנחנו נמצאים בארה״ב, ומתלבטים בין Diono Radian RQX, Cybex Eternis s, Graco 4ever DLX
מי מהם הכי בטיחותי והכי מומלץ לדעתך?
וכמו כן, כשנחזור ארצה, יש משמעות לכיסא שלא נמכר/מיובא לארץ (כמו הדיונו)
היי שגיא, שבוע טוב, לפי מה שהבנתי יש 3 כיסאות בטיחות משולבי בוסטר המובילים בשוק : chicco my fit, britax clicktight, graco transitions. מדובר בילדה בת 3.3, 13 קילו, 94 ס"מ. Dualfix britax שלה יעבור לאחותה הקטנה בע"ה. האם אתה יכול לפרט מה היתרונות והחסרונות של כל מהכיסאות שציינתי , אני ממש ממש מבולבלת. איזה כיסא נחשב הכי בטיחותי ונוח ליד? עוד שאלה, במצעד מעלה במקום ראשון כיסא 3ב1 של graco TrioGrow . האם 3 ב 1 בטיחותיים וטובים בכללי? האם יש טעם לקנות לתינוקת חדשה את הכיסא הזה, להשאיר את הגדולה עם ה dualfix שלה , וכשתגיע ל18 קג,… Read more »
שלום שגיא,
אשמח לקבל המלצה על רכישה של כיסאות לרכב הנוסף שלנו לילד בן שנה וחודשיים במשקל 11 קילו.
וילדה בת 4.5 במשקל 17.5 קילו.
נדרש גם קצת לחשוב על האפשרות של הכנסת כיסא נוסף בעתיד.
מבחינת התקציב אין מגבלה.
מה שיש לנו כרגע ברכב ברייטקס מרתון וציקו myfit.
מאוד מרוצה מהציקו. הריפוד של הברייטקס קצת איכזב.
שלום שגיא,
ראשית, תודה לך על האתר האינפורמטיבי והמועיל!
ברשותנו יונדאי i35 וילדה ראשונה בת חודש. מתלבטים בין ברייטקס בולווארד לבין גרקו triogrow snuglock (אלא אם יש לך המלצה לדגם אחר באזור אותו תקציב).
השיקולים: רמת בטיחות, הכיסא מתוכנן להישאר קבוע באוטו ברוב המוחלט של הזמן, מניחה שלברייטקס נצטרך לקנות מקטין כיסא של החברה כי התינוקת יחסית קטנה לגילה (מה שייקר אותו עוד יותר) – לא יודעת לגבי הגרקו, הגרקו רחב יותר – עד כמה הפרש ה-10 ס"מ משמעותי לכסאות הנוספים שנצטרך בעתיד?
תודה רבה!
הי שגיא, מחפשת כיסא בטיחות טוב לתינוקת בת 4 חודשים ששוקלת 7 קילו, יש לנו ניסאן אלמרה וחשוב לי מאוד שהכיסא יאפשר ישיבה של 2 נוסעים במושב האחורי, שיהיה מאוד נוח לתינוקת ולא חשוב לי שיהיה עד גיל 10. ללא הגבלת מחיר. שמעתי על כיסאות של גרקו שכשהתינוקת נרדמים הראש נשמט קדימה, האם נכון? בכך מקרה אשמח להמלצה. בונוס אם יהיה קל להתקין את הכיסא ללא תואר הנדסאי😁
תודה מראש.
שלום שגיא
רציתי כיסא ביטחות תינוקת בת 10 חודשים 8 ק"ג איזה כיסא ביטיחות אתה מציע לי תודה
היי שגיא לילה טוב.
אני נוסע בפורד פוקוס 2010 שאין לה חיבור איזופיקס .
אני מאד אוהב את המוצרים של Peg perego ולכן רציתי לדעת האם כיסא בטיחות שלהם Child Car Seat Viaggio 1-2-3 ניתן לחבר בצורה אופטימלית גם ללא איזופיקס? ובכלל מה אתה חושב עליו? מכיר אותו?
הי שגיא – אני מתעניינת בכיסא בטיחות לביתי בת השנה ותשע. שוקלת כ 9 קילו. ילדה שניה ואחרונה. רכב סוזוקי קרוסאובר. האם TRIOGROW גרקו יתאים לה. האם ניתן להושבה במושב אחורי במרכז? כמובן נגד כיוון הנסיעה.
שלום רב. אשמח ממש לעזרתך, כבר התבלבלתי קשות! מתלבטת לגבי רכישת כיסא בטיחות. ממוצע של עד 1000 ₪. ילדה שלישית, כבת חודשיים. ראיתי 3 דגמים נקסטפיט ספורט,(850 באילת או להצפין לכיוון האלף ולרכוש את הנקסטפיט זיפ?) שמתאים מגיל חודש. ו2 דגמים של אוונפלו everykid ו every fit, שעדיין לא הבנתי מה ההבדל ביניהם. אגב, במהלך חיפושיי ראיתי גם את הeverystage. בחברת ksp ניתן למצוא אותם במחיר מעולה, ובסניף אילת ששם אני רוכשת עוד יותר. אשמח שתכווין אותי,מה כדאי? מבחינת בטיחות ונוחות?רוחב הכיסא אינו מגבלה עבורי. ואציין כי, כרגע אין לי איזופיקס ברכב, אבל בשנה הקרובה אחליף לרכב עם איזופיקס .… Read more »
שלום שגיא!
תודה רבה לך על המידע שמרוכז בצורה מסודרת ויעילה!
רציתי לשאול- בני בן שנה וחודש ורצינו לקנות לו כיסא בטיחות, הגובה שלו 74.5 והמשקל 9.8. הבטיחות חשובה לנו מאוד כמובן ושגם המחיר לא יהיה מעל 1500 (רצוי כיסא שלא תופס הרבה מקום אך זה השיקול האחרון). על איזה כיסא היית ממליץ?
תודה רבה רבה!!
שגיא שלום,
מתעניינים לגבי כיסאות הבטיחות המסתובבים 360 מעלות. על איזה סוג אתה ממליץ?
תודה רבה.
שלום שגיא, תודה רבה על הכתבה המפורטת. אשמח לעזרה אם אפשר. אנחנו מעוניינים לקנות כסא בטיחות חדש (יש ברשותנו ברייטקס מרתון שנהרס בטיסה), יש לנו ילד בן 3.5 ששוקל בערך 15 ק"ג, רוצים לקנות כסא חדש שיתאים גם לילד הבא שיבוא בתקווה בקרוב. רצינו לרכוש את הגרקו טריו-גרו אבל ניתן למצוא אותו רק בחנות אחת בבית שאן (אנחנו מתל אביב). ידוע לך למה לא נמצא במלאי בשום מקום? אם לא הכסא הזה, על מה היית ממליץ? מאוד אהבנו את הברייטקס, אבל תהינו אם יש כסאות חדשים יותר ורוצים משהו שיהיה גבוה מאוד במבחני הריסוק כולל תאונות צד וכל מה שצריך.… Read more »
היי שגיא מה שלומך?
אני מחפשת כיסא בטיחות לבני בן ה שבעה חודשים. אנחנו מבלים זמן רב בכבישים לכן חשובה לי מאוד גם הבטיחות הכי גבוהה שיש וגם הנוחות המירבית שניתן.
אני לא בהכרח מחפשת כיסא משולב. והמחיר לא פקטור.
כאמור, בטיחות בדרכים הגבוהה ביותר. ונוחות מירבית לילד.
הוא בן שבעה חודשים גובה 75 ס״מ. משקל 10.8.
אשמח לקבל המלצות מהידע שלך.
היי שגיא,
תודה על המידע במאמר! סוף סוף מצאתי מקום שמרכז את המידע כמו שצריך.
אני רואה שאתה עונה פה באדיבות לכולם אז אנסה גם אני 🙂
אנחנו ללא אוטו עם ילדה בת שנה וחודש קטנה יחסית, כרגע שוקלת 8 ק"ג. המושב יהיה רוב הזמן באוטו של הורי אבל אנחנו כן מחפשים עדיין כיסא שיחסית קל להתקין ללא טעויות אנוש כדי שנוכל להעביר בבטיחות מאוטו לאוטו. כמו כן לצערי התקציב שלנו לא גבוה, עד 1000 ש"ח. מה הכי מומלץ לדעתך?
שלום שגיא, נשמח להמלצה על כיסא בטיחות לתינוק מגיל לידה – משולב עם בוסטר. הכי חשוב לנו הבטיחות, לפני הכל, ולאחר מכן הנוחות. אין בעיה של מקום ולכן החלטנו על כיסא בטיחות משולב ALL IN ONE. ראינו שה Graco TrioGrow Snuglock במקום הראשון. ראשית, רצינו לשאול מי מחלק את הציונים? שנית, בחנות המליצו לנו על 4ever extend2fit platinum של Graco. האם גם הוא קיבל "best" בבטיחות? מה ההבדל? על איזה מהם היית ממליץ? המליצו גם על חברת Britax, אמרו שהם אף יותר בטוחים מ Graco. מה דעתך? מה מצביעים מבחני הבטיחות? האם יש דגם שלהם שהוא גם "best" בבטיחות ואתה… Read more »
מחפשת כיסא בטיחות עד גיל שנתיים-שלוש, יש ברכב בת 7 ובת 3 כך שצריכה כיסא צר ככל הניתן (ובטיחותי כמובן,זו הראשונה בסדרי העדיפויות…)
היי,
כרגע יש לנו 2 כסאות:
אחד לילד בן 2.5, שוקל 10 קג, קטנציק בגודל, כסא ציקו נקסטפיט, עם כיוון התנועה.
ואחד משולב בוסטר של גרקו נאוטיליוס- לילדה בת 5, גובה 100 סמ, שוקלת סביב 17.
אנחנו עם קיה סיד סטיישן. מתלבטים אם להחליף רכב או להחליף כסאות לאור הצטרפות של תינוקת חדשה בע"ה, כי נרצה למקם את שלושת הכיסאות יחד מאחור. וגם מתלבטים איזה כסאות מגיל לידה כדאי לקנות, לא אכפת לנו מהמחיר, הכי חשוב לנו זה הבטיחות!
נשמח לשמוע מה אתה ממליץ
שלום שגיא,
רציתי לדעת לגבי כיסא מסתובב של babysafe דגם LYB 836.
בעיקרון זה לרכב משני.
שלום שגיא, תודה רבה על המידע המקצועי והמחכים. בני בן שנה וחודש (ילד ראשון, בע"ה עוד אחד בדרך), משקל 9.3 ק"ג. חייב כבר לצאת מהסלקל ! . יש לי רכב יונדאי i30 שנת 2009, מחפש כסא שמעבר לבטיחות שהיא כמובן במקום הראשון, שיהיה גם נוח לפירוק והרכבה, היות ומדי פעם אצטרך להעביר את הכסא לרכב של הסבא (לסבא יש סוזוקי ליאנה 2006). קראתי שכתבת שהסטטיסטיקה מראה ש-70% מהכסאות לא מותקנות נכון, לכן חשוב לי שהרכבת הכסא תהיה עם מינימום מקום לטעויות אנוש. אשמח לשמוע את המלצתך. מעדיף למשוך עם הילד כמה שיותר נגד כיוון הנסיעה. התקציב הוא סביבות 1,200 ש"ח… Read more »
ערב טוב שגיא,
תודה רבה על המידע הרב!
הייתי שמח לדעת מהו הכיסא בטיחות שקיבל את התוצאות הגבוהות ביותר במבחני הריסוק האירופאים, לא כולל כיסאות שאין אפשרות לנסוע איתם עם כיוון הנסיעה, כמו Ispin (אודה לך אם תוכל לציין את הכיסא הבטוח ביותר כאשר אין דרישות לטווח ההתאמה לגיל התינוק ואת הכיסא הכי בטוח לפי אותו מבחן שמתאים מגיל 0 עד ללפחות גיל 7)
תודה רבה!!!
צהרים טובים שגיא,
תודה רבה על המידע!!!
ברצוני לשאול מהו הציון במבחן הריסוק **האירופאי** (ADAC) של הכסא:
GRACO TRIOGROW SNUGLOCK
תודה רבה,
אורן
שלום שגיא,
אנחנו מצפים לתאומים, ילדים ראשונים, ואנחנו מתלבטים על כיסא בטיחות, חשוב לנו שהם יהיו צרים יחסית, עדיפות לעד 1000₪ לאחד.
בנוסף אנחנו גם מתלבטים האם לקנות כיסא מגיל 0 עד גיל 8 או כיסא לטווח שנים קטן יותר.
תודה רבה 🙂
בהמשך לתגובה ששלחתי מוקדם יותר הבוקר –
התינוק שוקל כ12 ק"ג וכרגע יושב בסלקל של maxi cosi (ולא בכיסא כפי ששלחתי קודם)
בנוסף האם מבחינת בטיחות עדיף להושיב אותו נגד כיוון הנסיעה?
שלום שגיא,
אנחנו מחפשים כיסא בטיחות לילד שלנו בן שנה וחודשיים כרגע הוא יושב על כסא בטיחות של Maxi cosi שיש לו מהלידה ונהיה לו צפוף. הוא מצליח להשתחל ולצאת מהרצועות תוך כדי נסיעה. אם אנחנו מהדקים אותו חזק הוא בוכה.
התקציב בין 700-1000 ש"ח.יש לנו רכב טיוטה יאריס שזה יחסית קטן ולפעמים יש עוד נוסעים מאחור. אני מחפשת כיסא בטיחות שיהיה לו נוח, שלא יצליח להשתחל ומהרצועות וכיסא שעבר את המבחנים של הריסוק. ושילווה אותו כמה שיותר בעזרת השם.
תודה רבה מראש.
שלום רב,
יש לי 3 בנות
אחת בת חצי שנה עדיין בסלקל מקסי קוזי
אחת בת שנתיים וחצי על כיסא מקסי קוזי
אחת בת שלוש וחצי על כיסא מקסי קוזי
כרגע 2 הכיסאות מחוברים מאחור באיזופיקס
והסלקל מקדימה.
אני מעוניינת שכולוניהיו מאחרוה ואין אפשרות
חשבתי להעביר את אחת הבנות לבוסטר שיקשר באמצע מן הסתם ללא איזופיקס כי אין באמצע
אחת תישאר בצד בכיסא
והתינוקת תיהיה בסלקל בצד בחיבור איזופיקס
יש לי רכב טנדר סילברדו שנת 2011
איזה בוסטר היית ממליץ לי שילווה אותי לשנים הבאות
שיהיה יחסית צר ועדיין הכי בטיחותי בהתישב בחיבורים של הרכב?
תודה רבה
שלום שגיא,
אנחנו מתלבטים בין ה graco 4ever לבין ה chico nextfit.
לאכול כך חשוב לנו שהגבר יהיה all in one, חשוב לנו בעיקר הבטיחות והנוחות לתינוק.
על מה היית ממליץ?
שלום שגיא,
אנו מעוניינים לרכוש בוסטר עם רתמות לילד בן שלש במשקל 15 קג' וגובה מטר לערך.
הומלץ לי לרכוש את ה- אוונפלו 300/400 securekid.
מתי נדרש לנתק את האיזופיקס? המוכר בחנות שהתעניינו אמר שאפשר להמשיך עם האיזופיקס +חגורת בטיחות.
האם אתה ממליץ על מוצר אחר?
תודה רבה,
יסמין
הי שגיא אני רגע לפני רכישה של Maxi Cosi AxissFix Plus אני לא רואה שאתה מתייחס אליו בכלל. המוצר היה למשך תקופה קצרה ברשת שילב ונעלם כלא היה, לטענת עובד ברשת המוצר היה בעל ביקוש גדול ולא נשאר ממנו, כאשר הצפי לחזרתו הינו נובמבר. התשובה הזו נשמעה לי קצת מוזרה והחלטתי לבדוק ברשת מה אומרים על הכיסא, ברוב המקומות התגובות היו חיוביות אך דווקא באתר הבריטי של Maxi cosi יש שם המון תגובות לא טובות בעיקר על פגם שמאפשר לתינוק להשתחרר מהרצועות . השאלות שלי הן אלו : 1. האם ידוע על פגם במוצר שבגללו הפסיקו לשווקו בארץ ? 2.… Read more »
היי, האם אתה ממליץ על Graco Milestone או ברייטקס קליקטייט בולוורד\אדווקט?
יש לנו כבר GRACO SMARTSEAT שמשמש את הגדולה (בת 4) ככה שהקטנה (בת שנה) תוכל לעבור אליו כבוסטר בעתיד.
שלום שגיא
מה דעתך על הEverFIt של חברת safety 1st? האם הוא פחות טוב מהדגמים שהמלצת עליהם?
שגיא שילר שלום וברכה, ראשית אציין שהתרשמתי מאוד מהאתר שלך וחשפת בפני מידע חשוב שלא הכרתי ושאתה בעל ידע ייחודי העונה על הצורך של אנשים להתייעץ לגבי נושא חשוב ומורכב זה. אנחנו מחפשים כיסא בטיחות לילד שלנו כבן 4 חודשים ויש לנו התלבטויות עקב מידע שעוד לא הצלחתי להשיג באופן מסודר. אודה לך מאוד באם תעזור לנו בנושא : הבנתי שרוב האנשים (לפחות בסביבתי) משתמשים בכיסאות בטיחות שמוגבלים עד 18 ק"ג. ולאחר מכן משתמשים בבוסטר בסיסי. לאחר שבררתי קצת יותר מה האופציות הקיימות בשוק הבנתי שהבוסטר הבסיסי הנפוץ אצל הרבה מהישראלים ברכב לא בטיחותי כל כך ושיש גם כיסאות בטיחות… Read more »
שלום, אני מחפש כסא "הכל באחד" ומנסה להבין איך זה שהכסא שזכה במקום הראשון, ה-greco milstone זול יותר מאשר הכסאות במקומות השני והשלישי ? מבדיקה שעשיתי הוא עולה 1,290 ש"ח בעוד האבנפלו סימפוני 65 (מקום 3) עולה 1,590 ש"ח.
אשמח לקבל תושבה מה דעתך ?
תודה,
גיא
בס"ד שלום שגיא, ,תודה רבה על המידע המעולה! כמה שאלות לאחר קריאה: 1.אם פחות רלוונטי מבחינתינו עניין הניידות של הסלקל בין העגלה לרכב, יש לנו רכב אחד ולסבים יש כסא בטיחות ברכבים שלהם, מה בכל זאת היתרון שלו על פני כסא בטיחות? במידה ויש.. 2.האם יש הבדל מבחינה בטיחותית בין סלקל וכסא בטיחות?בהנחה שקונים מוצרים איכותיים 3. האם יש הבדל מבחינת נוחות לתינוק בין סלקל לכסא בטיחות? 4.האם יש כסא בטיחות מגיל לידה עד גיל מתקדם יותר (אבל לא בתור בוסטר- אז הבנתי שיש בעייתיות עם הכסאות all in one) שיתאים גם לתינוק וגם לילד בוגר יותר ולא יבוא על… Read more »
שלום רב,
אשמח להמלצתך לגבי כסא בטיחות עבור בני בן השנה ו-4 חודשים. יש לנו כרגע סלקל Chicco KeyFit אך כבר נהיה צפוף בו, בייחוד עכשיו בחורף. לשלב הבא מעל 18 ק"ג יש לנו בוסטר Graco Nautilus, כך שכרגע מה שאנחנו צריכים זה כסא בטיחות דו כיווני עם 5 נק' קשירה, הגנת ראש טובה וכמובן ציון טוב במבחני ריסוק. תקציב – היינו רוצים עד 600 ש"ח… תודה רבה!
היי שלום,
אני מחפשת כיסא בטיחות לילד בן שנה התקציב שלי עד +1000 ש"ח.יש לנו רכב סובארו B4.ויש לנו עוד ילדה בת שנתיים עם כיסא בטיחות. אז אני מחפשת כיסא בטיחות שיהיה לי נוח לחגור אותו ולא מסובך וצר. וכיסא שעבר את המבחנים של הריסוק.
תודה רבה מראש.
שלום שגיא,
היינו בחנות והמוכר המליץ מאוד על safety 1st continuum מה ידוע לך עליו?
האם הוא עבר מבחנים בלתי תלויים?
האם היית ממליץ עליו באופן כללי?
היי אני מחפשת כסא לתינוק בן 5 חודשים גבוה שילווה אותו למספר שנים אבל שיהיה נוח לשימו ובטיחותי מה הכי מומלץ?