חדש באתר: 14 כסאות הבטיחות הטובים ביותר לשנת 2015
ארגון הקונסומר ריפורט (Consumer Report) נחשב לאחד הגופים המובילים בעולם בבחינת כסאות בטיחות לרכב בתקן אמריקאי. הרשימה שלפניכם מכילה 10 כסאות בטיחות מומלצים בקטגוריית הכסאות הדו-כיוונים (Convertible Car Seat). מהרשימה הוצאו כסאות שלא נמכרים בישראל ונוספו הערות על בסיס נסיון אישי וחוות דעת של מאות לקוחות לגבי השימוש ו/או התאמתם לצרכן הישראלי ולצרכיו השונים.
רשימה כסאות הבטיחות המומלצים מעודכנת לחודש ינואר 2015 והיא תורגמה והותאמה לשוק הישראלי על ידי שגיא שילר. לאחרונה שינו בארגון את השיטה שבה הם בוחנים את כסאות והתאימו אותה (במעט מדי, יש לציין) לתקנים ולרכבים חדשים בשוק. למרות שהציון המשוכלל המקסימלי האפשרי הוא 100, הציון הגבוה ביותר שניתן לכיסא עד כה הוא 74, והנמוך ביותר הוא 45.
פרסומת: עד 30% הנחה על כסאות הבטיחות המובילים בעולם
הציון משכלל ציוני בינים בארבע קטגוריות שהשילוב בניהן חשוב. למרות שקטגוריית הבטיחות היא "הנחשבת" ועליה נוטים להסתכל במרבית המיקרים, יש השפעה רבה מאוד על בטיחות הכסא גם לשלוש הקטגוריות האחרות (קלות שימוש, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה).
עשרת כסאות הבטיחות המומלצים על פי ה-Consumer Report:
מקום 10 – Safety 1st Complete Air

ציון משוכלל: 57, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון: 1, התאמה לרכב עם הכיוון: 4.
תאור כללי: כיסא בעל מערכת הגנת ראש משולבת כריות אוויר פסיביות. הכיסא לוקח מקום רב ברכב בהתקנה נגד כיוון הנסיעה, אך הוא מוצלח יותר בהתקנה עם כיוון הנסיעה.
יתרונות:
– התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– מנגנון שינוי גובה של הרצועות.
– מערכת הגנת הצד משולבת כריות אוויר בעלת פוטנציאל לשיפור ההגנה על הראש.
חסרונות:
– קשה להתקנה נגד כיוון הנסיעה. קשה לראות את הזווית הנכונה.
– צורת הכיסא לוקחת מקום רב.
נסיון אישי: קשה להגיע לזווית המתאימה לתינוק בגיל לידה. מומלץ יותר ככסא לכיוון הנסיעה בלבד.
מקום 9 – Peg Perego Convertible

ציון משוכלל: 57, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד הכיוון: 3, התאמה לרכב עם הכיוון: 3.
תאור כללי: כיסא חדש יחסית של ענקית העגלות האיטלקית PEG PEREGO (פג פרגו). קיבל ציון נמוך יחסית בגלל התקנה לא פשוטה באמצעות חגורת הבטיחות. מוצלח יותר ומאפשר התקנה קלה למערכת האיזופיקס. רמת הגימור האיכותית ביותר מבחינת הבדים.
יתרונות:
– מחברי איזופיק איכותיים וקלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה של הרצועות.
חסרונות:
– קשה להתקנה באמצעות חגורות הרכב.
– מוליכי חגורת הבטיחות מקשים על ההתקנה.
נסיון אישי: כיסא מצויין נגד כיוון הנסיעה. מגיע לזווית הדומה לסלקל. השימוש בכסא ביום יום קל ונח. איכות הבדים עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק.
מקום 8 – Evenflo Triumph

ציון משוכלל: 58, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד הכיוון: 3, התאמה לרכב עם הכיוון: 3.
תאור כללי: סדרת כסאות הטריומף של איבנפלו קיימת כבר מספר שנים. בסדרה מספר כסאות המבוססים על אותו השלד רק ברמות גימור שונות. הכיסא מותאם יותר להתקנה באמצעות האיזופיקס מאשר חגורת הבטיחות.
יתרונות:
– מנגנון שינוי גובה של הרצועות
חסרונות:
– התקנה קשה יותר נגד כיוון הנסיעה.
– מחייב נעילה באמצעות נועל H בחגירה עם חגרות הבטיחות.
נסיון אישי: קשה להגיע עם הכסא לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. קשה להתקנה עם חגורת בטיחות. מוצלח בהתקנה באמצעות האיזופיקס עם כיוון הנסיעה, מנגנון הידוק הרצועות היחודי מצויין אך קשה לשימוש כאשר הכיסא מותקן נגד כיוון הנסיעה. בסדרה החדשה בדים מווסתי חום.
מקום 7 – קוסקו סנרה Cosco Senera

ציון משוכלל: 62, ציון בטיחות: 5, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד הכיוון: 3, התאמה לרכב עם הכיוון: 5.
תאור כללי: כיסא "פשוט" שאינו מצוייד בטכנולוגיות החדשות של הגנת צד והגנת ראש. מחירו זול מאוד יחסית לביצועיו.
יתרונות:
– מחיר זול.
– התאמה מצויינת לרכב בהתקנה עם כיוון הנסיעה.
– בעל פוטנציאל גבוה לממנוע פציעות בהתבסס על מבחני ריסוק.
– צר יחסית ויכול לאפשר התקנה של 3 כסאות במושב האחורי.
חסרונות:
– התקנה נגד כיוון הנסיעה מצריכה מגבת להשגת זווית המתאימה לתינוק.
נסיון אישי: למרות המחיר המפתה והציונים הגבוהים היסא נמצא הרחק מבחינת טכנולוגית מכסאות חדשים. הריפוש מינימאלי ואינו כולל הגנת צד או ראש. היסא קשה להתקנה באמצעות חגורת הבטיחות ואינו מומלץ לתינוקות מגיל לידה. שינוי גובה הרצועות מחייב פירוק היסא מהרכב. הייתי שוקל אותו ככיסא לרכב משני או שלישי.
מקום 6 – מי סייז 65 / מי סייז 70 / סייז 4 מי / Size4Me מבית GRACO

ציון משוכלל: 67, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון: 4, התאמה לרכב עם הכיוון: 3.
תאור כללי: הכיסא נמצא בשווקים שונים תחת שמות שונים (בישראל נמכר תחת השם Size4Me 70 או הדגם החדש Size4Me 65). התקנה מצויינת נגד כיוון הנסיעה וזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה, התקנה עם כיוון הנסיעה מצריכה קצת יותר מאמץ.
יתרונות:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– מחברי איזופיקס נפרדים להתקנה עם ונגד כיוון הנסיעה.
– זווית שכיבה מצויינת נגד כיוון הנסיעה.
–
חסרונות:
– בסיס הכסא רחב.
– התקנה עם כיוון הנסיעה.
נסיון אישי: כסא בעל זווית מצויינת נגד כיוון הנסיעה. מנסיוני קל להתקנה לשני הכיוונים באמצעות מערכת האיזופיקס. מתאים לילדים גבוהים (עד גובה 132 – הטוב בקטגוריה). ריפוד פנימי טוב לתינוקות, אבל ריפוד מינימלי לאחר הוצאת הריפוד הפנימי. כיסא טוב למחירו.
מקום 5 – ראונדבאוט – BRITAX

ציון משוכלל: 67, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון: 3, התאמה לרכב עם הכיווון: 4.
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של BRITAX. זהו הדגם הבסיסי בסדרה ואין בו את מרכיבי הפרימיום שבשאר כסאות הסדרה, שהבולט בהם הוא החוסר במנגנון שינוי גובה הרצועות. למרות כל זאת, ביצועי הכסא מצויינים והוא יתאים למי שרוצה את האיכות והבטיחות של ברייטקס במחיר זול (יחסית). גרסת ה- G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת.
יתרונות:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
חסרונות:
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עלול להיות מבלבל.
נסיון אישי: התקנהמצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק נגד הכיוון. התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. ההתקנה מחייב פירוק הכיסא מהרכב, על מנת לשנות גובה של הרצועות. בחירה מצויינת למי שרוצה כיסא של ברייטקס בתקציב של מתחת ל-1000 ₪.
מקום 4 – מרתון / Marathon – BRITAX

ציון משוכלל: 69, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון: 3, התאמה לרכב עם הכיוןן: 4.
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של BRITAX. דגם ביניים שאין בו את מערכת הגנת הראש ומרכיבי הפרימיום אחרים שקיימים בכסאות יקרים יותר בסדרה. למרות כל זאת, ביצועי הכסא מצויינים כמו הכסאות היקרים יותר. גרסת ה-G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת.
יתרונות:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
חסרונות:
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל.
– מגיני חזה מגושמים מעט.
נסיון אישי: התקנת הכסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון, אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. ריפודים איכותיים, קלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מנגנון ה- EZ BUKLE מקל מאוד על החגירה.
מקום 3 – בולווארד / Boulevard – BRITAX

ציון משוכלל: 71, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון: 3, התאמה לרכב עם הכיוון: 4.
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של BRITAX. זהו הדגם הפרימיום הכולל מערכת הגנת ראש בנוסף לכל התכונות של הכסאות האחרים בסידרה. ביצועי הכסא מצויינים. גרסת ה G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת.
יתרונות:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE)
חסרונות:
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עלול להיות מבלבל.
– מגיני חזה מגושמים מעט.
נסיון אישי: ההתקנה של הכסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכיסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה, התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון, אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. מנגנון ה-EZ BUKLE מקל מאוד על החגירה. ריפודים איכותיים, קלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מערכת הגנת הראש אינה חוסמת את שדה הראיה של הילד והיא קלה להתאמה.
מקום 2 – אדווקט / Advocate – BRITAX

ציון משוכלל: 71, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון: 3, התאמה לרכב עם הכיוון: 4.
תאור כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של BRITAX. זהו הדגם הפרימיום בעל מירב ההגנות בסדרה וכולל מערכת הגנת ראש וכריות אוויר חיצוניות בצידיו להגברת ההגנה. ביצועי הכיסא מצויינים. גרסת ה G4 היא המתקדמת ביותר הקיימת.
יתרונות:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
– מנגנון CLICK N SAFE לחגירה אופטימלית של הילד לכסא.
– כריות אוויר (פסיביות) בצידי הכיסא מעלות את פוטנציאל הכיסא להגנה צידית
חסרונות:
– גישה קשה לנועלי חגורות.
– שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל.
– מגיני חזה מגושמים מעט.
– כריות הצד מרחיבות את הכסא ולכן הוא לוקח יותר מקום ברכב.
–
נסיון אישי: התקנה מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. מנגנון ה-EZ BUKLE מקל מאוד על החגירה. ריפודים איכותיים קלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מערכת הגנת הראש אינה חוסמת את שדה הראיה של הילד והיא קלה להתאמה. כיסא רחב משאר כסאות הסדרה ועלול שלא להשתלב במקרה של צורך בהתקנת 3 כסאות במושב האחורי.
מקום 1 – נקסט פיט / Nextfit – Chicco

ציון משוכלל: 74, ציון בטיחות: 4, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון: 4, התאמה לרכב עם הכיוון: 4.
תאור כללי: ציונים טובים במבחני הריסוק. קל לשימוש, התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה. זוית שכיבה טובה מאוד נגד כיוון הנסיעה. מקבל את הציון המשוכלל הטוב בקטגוריה. מנגנון הידוק האיזופיקס (SUPER CINCH) מקל על הידוק הכסא לרכב.
יתרונות:
– מחברי איזופיקס קלים לשימוש.
– מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש.
– קלות שימוש.
– התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
– מנגנון הידוק איזופיקס מקל על ההתקנה.
חסרונות:
– נועלי חגורת בטיחות קשים לשימוש בהתקנה עם הכיוון.
– כסא כבד.
נסיון אישי: זווית השכבה נגד כיוון הנסיעה מעולה. קל מאוד להתקנה באיזופיקס לשני הכיוונים, אך יותר קשה להתקנה באמצעות חגורות. כסא קל לשימוש, ריפודים נוחים אך קשים להסרה והרכבה חזרה לצורך ניקוי. תופס מקום רב יחסית בהתקנה נגד הכיוון.
רוצים לספר לנו על כסאות הבטיחות המומלצים שלכם? השתתפו בסקר.
[interaction id="5530b1e37fdf079b4e428d09"]
חדש באתר: 14 כסאות הבטיחות הטובים ביותר לשנת 2015
שלום שגיא, אנחנו מעוניינים להגיע אליכם לרכישה ולהתקנה של כיסאות בטיחות. עם זאת, מאחר ואנחנו מגיעים מרחוק היינו רוצים לעשות חלק מעבודת החשיבה טרם לכן. הילדה בת שנתיים וקצת, 12 קילו, ועומדת להצטרף עוד אחת למשפחה. כרגע יש שני כיסאות צ'יקו נקסטפיט ברכבים. חשבנו להעביר אליהם את התינוקת החדשה ולקנות כיסא אחר לגדולה. אבל איזה? הכי חשובה הבטיחות. אין צורך בכיסא "צר", ומגבלת המחיר היא לא מאוד משמעותית (תמיד עדיף מחיר סביר).האם יש טעם לקנות כיסא כמו הקליקטייט שהוא מגיל לידה? האם עדיף משולב בוסטר? או שעדיף לקחת כיסאות שהם לא מגיל שנה כמו הextendedfit עם תוצאות טובות במבחנים? חשוב… Read more »
שלום,
כיצד אפשר לרתום כסא בטיחות GRACO SLIMFIT במושב אחורי-אמצע? הכסא פונה קדימה:
הכסא נקשר באמצעות חגורת הבטיחות ברכב אך אין עוגן עליון-אמצע (TETHER), אלא רק למושבים הצדדיים.
שלום שגיא,
אנחנו מעוניינים להזמין את דגם הנאוטילוס עלית דרך האתר. הילדה בת 2.6 ושוקלת כ 13 קילו. בטיחות היא הקריטריון היחיד (ונשמח שיהיה לה נוח). מה שלא ברור לנו – למה בעצם שמישהו יזמין כיסא אחר? על פי מה שפרסמת – זה דגם שקיבל גם כבוסטר וגם ככיסא בטיחות ציון 5. המחיר שלו (מסיבה לא ברורה) זול בהרבה מהברייטקס. רוחב הכיסא לא קריטי לנו.
אנחנו ללא הגבלת מחיר – האם יש סיבה לבחור בדגם אחר (הפרונטייר או הEXTENDED2FIT)?
תודה רבה!
שלום שגיא
יש לי סלקל בן 7 שנים ועוד אחד בן 5 שנים , של מקסי קוזי . האם יש תוקף שימוש לסלקל מקזי קוזי ?
תודה , ליטל
שלום שגיא.
אנו מעוניינים לקנות את הכסא לרכב של JOIE STEADI . מה רמת הבטיחות שלו?
תודה
שלום, אני מעוניינת לקנות כסא בטיחות / בוסטר לבן שלי בן 3.. מחפשת את הכי בטיחותי ונוח. לא משנה המחיר.
יש לי את הברייטקס כרגע ואני מעבירה אליו את בני בן השנה.
מה הכי ממולץ? כסא/ בוסטר ואיזו חברה ?
שלום שגיא, תודה על העצות ועל המענה לשאלות 🙂
יש לי ילדה בת 2.9 ותינוק בן שנה.
יש לנו את ברייטקס מרתון קליקטייט לקטן, ואת גראקו נאוטיליוס 80 לגדולה.
שתי שאלות-
בתחושה שלי, הגרקו פחות יושב טוב, הרבה פחות מהברייטקס (שממש לא זז!). במידה וההתקנה נעשתה בצורה תקינה, זה ייתכן שכסא הבטיחות יושב פחות צמוד? והאם הוא פחות טוב מבחינה בטיחותית?
שאלה שניה-
עבור רכב משני שלנו, אנו מעוניינים ברכישת שני כסאות בטיחות חדשים.
על איזה כסאות תמליץ לנו לנסיעה בתוך העיר, כסאות שמיועדים מגיל שנה (לא מגיל לידה)?
תודה לך.
שלום וברכה
אשמח לקבל המלצה לכיסא בטיחות הכי טוב שמתאים לתינוק מגיל 0 , אין מגבלת תקציב הכי חשוב שיהיה כמה שיותר בטיחותי ונוח לתינוק.
תודה רבה !
הי, אני מחפשת כיסא בטיחות לבן שלוש וחצי במשקל 16 ק״ג. הבטיחות חשובה ביותר.
במושב האחורי יושבות גם שתי אחיותיו המתבגרות, כך שרצוי שיהיה צר יחסית. אין מגבלת תקציב. מה אתה ממליץ?
שלום שגיא ותודה על הכתבות והמידע הברור
ולמרות הבהירות והפרטים הנדיבים,
עדיין מתלבטים בין ברייטקס אדווקט לבין צ'יקו נקספיט
יש לנו שני רכבים קטנים יחסית (בקרוב מתכננים להחליף אחד מהם למשפחתי), מרבית בזמן הכסא יהיה ברכב שלי (אבל תיתכן ניידות לעיתים יחסית רחוקות), בשני הרכבים איזופיקס מובנה.
נשמח לדעת מה מהם מומלץ מבחינת קלות התקנה, נוחות לתינוק, מכירה, עיגון, ניקיון וכמובן כמובן בטיחות
תודה רבה רבה מראש,
שי
שלום שגיא,
מתלבטת בין Safety 1st Alpha Omega Elite ל graco size 4me אחרי תחקיר והמלצות – ומרגישה עדיין מבולבלת. אני זקוקה לכיסא עם אפשרות לבוסטר בעתיד למעל גיל שנה עד 1000 שקל ואם אפשר אז שהיה צר יחסית כי בעוד כשנה אצטרך לשים 2 כיסאות. הכי חשוב לי לקנות כיסא שקיבל תוצאות גבוהות במבחני ריסוק. יש לך המלצה עבורי? תודה
שלום,
שאלה עקרונית –
האם כלל הכסאות בעלי התקן הנמכרים בארץ זהים מבחינה בטיחותית?
נניח שלא מעניין אותי נוחות הנסיעה, קלות ההרכבה או הפונקציונליות בהמשך אלא רק בטיחות הנסיעה לרכב. האם יש סיבה להוציא על כסא מעל 500 ש״ח? (אלו הכסאות הזולים ביותר שנמכרים..)
תודה
אנחנו מחפשים המלצה לכיסא בטיחות לפעוט כמעט בן שנתיים, משקל בערך 12 ק"ג.
הבטיחות הכי חשובה, מחפשים כיסא צר , אין מגבלת תקציב.
תודה
היי שגיא,
יש לי ילדה בת 1.7 ולה יש כיסא בטיחות צ'יקו נקספיט, ויש לי תינוק בן חודשיים שכרגע בסל קל, ואנו מעוניינים לרכוש כיסא בטיחות נוסף.
ההתלבטות היא בין צ'יקו נוסף, או דגם שיכול לשמש את הילדה למשך זמן ארוך יותר כמו הגרקו שהופך גם לבוסטר.
הכי חשוב לי הבטיחות ולכן הנטייה היא לציקו , כמו כן אם יש אפשרות שיהיו 2 כיסאות מאחור וגם מקום לישיבה זה יהיה נחמד😉 אשמח לתגובתך…
היי
אני מבינה שגם כיסא evenflo sureride נחשב בטיחותי וטוב.
האם תוכל לאשר / להוסיף מידע?
וגם – בהשוואה בינו לבין Size4Me של גרקו – מה עדיף?
או שמא יש לך המלצה אחרת לכיסא בקטגוריה הזאת ובטווח מחירים הזה?
תודה רבה מראש
היי שגיא
הבת שלי בת שנה וקנינו לה לאוטו הראשי את דגם האיוונפלאו סימפוני e3
כעת מעוניינים לקנות כיסא שני לרכב של ההורים שלי שם נעזרים לנסיעות קצרות יותר אך יכול להיות שלעיתים גם לנסיעות רחוקות.
חשוב לי שיהיה בטיחותי ואף נוח
המחיר שחשבנו עד 600 שקלים
יש משהו שאתה ממליץ עליו?
היי שגיא,
אשמח לעצה. מחפשת כסא בטיחות לבתי בת הארבעה חודשים. יש לנו כיום סלקל של סייבקס אבל הוא מתחיל להיות קטן ולא נוח עבורה.
החמודה גבוהה מאוד, וכן הייתי מעדיפה כסא שניתן להשכיב בנסיעות ארוכות. אני נוהגת בסיאט איביזה 2016 כך שהמקום ברכב ממוצע מינוס ואין לנו איזופיקס.
מבחינת תקציב עד 1500 שח.
ראיתי המלצות לנקסטפיט של ציקו. האם מתאים לילדים גבוהים? האם מתאים לרכב מרווח מינוס? האם ניתן להתקנה בצורה סבירה ללא איזופיקס? איזה עוד דגמים מומלצים?
המון תודה!
שלום,
יש לנו ילדה במשקל 12-13 קילו ויש ברשותנו כסא של ברייטקס בולווארד וארד קליק טייט.. כסא מדהים נוח וקל לשימוש.
עכשיו הולכת להצטרף תינוקת חדשה ומכאן ההתלבטות לאיזה כסא לרכוש.
חשוב לי לציין שאני מעוניינת בכסא שיש לו חגירת חזה (הקליפ אשר נועל את רצועות החזה יחד).
לכן ההתלבטות האם לקנות עוד כסא בולווארד או כסא אחר באותה קטגוריה שטיפה זול יותר, כמו האיוונפלו, גרקו וציקו נקסטפיט.
כמובן אחרי קריאת התגובות ראיתי את ההמלצה להעביר לבוסטר. מה שכן הילדה עדיין יושבת עם קצת זווית בכסא ולא 90 מעלות כמו בבוסטרים.
אשמח לעזרה.. או המלצה.. תודה
היי שגיא,
אנחנו מעוניינים לקנות כיסא בטיחות הכי טוב שיש, הבנתי שיש לצ'יקו כסא שהוא ממש דומה למה שמצויין פה במקום הראשון רק שהוא עם ריצ'רצ' כדאי שיהיה אפשר לנקות יותר בקלות.
יש לכם אותו?
תודה המשך יום טוב.
היי,
עש לנו תינוקת בת עשרה חודשים, הנמצאת באחוזונים הנמוכים מבחינת משקל וגובה, ואני מעוניינים לקנות 2 כסאות בטיחות לרכבים (בעלי יסיע בבוקר ואני אחזיר אותה בצהריים),
נק' חשובות:
1. כסף אינו שיקול
2. מקווים לעוד ילד בקרוב
3.איננו צריכים להעביר כסא ממקום למקום בתדירות
4.מינימום הזעה אפשרי בכסא(ריפוד איכותי)
5.נוחות
מתלבטים בין הכסאות צ'יקו נקספיט cx לברייטקס בולוורד ct.
והאם יש ערך מוסף בלקנות אחד צ'יקו ואחד ברייטקס?
היי!
לילד שרק נולד מגיל 0.
אחרי המון התלבטויות נשארו עם 2 כסאות:
Nextfit – Chicco
או
Braitex Boulevard Clicktight (לא שוקלים את ה Advocate רק כי הוא גדול וכבד יותר, אבל אם תגיד שזה הכי הכי עדיף, אז אין בעיה).
מישהי אמרה לי של- Braitex יש בעיה של שכיבה של הילד מגיל 0 וזה לא טוב? האם זה נכון?
בכל מקרה, איזה כסא עדיף? ללא שיקול כלכלי כרגע כי שניהם עומדים בתקציב שלנו.
תודה רבה!
הי שגיא, אני זקוקה לעצה טובה מימך. מחפשת כיסא בטיחות עם מבחני ריסוק טובים, לתינוקות גבוהה ועם אפשרות לשנות למנח שכיבה כשנרדמת תוך כדי הנסיעה. תודה רבה
שלום
צריכה ייעוץ לגבי כסא בטיחות לבת שנה. מעדיפה להמשיך להושיב כמה שניתן נגד כיוון הנסיעה.
אשמח להמלצה בין הציקו nextfit לעומת הגרקו 4ever.
מה יותר מומלץ מבחינת בטיחות ונוחות.
מעוניינת בכסא שיחזיק הרבה זמן…
תודה רבה רותם
שלום,
אני מחפשת כסא לרכב מגיל 0 ועד כמה שיותר זמן מן הסתם (עד שהילד יסרב לשבת בכסא ונאלץ לקנות אחד אחר).
חשוב שהכסא יהיה נוח ובטיחותי.
יש לנו רכבים קטנים יחסית, ובשניהם יש איזופיקס.
אני חושבת שכן נעביר את הכסא מרכב לרכב ולכן חשובה לי הניידות שלו.
מחיר? לא צריך להתפרע, אבל אין צורך להתפשר למחיר מאוד נמוך ולהוריד בבטיחות.
בתודה רבה!
היי,
אני חושבת לקנות ישר כסא בטיחות ולא סלקל, כזה שגדל עם הילד אבל חשוב לי מאוד שיהיה בטיחותי ונוח.
אז מגיל לידה עד כמה שיותר מאוחר.
בטיחותי.
יש לנו מכוניות יחסית חדשות (2008 ו-2016), אז יש בהן איזופיקס.
חשוב לי שזה לא יהיה נורא מסובך להעביר מרכב לרכב את הכסא.
הרכבים לא גדולים, אז שלא יהיה ענקי.
והתקציב? לא להתפרע, אבל אין צורך לרדת ל-500 ש"ח ולהתפשר על בטיחות ונוחות של הילד.
תודה רבה!
שלום שגיא,
בכל פעם שאני עושה חיפוש על כסאות בטיחות-מגיעה לפוסטים שלך, לכן עבורי אתה גורו ואשמח לעצתך.
אני בהריון ראשון ומחפשת לקנות כסא בטיחות מגיל לידה.
1. האם יש יתרון כלשהו לסלקל על פני כסא בטיחות מלבד נוחות ההורים בהוצאת הסלקל מהרכב? אני מתכוונת לבטיחות התינוק+נוחיותו.
2. לפי סקירות והמלצות שקראתי מתלבטת בין מקסי קוזי פריה 70 לצ׳יקו נקספיט cx.
מה הכסא העדיף מבין השניים?
מחיר ומקום באוטו לא משחק פקטור מבחינתי, אלא רק בטיחות ונוחות התינוק, מה אתה חושב שטוב יותר?
האם יש כסאות בטיחות מגיל לידה מומלצים יותר מהשניים שציינתי?
תודה רבה מראש!
שלום,
אני מחפש כיסא בטיחות לגיל חצי שנה. כמובן שחשוב לי הבטיחות והתקנה קלה אבל הוא יצטרך להיות קל ונייד מאוד מכיוון שנצטרך להוציא ולהכניס אותו מהרכב פעמיים ביום. מבחינת תקציב – אז תקציב נמוך כי מדובר על כיסא בטיחות שני. אשמח להמלצות
שלום,
יש לנו בת בגיל 9 חודשים, היא גבוהה יחסית ושוקלת כבר 9-10 קילו ואנחנו מעוניינים לעבור לכסא. אין לנו איזופיקס ברכב ועל כן חשוב לנו שהנעילה עם החגורה תהיה נוחה ופשוטה ובצורה כזאת שלא תפריע לנו להכניס אותה למושב. כמובן שנרצה שהכסא יתאים לשני כיווני הנסיעה ובעלות סבירה, האם יש לך המלצות בשבילנו?
היי, הבן שלי בן 9 חודשים ואני מחפשת לו כיסא בטיחות, עד עכשיו היה בסלקל. רציתי המלצה על כיסא שקודם כל לא יהיה רחב מידי, שיהיה מקום גם לתינוק וגם לנוסעים. נוסף שמבחני הריסוק שלו כמובן יהיו טובים ודבר אחרון הבן שלי ממש מזיע בנסיעות, שיהיה לכיסא בד טוב.
מבחינת עלות אני מוכנה לשלם עד 1500+-
תודה רבה
רוית
שלום אני מתלבטת בין evenflo triumph 65 לבין chicco nextfit
אשמח לעזרה בנושא
שלום
רציתי לדעת על טיזה כיסא היית ממליץ . בת חצי שנה כרגע , מתענה בסלקל כי הוא לא נוח (אטון 1) ורצינו להחליף בעוד כחודשיים לכיסא נוח
1. משקלה נמוך יחסית לתינוקות אחרי
2. חשובה לי הנוחות (והבטיחות כמובן)
3 הרכב שלנו קטן מאחורה ולא מרווח ורציתי לדעת האם האיזופיקס מקל על החיבור ונרכש בנפרד כי החגורה כל הזמן נתקעת בלי יכולת להוציא את כל החיבור אין אפשרות לשבת בסלקל וזאת מבחינה בטיחותית
איזה כיסא היית ממליץ?
הי, מחפשים כסא בטיחות לביתנו בת החצי שנה, עדיפות לקל ולא מסיבי מדי, בתקציב סביר אך ללא התפשרות על רמת הבטיחות כמובן. אשמח גם לדעת על יתרונות/חסרונות בחיבור איזופיקס (והאם מומלץ).
שלום,
תודה על הכתבה היעילה. מה הייתם ממליצים עבור בן שנה, 13 ק"ג ויחסית גבוה, שיהיה בטיחותי ועדיף גם מאוורר (הילד סובל מחום), ושיתחבר לאיזופיקס? עם הסלקל היו לנו בעיות לחגור ללא איזופיקס, כיוון שחגורות הבטיחות של הרכב (סיאט איביזה) היו קצרות מדי. עדיף עד 1000 ש"ח. בנוסף, האם ילד גבוה נוח להושיב עדיין נגד הכיוון? האם הרגליים לא נתקלות במשענת?
תודה רבה!
שלום
אשמח להמלצה לכיסא בטיחות לבתי בת ה4 חודשים כסא שקיבל דירוג טוב מבחינת מבחני הריסוק .
תודה
הי שגיא,
אני מחפשת כיסא בטיחות שמתאים מגיל חצי שנה בערך 9קג, ועד גיל 3-4 בערך, חשוב לי שיהיה דו כיווני, בטיחותי, הגנת ראש טובה, ללא איזופיקס, ומחיר סביר, מה אתה ממליץ?
ושאלה כללית, כאשר כיסא מוגדר ממשקל 9 ק"ג , אז הוא חייב להיות מתכוונן למצבי שכיבה וישיבה?
תודה מראש..:)
שלום.
איזה מושב בטיחות יכול להכנס עם עוד מבוגר ועוד סלקל מאחורה?
האם יש מושב בטיחות מספיק צר לילד בן שנתיים וחודשיים (שוקל כמעט 16 ק"ג), כזה שגם ישאיר מאחורה מקום לשני סלקלים? או לסל-קל ומבוגר?
הבן שלנו בגיל שנתיים וחודשיים. ועוד מס' חודשים אנחנו מצפים לתאומים.
יש לנו רכב קיה, ריו (מהדגם החדש, הקצר).
שלום מחפשת המלצה למושב בטיחות לגיל שנתיים עד 400 שח.
-מרופד היטב גם בצידי הראש
-דו כיווני
-מתכוונן למצבי שכיבה
-ריפוד נשלף לכיבוס
-מתפרק לבוסטר
-קל להרכבה ופירוק
יש חיה כזאת? 🙂
מעוניינת ברכישת בוסטר עם רצועות פנימיות לילדה בת שנתיים וחצי משקל 13 ק"ג. חשוב לי דירוג בטיחות גבוה, אין צורך באיזופיקס, לא רחב מאוד מכיון שיש כסא נוסף ברכב.
היי אנה. בדיוק בשביל לענות על השאלות אנחנו כאן (:
במבחנים האחרונים של הקונסיומר ריפורט הגראקו SIZE4ME קיבל ציונים טובים יותר מהאוונפלו.
בנוסף, יש לו הגנת ראש עם שינוי מצבי גובה והוא צר יותר מהטריומף. מהצד השני, הטריומף מרופד יותר.
שגיא סליחה, שוב שאלה,
יותר תמליץ על הגרקו מאשר על האיוונפלו triumph?
תודה רבה שגיא!
היי!
אני מחפשת המלצה לכסא עבור תינוקת בת 8 חודשים, במשקל 9 קילו. רצוי כסא יחסית מרווח, מדובר בתינוקת לא קטנה 😉
אשמח שיהיה נוח גם להתקין נגד כיוון הנסיעה…
ורצוי לא יקר… התקציב זה עד 1,000₪..
הי דיקלה, מגוון הכסאות משולבי בוסטר האמריקאים שעונים על צרכייך כרגע מצומצם מאוד. זאת, משום שמספר דגמים מתחת למחיר של 1000 ש"ח חסרים בשוק הישראלי זו תקופה ארוכה.
יש את הברייטקס פיוניר שעולה בד"כ 999-1099 ש"ח והוא מעולה, ומעבר לכך יש את הדגמים של גרקו, שכאמור כרגע חסרים.
כמו בכל שנה, גם השנה אנו עורכים במהלך חודש פברואר את חודש הבטיחות (באתר יטולנד ובחנות בייבי אאוטלט), במסגרתו ניתן למצוא הנחות משמעותיות על מגוון כסאות בטיחות של המותגים המובילים בשוק.
שלום,
אני מחפשת המלצה על כסא בוסטר עם רצועות הרותמות משקל הגבוה מ-18 ק"ג, במחיר סביר (פחות מ-1,000), לילדה בת 5.
מדוע כל כך קשה למצוא זאת?
חשבתי שההמלצה היא להישאר עם ריתמות עד כמה שיותר מאוחר (במקום חגורת בטיחות)..
תודה
מחפשת כסא בטיחות או כסא משולב בוסטר לתינוקת בת שנה וארבעה חודשים, במשקל 11 קילו. האם קיים דגם מומלץ שהוא נוח במיוחד להרכבה ופירוק (בחגורה. אין איזופיקס)? אני צריכה מושב אחורי פנוי מדי פעם. תודה.
קנית כסא של סייפטי פירסט ואני ממש מרוצה, המחיר היה שווה וכמובן זה שאני לא צריכה לקנות עוד כסאו בהמשך זה נהדר
וגם מה לגבי Symphony 65 EVENFLO ?
תודה שגיא
למה אתה לא ממליץ על Marathon ClickTight?
הוא גם דו כיווני
חשובה לי קלות ההתכנה וב Marathon ClickTight זה נראה ממש פשוט
וגם זה נראה ממש טוב מבחינת בטיחות
אני מחפש כיסא לילדה בת שנה וחצי בלי להתחשב בתקציב רק בטיחות ונוחות
מה מומלץ?
מה שונה בין הכתבה הזו לכתבה הזו
https://blog.toyland.co.il/14-%D7%9B%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%98%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%9C-2015/?
מה עם מקסי קוסי? הוא אפילו לא נכנס למבחן פה?.