*מעודכן לחודש ינואר 2016 *תורגם והותאם לשוק הישראלי על ידי שגיא שילר
אירגון הקונסומר ריפורט (Consumer Report) נחשב לאחד ההארגונים מובילים בבחינת כסאות בטיחות לרכב בתקן אמריקאי. המבחנים החדשים של הארגון בוצעו לראשונה לפי פרוטוקול בחינה חדש לחלוטין שלמרות שהוא שנוי במחלוקת ואינו הפרוטוקולי הרשמי שנקבע על ידי ה-NHTSA (הסוכנות לבטיחות בדרכים של הממשל האמריקאי) אין ספק שהוא מתאים יותר מכל פרוטוקול אחר לסביבת הנהיגה המודרנית.
פרסומת: חודש בטיחות! עד 30% הנחה אמיתית על עשרות כסאות בטיחות
לצורך הכנת הרשימה המופיעה כאן לקחנו את רשימת הכסאות כפי שהיא פורסמה באתר הקונסיומר ריפורט ומכילה 31 כסאות בטיחות דו-כיווניים, סיננו מתוך הרשימה את הכסאות שאינם נמכרים בישראל, או דגמים שנמכרים תחת שמות שונים. בנוסף, הוספתי הערות מנסיון אישי של התקנת אלפי כסאות בטיחות, חוות דעת שקיבלנו מלקוחות לגבי השימוש ודעתינו להתאמתם לצרכן הישראלי וצרכיו השונים.
שיטת הדירוג החדשה מעניקה ציון לקטגוריית הבטיחות בחלוקה לשלושה דירוגים: basic, better ו-best וציון מ-1 עד 5 לשאר הפרמטרים. הציון המשוכלל של כל אחד מכסאות הבטיחות מעניק לו את הדרוג הסופי.
ניתן לראות, שלמרות שקטגוריית הבטיחות היא "הנחשבת" ועליה נוטים להסתכל, יש השפעה רבה מאוד גם לקטגוריות האחרות (קלות שימוש, קלות התקנה בשני אופנים ולשני כיווני ההתקנה) על בטיחות הכיסא ולפיכך על הציון הסופי שניתן לו.
מידע כללי: כסא הבטיחות היקר ברשימה וגם הכבד מבין כל כסאות הבטיחות ברשימה, עקב שימוש במגנזיום בשלדת הכיסא (משקל הכיסא כ-12 ק"ג). הכסא מתאים לפעוטות מגיל חצי שנה נגד כיוון הנסיעה, בניגוד לשאר כסאות הבטיחות ברשימה המתאימים מגיל לידה. לכסא הקלק פונף הגנת צד, הגנת ראש ואפשרות שינוי מצבי שכיבה גם לאחר החיבור לרכב.
יתרונות: חיבור איזופיקס קשיח בהתקנה עם כיוון הנסיעה, מאפשר נסיעה נגד הכיוון עד משקל 22.6 ק"ג, איכות חומרים מעולה.
חסרונות: משקל כבד, התקנה קשה נגד הכיוון, מחיר יקר, לא מתאים לתינוקות מגיל לידה.
ציונים: בטיחות: better, קלות התקנה נגד הכיוון: 2, קלות התקנה עם הכיוון באיזופיקס: 5, קלות התקנה עם הכיוון בחגורה: 1.
ציון משוכלל: 44.
מקום 13: Safety 1St Advance Se 65
יתרונות: התקנה קלה עם כיוון הנסיעה באיזופיקס, מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש, ריפוד איכותי
מכוון זוית מובנה לשני כיווני ההתקנה.
חסרונות: ציון basic בבטיחות, התקנה לא נוחה נגד כיוון הנסיעה, כסא רחב במיוחד שתופס הרבה מקום במושב האחורי, בהתקנה נגד כיוון הנסיעה מאלץ להזיז את המושב הקדמי עד הפיכתו ללא שמיש.
נסיון אישי: התקנת הכסא נגד הכיוון לא נוחה ומחייבת נסיון ומאמץ פיזי ניכר. במכוניות קטנות לא ישאר מקום לישיבה במושב הקדמי בהתקנה מסוג זה. הכסא רחב ומגושם ופחות מומלץ לרכבים קטנים.
ציונים: ציון בטיחות: Basic, קלות שימוש 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב באיזופיקס עם כיוון הנסיעה: 5, התאמה לרכב בחגורה עם כיוון הנסיעה: 4.
ציון משוכלל: 54.
מקום 12 – קוסקו סנרה (Cosco Senera)
מידע כללי: כיסא "פשוט" שאינו מצוייד בטכנולוגיות החדשות של הגנת צד והגנת ראש. מחיר זול מאוד יחסית לביצועיו.
יתרונות: מחיר זול, התאמה מצויינת לרכב בהתקנה עם כיוון הנסיעה, צר יחסית ויכול לאפשר התקנה של שלושה כסאות במושב האחורי.
חסרונות: ציון basic בבטיחות, התקנה נגד כיוון הנסיעה מצריכה מגבת להשגת זווית המתאימה לתינוק.
נסיון אישי: למרות המחיר המפתה והציונים הטובים יחסית, הכסא נמצא הרחק מבחינת טכנולוגית מכסאות הבטיחות חדשים הקיימים היום בשוק. הכסא כול לריפוד מינימאלי ואינו כולל הגנת צד או ראש. הכסא קשה להתקנה באמצעות חגורת הבטיחות ואינו מומלץ לתינוקות מגיל לידה. שינוי גובה הרצועות מחייב את פירוק הכסא מהרכב. מומלת לשוק ככסא לרכב משני או שלישי.
ציונים: בטיחות: basic, קלות שימוש 3, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
ציון משוכלל: 55.
מקום 11 – Peg Perego Convertible
מידע כללי: כסא בטיחות אלגנטי מאוד ומעוצב מבית ענקית העגלות האיטלקית Peg Perego (פג פרגו). ציון הבטיחות של הכסאו עלה במבחנים החדשים המובאים כאן. הכסא הנוקל להתקנה באמצעות איזופיקס, אבל קשה להתקנה באמצעות חגורת הבטיחות. הכסא כולל גימור איכותי במיוחד מבחינת בדים.
יתרונות: מחברי איזופיק איכותיים וקלים לשימוש, מנגנוי שינוי גובה של הרצועות.
חסרונות: קשה להתקנה באמצעות חגורות הרכב, מוליכי חגורת הבטיחות מקשים על ההתקנה, זווית התקנה אחת בלבד עם כיוון הנסיעה.
נסיון אישי: כסא בטיחות מצויין נגד כיוון הנסיעה, מגיע לזווית הדומה לסלקל, השימוש בכסא ביום יום קל ונח, איכות הבדים עולה על רוב הכסאות האחרים הקיימים בשוק.
ציונים: בטיחות: better, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה עם איזופיקס: 5, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה בחגורה: 2, התאמה לרכב עם כיוון הניעה באיזופיקס: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיה בחגורה: 2.
ציון משוכלל: 57.
מידע כללי: מבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של BRITAX, זהו הדגם הבסיסי בסדרה ואין בו את מרכיבי הפרימיום שבשאר כסאות הסדרה שהבולט בהם הוא החוסר במנגנון שינוי גובה הרצועות. למרות כל זאת ביצועי הכיסא מצויינים והוא יתאים למי שרוצה את האיכות והבטיחות של ברייטקס במחיר זול (יחסית). גרסת ה 4.1G היא המתקדמת ביותר הקיימת.
יתרונות: מחברי איזופיקס קלים לשימוש, התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה.
חסרונות: בטיחות: basic*, גישה קשה לנועלי חגורות, שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל.
נסיון אישי: התקנה של הכיסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה אבל מצריכה מעט אימון, הכיסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק נגד הכיוון, התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. מחייב פירוק הכיסא מהרכב על מנת לשנות גובה של הרצועות. בחירה מצויינת למי שרוצה כיסא של ברייטקס בתקציב של מתחת לאלף ש"ח.
ציונים: בטיחות: basic, קלות שימוש 4, התאמה לרכב נגד 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
ציון משוכלל: 62.
*ציון הבטיחות basic ניתן לכיסא בגלל תוצאות בחינה עם בובת ניסויים במשקל 23 ק"ג – רוב הילדים במשקל זה לא ישבו בכיסא כזה.
מקום 9 – Evenflo Triumph
מידע כללי: סדרת כסאות הטריומף של איבנפלו קיימת כבר מספר שנים. בסדרה מספר כסאות המבוססים על אותו השלד רק ברמות גימור שונות. הכסא מותאם יותר להתקנה באמצעות האיזופיקס מאשר באמצעות חגורת הבטיחות. הכסא רחב ונח לפעוט, ולמרות החוסר בהגנת ראש הכיסא מקבל ציוני בטיחות גבוהים מאוד.
יתרונות: רמת בטיחות גבוהה, מנון שינוי גובה של הרצועות.
חסרונות: התקנה קשה יותר נגד כיוון הנסיעה, מחייב נעילה באמצעות נועל H בחגירה עם חגורת הבטיחות (לא מסופק יותר עם הכסאות).
נסיון אישי: קשה להגיע עם הכסא לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. קשה להתקנה עם חגורת בטיחות. מוצלח בהתקנה באמצעות האיזופיקס עם כיוון הנסיעה. מנגנון הידוק הרצועות היחודי מצויין, אך קשה לשימוש כאשר הכסא מותקן נגד כיוון הנסיעה. הסדרה החדשה כוללת בדים מווסתי חום.
ציונים:בטיחות: better, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון באיזופיקס: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון ברצועות: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה באיזופיקס: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה ברצועות: 3.
ציון משוכלל: 62.
מקום 8 – Maxi Cosi Pria (מקסי קוזי פריה 65)*
מידע כללי: כיסא בטיחות אמריקאי של ענק הבטיחות מקסי קוזי. למרות שהכסא מתאים מגיל לידה מומלץ לרכוש מתאם Tinyfit לתינוקות עד משקל 8 ק"ג. המתאם משפר את קלות השימוש בכסא. הכסא רחב מאוד, ויש לקחת זאת בחשבון בשימוש ברכב בו מתקן יותר מכסא בטיחות אחד.
יתרונות: חיבור איזופיקס קל לשימוש עם כיוון הנסיעה, מנגנון שינוי גובה של הרצועות, מערכת הגנת הראש בעלת כרית בעלת פוטנציאל להפחתת הפגיעה .
חסרונות: כיסא רחב, תוסף ה- Tinyfitמסרבל את השימוש בכסא ומוסיף לעלותו. הכסא אינו פשוט להתקנה ברכב.
ציונים: בטיחות: better, קלות שימוש: 3, התאמה לרכב נגד הכיוון באיזופיקס: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה ברצועות: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה באיזופיקס: 5, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה ברצועות: 4.
ציון משוכלל: 63.
*הכסא משווק בישראל באופן בלעדי על ידי שילב.
מידע כללי: כסא בטיחות המבוסס על הפלטפורמה של כל הכסאות הדו-כיוונים של חברת Britax. זהו הדגם הביניים של היצרנית שאינו כולל את מערכת הגנת הראש ומרכיבי הפרימיום אחרים הקיימים בכסאות יקרים יותר בסדרה. למרות כל זאת, ביצועי הכסא טובים כמו הכסאות היקרים יותר. גרסת ה-4.1G היא המתקדמת ביותר הקיימת כיום בשוק.
יתרונות: מחברי איזופיקס קלים לשימוש, מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש, קלות שימוש התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה, אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
חסרונות: ציון בטיחות basic**, גישה קשה לנועלי חגורות, שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל, מגיני חזה מגושמים מעט.
נסיון אישי: התקנה של הכסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון, אבל התוצאה הסופית טובה מאוד והזווית מתאימה לתינוק מגיל לידה. ריפודים איכותיים קלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מנגנון ה EZ BUKLE מקל מאוד על החגירה.
ציונים: בטיחות basic, קלות שימוש: 5, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
ציון משוכלל: 64.
*דגם המרתון לא נבחן עקב דמיון לדגם הבולווארד ולכן, הציון שניתן לשני הכסאות דומה.
**ציון הבטיחות basic ניתן לכיסא בגלל תוצאות בחינה עם בובת ניסויים במשקל 23 ק"ג ו-28 ק"ג המדמות ילד בגיל 6 (רוב הילדים במשקל זה לא ישבו בכיסא כזה).
מקום 6 – בולווארד 4.1G / Boulevard Britax
מידע כללי: מבוסס על הפלטפורמה של הכסאות הדו-כיוונים של חברת Britax. זהו דגם הפרימיום של הסדרה הכולל מערכת הגנת ראש בנוסף לכל התכונות של הכסאות האחרים בסדרה. ביצועי הכסא מצויינים. גרסת ה 4.1G היא המתקדמת ביותר הקיימת.
יתרונות: מחברי איזופיקס קלים לשימוש, מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש, קלות שימוש
התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה, אבזם תחתון בעל מנגנון המשאיר אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE).
חסרונות: ציוןbasic בבטיחות*, גישה קשה לנועלי חגורות, שינוי מרחק באבזם תחתון עלוי להיות מבלבל, מגיני חזה מגושמים מעט.
נסיון אישי: ההתקנה של הכסא מצויינת עם ונגד כיוון הנסיעה, אבל מצריכה לימוד. הכסא יכול להגיע לזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. התקנה קצת מורכבת נגד הכיוון, אבל התוצאה הסופית עולה על רוב הכסאות האחרים בשוק. מנגנון ה EZ BUKLE מקל מאוד על החגירה. ריפודים איכותיים קלים להסרה והחזרה לאחר הניקוי. מערכת הגנת הראש אינה חוסמת את שדה הראיה של הילד והיא קלה להתאמה.
ציונים: בטיחות: basic, קלות שימוש: 5, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
ציון משוכלל: 64.
*ציון הבטיחות basic ניתן לכיסא בגלל תוצאות בחינה עם בובת ניסויים במשקל 23 ק"ג ו-28 ק"ג המדמות ילד בגיל 6 (רוב הילדים במשקל זה לא ישבו בכיסא כזה).
מקום 5 – מי סייז 65 / סייז 4 מי / Size4Me מבית GRACO
מידע כללי: נמכר בישראל תחת שם הדגם Size4Me 65. הכיסא נותן תמורה מצוינת לכסף למרות שהריפוד בכסא מעט דק. קלות התקנה מצויינת נגד כיוון הנסיעה וזווית המתאימה לתינוק מגיל לידה. התקנה עם כיוון הנסיעה מצריכה קצת יותר מאמץ. מנגנון שינוי מצבי הגובה קל לתפעול והתאמה.
יתרונות: ציון best בבטיחות, מחברי איזופיקס קלים לשימוש, מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש,
מחברי איזופיקס נפרדים להתקנה עם ונגד כיוון הנסיעה, זווית שכיבה מצויינת נגד כיוון הנסיעה.
חסרונות: בסיס הכסא רחב, התקנה עם כיוון הנסיעה מצריכה מעט מאמץ ואינה מושלמת בכל סוגי הרכבים. ריפוד דק במעט
נסיון אישי: כסא בעל זווית מצויינת נגד כיוון הנסיעה. קל להתקנה לשני הכיוונים באמצעות מערכת האיזופיקס ,ומתאים לילדים גבוהים (עד גובה 132 – מהטובים בקטגוריה). ריפוד פנימי טוב לתינוקות, אבל ריפוד מינימלי לאחר הוצאת הריפוד הפנימי. כיסא טוב למחירו.
ציונים: בטיחות best, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון עם איזופיקס: 5, התאמה לרכב נגד הכיוון ברצועות: 4, התאמה לרכב עם הכיוון באיזופיקס: 4, התאמה לרכב עם הכיוון בחגורות: 3.
ציון משוכלל: 71.
מקום 4 – קוסקו סנרה נקסט – Scenera Next
מידע כללי: דור ההמשך לסדרת הכסאות הבסיסים של קוסקו. כסא "פשוט" עם מגבלת משקל של 18 ק"ג, שאינו מצוייד בטכנולוגיות החדשות של הגנת צד והגנת ראש. מחירו זול מאוד יחסית לביצועיו הטובים בצד הבטיחותי.
יתרונות: מחיר זול, ציון בטיחות better – הזול בקבוצה, התאמה מצויינת לרכב בהתקנה עם כיוון הנסיעה, צר יחסית ויכול לאפשר התקנה של שלושה כסאות במושב האחורי.
חסרונות: ההתקנה נגד כיוון הנסיעה מצריכה מגבת להשגת זווית המתאימה לתינוק, ריפוד מינימליסטי.
נסיון אישי: ציוני הכסא מצויינים בהשוואה למחיר. אמנם אין פה חידושים גדולים בהשווה לקוסקו סנרה המקורי, אבל צורת הכסא "עגולה" ומודרנית יותר, ולמרות שהוא נמצא הרחק מבחינת טכנולוגית מכסאות בטיחות חדשים ושינוי גובה הרצועות מחייב פירוק הכיסא מהרכב, הוא עדיין בחירה טובה ללצרכנים המחפשים כסא בטיחות איכותי בתקציב נמוך. מומלץ לשקול ככסא בטיחות לרכב משני או שלישי.
ציונים: בטיחות: better, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון באיזופיקס: 4, התאמה לרכב נגד הכיוון בחגורות: 3, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה באיזופיקס: 5, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה בחגורות: 4.
ציון משוכלל 73.
מקום 3 – Evenflo Sureride 65 (איבנפלו שור רייד)
יתרונות: ציון בטיחות best, התאמה לרכב נוחה עם כיוון הנסיעה, קל משקל, מחיר אטרקטיביבי יחסית לרמת הבטיחות.
חסרונות: שינוי גובה הרצועות מחייב ניתוק הכסא מהרכב והשחלה ידנית. לא קל להתקנה ללא איזופיקס.
נסיון אישי: כיסא "פשוט" בהשוואה לשאר הכסאות של איוונפלו ועדיין זוכה לציון הגבוה ביותר. התקנה מעט מורכבת נגד הכיוון וקלה יחסית עם הכיוון, ריפוד הכיסא סביר, מספר מצבי השכיבה/ישיבה מוגבל ומנגנון שינוי הגובה של הרצועות ידני ולכן פחות נח לשימוש יום יומי.
ציונים:, ציון בטיחות best, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 4, התאמה לרכב עם כיוון כיוון הנסיעה: 5.
ציון משוכלל 74.
מקום 2 – מרתון קליקטייט – Marathon ClickTite
מידע כללי: מבוסס על פלטפורמת הקליקטייט החדשנית של חברת Britax. דגם ה-Marathon דומה לשאר הדגמים בטכנולוגיית ההתקנה. הדגם ה"פשוט" יותר בסדרה עם הגנת צד (וללא הגנת ראש) הוא הדגם היחיד שנבחן בשלב זה (שאר הדגמים יזכו לבחינה במועד מאוחר יותר). מערכת הקליקטייט מפשטת את התקנת הכסא ומאפשרת לכל אחד להתקין כסא בצורה קלה ובטוחה. לכסא 8 מצבי שכבה/ישיבה וזווית השכיבה המקסימאלית נוחה מאוד לתינוק מגיל לידה.
יתרונות: מערכת הקליקטייט מאפשרת התקנה מצויינת עם או נגד כיוון הנסיעה, בצד הכיסא מד זווית המציין את זוית ההתקנה האופטימאלית בכל מצב, מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש, קל לתפעול, תוקף שימוש ארוך (10 שנים), אבזם קדמי בעל מנגנון המקפיץ אותו קדימה ומקל על החגירה (EZ BUKLE), בדים קלים מאוד להסרה לניקוי ולהחזרה, מנגנון Click N Safe להידוק אופטימלי של הילד לכסא, שינוי מיקום האבזם הקדמי קל ולא מצריך הוצאת הכסא מהרכב.
חסרונות: קשה לפתוח את מנגנון הקליקטייט כשהוא תחת לחץ, השימוש באיזופיקס בכסא לא נח (ויש לציין שממש מיותר בגלל מנגנון הקליק טייט), הכסא כבד לנשיאה.
נסיון אישי: מנסיוננו, וחשוב מכך מנסיונם של לקחות שרכשו את הכסאות מסדרת הקליקטייט ומעבירים אותם מרכב לרכב באופן תדיר, אין ספק שמנגנון ההתקנה הוא פריצת דרך בכל הנוגע להתקנה ותפעול של כסאות בטיחות. המנגנון החדשני מאפשר לכל הורה עם מעט נסיון להתקין את הכסאות בקלות, במהירות ובבטיחות. זווית ההשכבה מעולה, הבדים ניתנים להסרה ולהחזרה בקלות.
ציונים: ציון בטיחות better, קלות שימוש: 4, התאמה לרכב נגד כיוון הנסיעה: 5, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה: 5.
ציון משוכלל 81.
מקום 1 – צ'יקו נקסטפיט / נקסטפיט CX / Nextfit Chicco
מידע כללי: הצ'יקו נקסטפיט חוזר למקום הראשון בדרוג בזכות מבחני ריסוק טובים מאוד. כסא הנקסטפיט קל לשימוש, בעל התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה, זוית שכיבה טובה מאוד נגד כיוון הנסיעה, והוא מקבל את הציון המשוכלל הטוב בקטגוריה. מנגנון הידוק האיזופיקס (Super Cinch) מקל על הידוק הכסא לרכב והריפוד רך ונעים.
יתרונות: ציון בטיחות best, מחברי איזופיקס קלים לשימוש, מנגנון שינוי גובה רצועות קל לשימוש,
התאמה טובה לרכב עם כיוון הנסיעה, מנגנון הידוק איזופיקס המקל על ההתקנה.
חסרונות: נועלי חגורת בטיחות קשים לשימוש בהתקנה עם כיוון הנסיעה, קשה להחזיר את בדי הכסא לאחר הסרה לניקוי, כסא כבד יחסית.
נסיון אישי: זווית השכבה נגד כיוון הנסיעה מעולה. קל מאוד להתקנה באיזופיקס לשני הכיוונים, אך יותר קשה להתקנה באמצעות חגורות. כסא קל לשימוש, ריפודים נוחים אך קשים להסרה והרכבה חזרה לצורך ניקוי. דגם ה-CX משפר משמעותית את קלות השימוש, בכך שהוא שמסיט את הרצועות הרחק מהילד ומונע ממנו לשבת עליהן. כסא הנקסטפיט תופס מקום רב יחסית בהתקנה נגד הכיוון.
ציונים: בטיחות: best, קלות שימוש: 5, התאמה לרכב באיזופיקס נגד כיוון הנסיעה: 5, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה בחגורות: 4, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה באיזופיקס:5, התאמה לרכב עם כיוון הנסיעה בחגורות: 4.
ציון משוכלל 82.
פרסומת: חודש בטיחות! עד 30% הנחה אמיתית על עשרות כסאות בטיחות
שלום אני מתלבת מאוד בין הchicco ( מקום 1) והברייטקס מרטון ( מקום 2 ) . אני אשמח מאוד שתיתנו לי את הדאות שלכם . תודה
היי שגיא הזמנתי את הגרקו 4 ever רציתי לדעת מבחינת מבחני ריסוק האם הוא אכן ברמה גבוהה? ממה שראיתי באתרים התיחסו לבוסטר לכן קצת חוששת
שלום רב, יש לי תינוקת בת 10 חוד' וכרגע היא עדין בסלקל עם התושבת של ג'ואי ויש לי גם כיסא בטיחות של ג'ואי לאחר קריאה אני מתלבטת האם להחליף לה את זה בכיסא של צ'יקו.
אשמח אם תוכל לתת לי אינפורמציה על הכיסא של ג'ואי.
תודה,
היי שגיא,
אנחנו מחפשים כסא בטיחות מגיל 0. אשמח לשמוע את דעתך לגבי שני דגמים שאיני רואה הרבה מידע לגביהם ולגבי מבחני הריסוק והתקנים שלהם.
גואי באופן כללי ודגם טילט בפרט וצ'מפיון דפנדר.
תודה מראש!
שלום. אנו מתלבטים בקניית כיסא בטיחות לתינוק בן שנה – ילד ראשון.
ההתלבטות שלנו היא בין גרקו לבין ברייטקס אדווקט. רצינו להבין מבחינה בטיחותית מה מומלץ יותר? הבנו שהקליק טייט מומלץ בטיחותית אך במבחני הריסוק קיבל ציונים נמוכים יותר – איך זה מסתדר?
כמו כן – מה ההבדלים בין דגמי הגרקו השונים? והאם יש תוצאות למבחני הריסוק עבור דגם הגרקו אקסטנדט פיט?
תודה מראש.
שלום שגיא, אבקש את עצתך במשפחתנו ארבעה מושבי בטיחות של Graco – שניים מהם מהדגם GRACO SIZE4ME65 נרכשו בישראל ועוד שניים מהדגם 4EVER Four-in-one שנרכשו בארה"ב. אנו מושיבים בהם שני בני שנתיים וחצי שמשקלם 13 ק"ג כל אחד. גובה ממוצע. בכל ארבעת המושבים, אך במיוחד בדגם 4ever, אורך הרצועות המירבי אינו מספיק. ילד שיושב לבוש חולצה ועוד סוודר דק מתלונן שהרצועות לוחצות. קשה מאד לחבר את האבזמים באזור המפשעה. חקרנו את הוראות היצרן ולא מצאנו פיתרון. הדבר מוזר, כי מושבים אלה נועדו לשנים רבות, לילדים עד משקל 40 פאונד ויותר.מנגנון הידוק הרצועות נראה פשוט ויעיל, אך בגלל הריפוד, קשה מאד… Read more »
שלום שגיא. תודה על המידע המחכים.
אנחנו מתלבטים ונשמח לסיוע.
כרגע בת שלוש וחצי בטריומף ואחותה בת השנה ושליש בדונה.
רוצים להעביר את הדונה הלאה, להכניס את הקטנה לטריומף ולרכוש משהו חדש לגדולה. האם כדאי לחפש משבו בסגנון האדבוקט או הבולבארד או שבגובה של מטר ומשקל 14.5 ק"ג כדאי כבר ללכת לבוסטר רצועות?
הרבה תודה
טל
היי שגיא,
אני צריכה להכניס 3 כסאות במושב האחורי של יונדאי i35.
על איזה כסא אתה ממליץ שמצד אחד יכנס יחד עם ברייטקס פיוניר וצ'יקו נקסטפיט ומצד שני הוא הבטיחותי ביותר מבין השלושה: ברייטקס מסדרת G4.1, קוסקו סנרה החדש או אוונפלו שור רייד.
תודה!
דנה.
שלום,
יש לנו ילדה מקסימה בת ארבע חודשים.
יש ברשותנו סלקל של פג פרגו, אם אני לא טועה splus
נראה כי לילדה לא תמיד נוח ו לאחרונה החלה להזדקף ולעבור יותר למצב ישיבתי בסלקל.
חשבנו לרכוש לה כסא בטיחות.
בהנחה ו התקציב שלנו הוא 1000 עד 2000 ויש לנו ניסאן קשקאי, מה היית ממליץ?
המטרה שהוא ישמש אותנו כמה שיותר זמן
היי
רכשתי כיסא בטיחות של מקסי קוזי דגם אופל. הוא מתחבר לרכב עם חגורת בטיחות.
האם יש לך פידבקים טובים? ועד כמה חשוב האיזופיקס?
שלום שגיא,
האם יש צפי לתאריך עבור מבחן ריסוק לכסא Graco, Extend 2 fit?
אני מאוד רוצה לקנות את הכיסא הזה אך חשוב לי לראות את תוצאות המבחן.
האם מדובר בשדרוג של ה- size 4 me ואז ככל הנראה הכסא יקבל את אותו הציון?
תודה
שלום, אשמח לשמוע דעתך- רכשנו סלקל של ג'ואי אך ההכנסה וההוצאה של התינוק מאוד מסורבלות ולא נוח לו בבירור- הוא מרבה לבכות ברגע שמכניסים אותו למרות שאינו נוטה לכך . נמנעת מנסיעות שאינן חובה.. כיום הוא בן 3 חודשים וחשבתי לקנות כיסא שיתאים לשלוש השנים הבאות במקום הסלקל. האם יהיה לו יותר נוח? איזה כסא מומלץ? תודה רבה
שגיא שלום,
קנינו כסא של INFANITY מרופד עם הגנת ראש וכו. נדמה לי דגם infanti meinkind s500.
בעל החנות המליץ עליו ככיסא ותיק ואמין.
הבנתי שיש לו תקן ישראלי ואירופאי אבל אני לא מוצאת מה רמת הבטיחות.
ואם רמת הבטיחות אינה BEST אני רוצה להחליפו.
יש לך מידע לגביו? מה רמת הבטיחות?
האם יש צורך להחליף או לא?
(ילדה בת שנתיים קטנה. כ11 12 קג)
תודה 🙂
יש לנו ילדה בת שנתיים ו-10 חודשים עם britax boulevard clicktight , (שנקנה לפני שנה וחצי). עכשיו רוצים לקנות לאחיה בן השנה ו- 3 חודשים כיסא, ומתלבטים בין עוד britax boulevard clicktight (ואז נעביר את הגדולה לבוסטר רק בעוד כשנתיים שלוש), לבין britax frontier (לגדולה, כמובן. כשהקטן יירש את הבוליוורד). *אם נתעלם רגע משיקולי תקציב ונניח שאין הגבלה* מה היית ממליץ (בטיחות, נוחות)? מהם היתרונות של פרונטיר לעומת בוליברד? האם הפרונטיר הוא בעל אותה רמת בטיחות? (ראיתי למעלה שהמלצה לבן 4 ואפילו בן 2 על המשולב. האם זה בגלל שיקולי תקציב או שיש יתרונות נוספים לפרונטיר?) *הכיסאות מקובעים באוטו אחד… Read more »
שלום שגיא, אני מעוניינת לקנות כיסא בטיחות לבני בן השנה. חשוב לי לציין כי זה ילדנו השלישי, כך שממוקמים לידו עוד שני בוסטרים. לכן, אני מחפשת כיסא שיהיה צר יחסית ובעל רמת בטיחות גבוהה. כמו כן, לאחר עיוני ברשימה שכתבת ל14 הכיסאות במובילים בחרתי את הכיסא של evenflo sureride כשהגעתי לחנות ראיתי שאין אפשרות לשנות את מצב הכיסא תוך כדי נסיעה (למצב שכיבה). חשוב לי שיהיה אפשרות להטות את הכיסא כאשר הילד נרדם וכך לתת לו נוחות מקסימלית מזמן השינה. בנוסף, אין לנו צורך לחבר את הכיסא ללא רצועה ואין לי צורך שהכיסא יהיה דו כיווני, מספיק לי שיהיה עם… Read more »
שגיא שלום
רציתי לשאול את דעתך לגבי מושב הבטיחות מקסי קוזי מדגם אקסיספיקס. יש לנו אותו עבור בתנו בת השנה וחצי. (השאלה האם המנגנון של הסיבוב מחליש את בטיחות הכיסא והאם העגינה על ידי איזופיקס בלבד מספיקה? כמו כן כתוב עליו עד 15 ק"ג נגד כיוון הנסיעה. האם זה מספיק?)
כעת רוצים לרכוש עוד כיסא עבור תינוק בן חודש.
האם כדאי לקנות כיסא מסוג אחר?
תודה רבה, אדוה
שלום שגיא,
רציתי לדעת אם יש לך מידע ודעה אישית בנוגע לכיסא בטיחות מגיל לידה של Bebè Confort . הדגם נקרא Iseos Neo+ Group 0+/1 (0-18kg)
לא הצלחתי למצוא דירוג במבחן ריסוק, ולכן אני חושבת שאולי לא נבחן מעולם. האם זה יתכן?
תודה!
שגיא שלום
אשמח מאוד להמלצה על כסא בטיחות מגיל לידה שיהיה נח ובטיחותי לתינוקת
תודה 😊
היי אשמח לעזרה,
מחפשים כסא לבת שלי שתהיה בקרוב בת שנה. חשוב לנו בטיחות, כיסא לא רחב מידי בהנחה שהמשפחה תגדל ונצטרך מושבי בטיחות נוספים, חיבור נוח ופשוט לרכב (יש לנו 2 רכבים). עד תקציב של 800 ש"ח פחות או יותר.
תודה 🙂
שלום רב,
התברר לי כי אין לי חיבור tether באוטו עבור החגורה העליונה (מדובר על כסא של Graco).
האם החיבור הוא קריטי להתקנת Front Facing?
המון תודה
שגיא שלום,
תודה על תגובתך המהירה. במידה ואני מעוניינת לחבר כסא בטיחות למושב האמצעי, שהוא ללא איזופיקס, עם איזה מהכסאות שציינת או אחרים ניתן לעשות זאת בדרך הבטוחה ביותר? האם עדיף עדיין להשתמש באיזופיקס ולותר על הבטיחות של המושב האמצעי? האם יש כסאות שניתן לחבר אותם למושב האמצעי בדרך בטוחה מספיק ללא איזופיקס?
תודה,
מיקה
שלום , יש לי 2 שאלות , האחת לגבי ציקו נקסט פיט בחיבור עם איזו פיקס , האם זה בטיחותי לחבר אותו במושב האמצעי (כי זה אפשרי עם החיבורים הקיימים), יש איזופיקס במושבים הקיצוניים , האם ניתן לחבר ל2 חיבורים הפנימים של כסאות אלו ( אין איזופיקס למושב האמצעי).
ובנוסף איזה כסא עדיף מבחינת בטיחות וקלות חיבור עם חגורות ( רכב שני במשפחה ישן ללא איזופיקס) מבין הקוסקו סינרה נקסט או האוונפלו סונוס
שלום, אשמח להמלצתך על בוסטר משולב רתמות לבתי, בת שנתיים וחצי 14 ק"ג. תקציב עד 400 ש"ח. תודה רבה, אורית.
שגיא שלום, אני מחפשת כסא בטיחות לבני בן השנה וחצי. קראתי את הרשימה המצורפת, ורציתי לשאול מדוע כסא של אבנפלו דגם שור רייד הינו מומלץ יותר או ממוקם גבוה יותר בדירוג מכסא מסוג טריומף? ראיתי גם שדגם השור רייד אינו מכוסה בקלקר האם אין זה חסרון?
מהתייחסויותך כאן הבנתי שלא ניתן למקם את הכסאות של אבנפלו באמצע המושב, דבר שמומלץ על ידי בטרם, האם זה נכון?
ובכלל על איזה כסא היית ממליץ לבן שנה וחצי, כסא יחסית קומפקטי, בטיחות מאוד חשובה, בטווח מחירים של700 עד 1000 ש"ח? תודה, מיקה
שלום
האם אין התייחסות לכיסאות CYBEX?
מה חוות דעתך על הדגמים שלהם, בהשוואה לדגמים המופיעים כאן?
איך דגם SIRONA שלהם?
בברכה
שמעון
שלום שגיא,
מעוניין להעביר תאומים (10 ו11קילו) מסלקלים לכיסאות (מתלבט אם\בלי בוסטר),
השיקול מלבד הבטיחות (הסלקלים היו של CHICO 5כוכבים) היא רוחב הכסאות שכן התכנון העתידי יכול לכלול הוספת סלקל ביניהם: עד כה ראיתי 2 כסאות , אוונפלו טריומף TURNOVER ומקסי קוזי TOBI (לדעתי ללא איזופיקס), כיום המרווח ברכב בין 2 בסיסי הסלקלים הוא 42סמ,
אשמח לעצתך
שגיא שלום,
האם הרשימה למעלה עדיין רלוונטית? אני שואלת מאחר ואני רואה שהיא לשנת 2016.
תודה! נטע
היי שגיא,
הבת שלי בת שנה ו 3 חודשים, יחסית קטנטנה (כ 8 קילו), אנחנו מחפשים לה כבר כמה חודשים כסא בטיחות, אך טובעים במידע הרב.
אני מחפשת כסא בטיחות- עם דגש על בטיחות, לגבי כיוון הנסיעה- חשבתי ללכת על עם כיוון הנסיעה, אך לאחר קריאת מאמר זה והתגובות הבנתי שעדיף להשאיר אותם נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים-שלוש. כמו שאמרתי- טובעת במידע.
המלצתך הכנה, במחיר סביר (אפילו דירוג הכסאות מומלצים למקרה הנדון יהיה טוב)..
מעריכה מאוד,
מוריה.
הי שגיא. יש לי ילדה בת שנה , אנחנו עדיין עם הסלקל מגיל לידה של סייבקס.
בנסיעה היא קמה ממנו , הוא לא יציב כ"כ משום מה . היא מצליחה לקום וכל הגוף שלה בתזוזות הצידה.
רציתי שתרשום לי המלצה לכיסאות בטיחות הכי טובים שיש ולא במחירים מוגזמים .
תודה רבה!
הי. יש לנו ילדה בת שנתיים וחצי ועוד ילדה בת שנה וחודש. כרגע הן יושבות על כסא בטיחות של
אחד הדגמים של אבנפלו + סלקל סייבקס של אטון. עכשיו אנחנו צריכים להעביר את הקטנה מהסלקל, וההתלבטות שלנו אם לקנות כסא בטיחות שיתאים מגיל לידה ועד בכלל (נניח אבנפלו סימפוני) מתוך מחשבה לעתיד, או לקנות מושב בטיחות מגיל שנה ומעלה. הדבר הקריטי מבחינתנו זה רוחב מושב, למקרה שהמשפחה תתרחב ונרצה להושיב 3 ילדים במושב האחורי
שלום,
אני מחפש כיסא לרכב שנוסעים בו בעיקר בסופי שבוע. הכי חשוב שיהיה דומה בזויות לסלקל כך שיתאים לתינוקות קטנים במיוחד (יש לנו ניסיון עם כסאות Evenflo Symphony והזוויות לתינוקות קטנים נגד כיוון הנסיעה ממש לא טובות).
אשמח להמלצה של דגמים.
תקציב: עד 1600 ש"ח נגיד…
תודה!
שגיא שלום, בשעה טובה קנינו רכב שני (7 מקומות). יש לי שני ילדים בן 4 ובת 2. אנו עושים נסיעה בת שעתיים- שלוש כמעט כל סוף שבוע (ירושלים-צפון). רוצה לרכוש שני כסאות שמתאימים לגילאים גדולים יחסית, הבנתי שעד גיל 8 זה מה שמקובל? חשובים לי השיקולים של בטיחות, נוחות, מצב שכיבה בכיוון הנסיעה (הם כמעט תמיד נרדמים בנסיעה). הכסאות יהיו ברכב החדש כך שאין כרגע בעייה של מקום, גם של החלפה והעברה בין רכבים. יש לנו כבר כסא איון-פלו מיועד לתינוקות מלידה ואפשר להתקין נגד כיוון הנסיעה אם יהיה לנו עוד תינוקי. (כך שהתכונה נגד כיוון הנסיעה לא רלוונטית). מה… Read more »
שלום,
אני מחפש כיסא לרכב שנוסעים בו בעיקר בסופי שבוע. הכי חשוב שיהיה דומה בזויות לסלקל כך שיתאים לתינוקות קטנים במיוחד (יש לנו ניסיון עם כסאות Evenflo Symphony והזוויות לתינוקות קטנים נגד כיוון הנסיעה ממש לא טובות).
אשמח להמלצה של דגמים.
תודה!
שלום שוב וסליחה על ההצקה, מצטרפת לשאלה אם יש אפשרות להוסיף ריפוד לקוסקו סנרה נקסט, כזה שקונים או מכסא אחר עבור נוחות התינוק כישן וכשלא.
האם זה פוגע בבטיחות? או האם יש מניעה אחרת?
שוב המון המון המון תודה
שלום שלום!
יש לי ילד בן שנה וחצי במשקל 12-13 ק"ג. יש לו כסא בטיחות גרוע ורציתי לקנות חדש אך לצערי מוגבלים תקציבית. מתלבטים בין הגואי סטדי לקוסקו סנרה נקסט. השיקול המרכזי- בטיחות.
מה עדיף לדעתך?
האם בתקציב דומה יש משהו אחר שאתה ממליץ עליו?
תודה רבה
אלירז
שלום שגיא,
מה ההמלצה שלך לגבי כיסא בטיחות מגיל 0?
תקציב זה לא שיקול, אלא בטיחות ונוחות מגיל 0.
זה כיסא עבור ילד ראשון שבדרך, ואנחנו רוצים להתחשב בכך שיהיה בעתיד עוד ילד.
שלום שגיא
הבנתי מהרשימה שהכסאות של דיסני אינם מומלצים לדעתך
האם זה אומר שהם אינם עומדים בתקן? מה לא טוב בהם ?
היי
חיפשתי חוות דעת על כיסא בטיחות מגיל לידה של חברת nuna ההולנדית.
מחפשת כיסא לתינוק בן חודשיים, הוא כרגע בסלקל אבל מאוד לא אוהב אותו.
החומרים של הכיסא נראים טוב, הגדולה שלי יושבת על כיסא של ריקארו ואני סופר מרוצה אבל הוא רק מ-9 ק״ג.
מכיר את הכיסא של נונה? לא מצאתי חוות דעת בכלל ברשת… גם באנגלית, אגב.
אשמח לדעתך בנושא
תודה! שלומית
האם בת השנה תמשיך לשבת נגד הכיוון או עם הפנים לכיוון הנסיעה? בוסטר רצועות ניתן להתקנה רק עם הכיוון.
מבחינת רמת הבטיחות, הצ'יקו מקבל את הציונים הטובים ביותר והוא גם צר יותר מהכסאות של איבנפלו – רצוי לקחת את זה בחשבון בהסתכלות קדימה
אני לא חושב שכיסא משולב בוסטר (לא משנה איזה סוג) הוא קניה נכונה בילד ראשון
שלום שגיא,
אני מתלבטת בין האוונפלו סימפוני, הציקו נקסטפיט והאוונפלו טריומף. יש לי בת שנה שאני רוצה להעביר אותה לכיסא ואמורה ללדת עוד כחודש, את התינוק החדש אשים בשנה הראשונה בסלקל ולאחר מכן אעביר אותו לכיסא, יוצא שתהיה חפיפה של שני כיסאות במקביל כי הגדולה תהיה רק בת שנתיים. השאלה אם זה מוקדם להעביר אותה לבוסטר רצועות? האם כדאי להשקיע בכיסא כמו הסימפוני אם הוא ישמש אותי עד שאצטרך בוסטר רגיל? האם יש לך המלצה אחרת? מאוד חשוב לי בטיחות הכיסא, והנוחות של הילד.
הי שגיא, אני פחות מבין בנושא (למרות הסקירה המצוינת) ולכן אשמח לקבל המלצה (יותר מצומצמת 🙂 ע"ב הפרמטרים הבאים: – הבן שלי בן שנה שוקל כ-10 קילו. – התקציב הוא לא העניין ולכן אין מגבלה. – השאיפה לקנות 2 כיסאות – אחד לכל רכב ולכן אין משמעות לניתוק וחיבור. – מקווה כי בעתיד יהיו לו אחים / אחיות ונצטרך כיסא / ות נוספים. אשמח עם תתייחס גם לדגמים של 2017 בתשובתך. ועוד שאלה אחת על הדרך אם אפשר: אין כאן התייחסות לכל הנושא הזה של "פג תוקף" של כיסאות, האם יש באמת דבר כזה וצריך לקחת אותו בחשבון ? המון… Read more »
שגיא שלום,
רציתי לדעת מה עדיף לתינוק ניו-בורן, סלקל או מושב בטיחות?
האם ישנם כסאות בטיחות מומלצים מגיל 0 שהתינוק לא ישקע בו ואם כן איזה היית ממליץ?
שלום שגיא,
אשמח להמלצתך:
יש לנו מושב בטיחות צ׳יקו נקסטפיט שמשמש את בננו בן החמישה חודשים, שמשקלו 8 ק״ג. רק עכשיו הוא התחיל להתרגל אליו, אגב..
עלינו לרכוש מושב לרכב הנוסף עבור נסיעות קצרות יחסית (בתוך העיר). מהי המלצתך, כשהשיקולים הם: בטיחות, וגם – נוחות, וחשיבה לטווח הרחוק – ככל שהילד יגדל.
גם המחיר מהווה שיקול, אך פחות משמעותי.
תודה, הילה
יש לנו סלקל ברייטקס לרכב. יש האומרים שלכסא יש תוקף של 5 שנים.
א. האם זה נכון?
ב. היכן מצויין התוקף?
שלום שגיא,
הבן הגדול שלנו, בן שלוש ושוקל כ-12 ק"ג, יושב בכיסא Evenflo Triumph ואנחנו מאוד מרוצים. עכשיו צריכים להעביר את הבת שלנו, בת שנה, מסל קל לכיסא (ומתכננים להעביר אותה לאבנפלו).
בנוגע לגדול מתלבטים – האם מבחינה בטיחותית עדיף להשאיר בכיסא ולכן לקנות בשבילו כיסא נוסף (למעשה מדובר על שניים – אחד לכל רכב) או לקנות בוסטר עם רצועות? מה מתאים למשקל שלו? שיקול הבטיחות הוא מעל הכל, אבל גם היינו שמחים לכיסא לא רחב ככה שישאר מעט מקום במושב האחורי.
תודה רבה!
קרן
שלום שגיא,
המון תודה על הסקירה המצויינת.
הבת שלי בת 10 חודשים שוקלת 8.5 קילו. מעוניינת לקנות לה כסא בטיחות בזמן שברכב הנוסף אנחנו עדיין עם סלקל. מה המלצתך?
1. הרכב העיקרי יחסית קטן (ניסן מייקרה)
2. לקחת בחשבון שבעתיד נרצה בתור התחלה להוסיף עוד סלקל במושב האחורי
3. תקציב של כ1000-1200
תודה רבה!
מורן
שלום שגיא , תודה רבה על כל המידע .
אשמח לקבל מידע על האוונפלו טריביוט . אני יודעת שהיצרן נחשב לאיכותי ובטוח אך הדגם הנ"ל בקושי ומוזכר . אנו מחפשים כסא בטיחות מרכזי לתינוק בן חצי שנה . ברכב כרגע יש איזופיקס . המחירים של כסאות הבטיחות המומלצים מאוד גבוה האם הטריביוט היא חלופה בטוחה מבחינת בחני ריסוק ?
האם היית רוכש או ממליץ על כסא כגון joie שלא עבר מבחני ריסוק ?
תודה מראש !!
שלום שגיא.
מתלבטת בין שלושה כסאות- ברייטקס בולאוורד G4.1; צ'יקו נקסט פיט CX ו-גרקו סייז מי 65.
חשובה לי הבטיחות ורוחב הכיסא (שנוכל להכניס בעתיד כיסא או שניים נוספים).
הכיסא לא אמור לעבור בין רכבים, כך שלא ממש חשובה נוחות ההתקנה.
על מה תמליץ? האם יש עדיפות לשני הראשונים על פני הגרקו, שהוא משמעותית זול יותר?
תודה
הי שגיא. ראשית, תודה על הסקירה המקיפה!
אשמח לעזרתך בהתלבטות-
עומדים לעבור בחודשים הקרובים מסל קל לכיסא בטיחות (תינוקת בת שנה, שוקלת כ8-9 ק"ג).
מתלבטים בין כיסא מסדרת הCT של ברייטקס לבין הצ'יקו NEXTFIT CX. מה היית ממליץ, בהתחשב בנתונים הבאים:
1. הכי חשוב בטיחות.
2. לוקחים בחשבון שכמו 70% מההורים, יש סיכוי שלא נתקין נכון…. כיסא שיבטיח התקנה פשוטה ובטוחה.
3. היא הבכורה ובע"ה יהיו לה אח- שניים צפופים… אז צריך לקחת בחשבון מקום לשניים- שלושה כיסאות במקביל וכן תוקף ארוך.
תודה!
שלום שגיא
מחפשים כיסא בטיחות שמתאים לגיל שנה וחצי והלאה
חשוב לציין שאין לנו רכב והכסא יעבור בין רכבים שכורים ואוטובוסים אז חשוב לנו שיהיה פרקטי וקל משקל.
נשמח לשמוע האם יש פער משמעותי בבטיחות בין כסאות כבדים לקלים?
איזה כיסא מומלץ לנו לדעתך?
תודה מראש